Päivitylsiä softaan: XT1, XE1 ja XE2 sekä X Pro1

Canonisti minäkin

Fuji julkaisi laajan softapäivityspaketin, joka koskee aika montaa käyttäjää.

http://www.fujirumors.com/big-kaizen-firmware-update-available-for-x-t1-x-e2-x-e1-x-pro1-download-your-new-x-t1-x-e2/

Päivittäminen on helppoa ja Fuji ottaa huomioon palautetta, mitä käyttäjät ovat antaneet. Mikään muu merkki ei hoida tällä hetkellä asiakkaidensa tarpeita yhtä hyvin!

Runkojen lisäksi myös objektiivien softat kannattaa päivittää uusimpiin. Päivitykset vaikuttavat mm. tarkennusnopeuteen. Alkuaikoina erot olivat suuriakin, mutta nyt enemmän vain pientä viilausta.

3

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Canonisti minäkin

      Ensimmäisten kokeilujen jälkeen voi sanoa, että päivitys toi tarkennusvarmuutta lisää 60 mm objektiiviin.

      • Nikko R

        Taitaa Fuji palstalla "Canonisti minäkin" keskustella enimmäkseen itsensä kanssa? heh.


      • Canonisti minäkin
        Nikko R kirjoitti:

        Taitaa Fuji palstalla "Canonisti minäkin" keskustella enimmäkseen itsensä kanssa? heh.

        En ihan. Pokkari puolella (X100S, X100T, X20 ja X30) on kiinostusta laajemminkin. Järkkäripuolella on vähän hiljaisempaa. Varmaan yksi syistä on Canonin valta-asema Suomen järjestelmämarkkinoilla. Täällä pyörii paljon aloittelijoita, joille järjestelmäkamera on yhtäkuin Canon.

        Fuji on kuitenkin varteenotettava vaihtoehto, kun hakee kevyttä järjestelmää eikä tarvitse pitkiä teleobjektiiveja. Pitkät telet ovat yhä peilijärkkäreiden (Canon, Nikon ja ehkä Pentax) heiniä. Maailmalla Fuji on lyönyt läpi myös työkaluna, ennen kaikkea hääkuvauksessa.

        Minulle tuli merkin vaihto, koska halusin pienikokoisemman kameran. Olen kuvannut Canonilla 80-luvun alusta alkaen ja vähän harmitti kun tuttu ja turvallinen merkki ei tarjonnut mitään. Nikonin tilanne on sama. Ei yhtään pienikokoista runkoa, jossa olisi edes välttävä ergonomia.

        Mietin pitkään, tulenko jatkamaan vielä eläinkuvausta, koska Fuji ei ainakaan vielä ole siihen sopiva. Päätös oli, etten ainkaan nyt ole suuntautumassa eläinkuvaukseen, muut luontokuvauksen genreet onnistuvat Fujillakin. Joten Fujin X Pro1 voitti Canonin 5D mark III:n. Säästin paljon sekä painossa että kaluston koossa. Nyt koko järjestelmä menee Lowepron Sport Sling 100:een, kun mukana on kolme objektiivia.

        http://store.lowepro.com/photo-sport-sling-100-aw


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe