Mikä on teidän parhain kirppislöytö?

Kirppis on elämää

Tarkoitan sellaista tavaraa jonka oletta onnistuneet ostamaan jostain kirppikseltä halvalla ja ostamanne tavaran arvo on huomattavan suuri ostohintaan nähden.

12

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmät auki

10sentillä koru,jonka arvo 1000e.Toki myin sen heti hyvällä voitolla.

• Tiikeli

Monta Lomonosovin figuuria olen löytänyt alle 2 €:lla ja niiden arvohan on esimerkiksi antiikkimessuilla 20-40€. En ole myynyt, kun toistaiseksi vielä keräilen niitä. Keräily alkoi vahingossa kun löysin kirppikseltä ensimmäisen 0,50€:lla ja menin messuille jossa se sama figuuri oli myynnissä 30€:lla. Ei mikään yletön arvonnousu mutta olen tyytyväinen.

• 1321123321

Paras löytöni oli euron maksava, 25 senttiä pitkä kullalla päällystetty dildo. Sain voittoa muutaman satasen kun myin sen pojalleni.

• Riituäiti

Sodankylän kirppikseltä Riihimäen vihreän kaappikello maljakon kolmella eurolla!!
      Arvo noin 65euroa!!

• Hipsujamyy

Harvinaisemman muumi seinälautasen ostin 15 eurolla, arvo lähes 100.

• Heh heh

Ittalan Moukku-laseja 4 kpl 15e,myyn eteenpäin 25e kpl.Vanha kahvipurkki 1,20e,myin 22e.

• rvr 8k

Ostin neuletakin, jossa pieni reikä, noin 8-10v sitten. neuloin sisäpuolelta reiän ja se on vieläkin mahtava.

hyvää siinä, erittäin korkea ja sopivan kireä kaulus ja materiaali
      50% VILLA 50% RAMI,,, tuo rami tekee siitä hyvän.

• rvr 8k

niin paras siinämielessä että ostan ja myyn on kaksi SUURMIESLASIA, Sibelius ja toista en muista, oli 1 e ja myin 120 e kappale.

Ja kultarahakin löytyi rahojen joukosta, maksoi kai 5 e kasa, myin ne 650 €, osti huutonetissä.

• Kirppisfan

Eikö parhaat löydöt ole sellaisia, joista on itselle iloa?

Itse olen löytänyt mm. joitain kirjoja, joita ei löydy edes kirjastojen varastoista. Luen niitä kerran toisensa jälkeen. Myös monia lempivaatteistani olen löytänyt kirppiksiltä.

• asiakas 3

Kristalli maljakon 5e:lla.

• Kristalli maljakon

Kristalli maljakon

• Suomi kp.

Suomi konepistoolin hyvkuntoisen piipun 5 markkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe