Turha kysymys, ei saa.
Saako yksinäinen mies naisia
7
233
Vastaukset
- Naiset ovat pelkkiä
Turhakkeita. Itsekkäit, omahyväisiä ym. Ei kiinnosta enää tuollaiset ollenkaan:(
- ErakkoMies
Kyllä mulle ainakin kelpais.
- diskreet
Lähtökohtaisesti ei, sillä jos mies saa naisen, hän ei ole enää yksinäinen. Määritelmäsi on siis tautologia, vähän kuten "punamuurahaiset ovat punaisia" x)
- lavantai
Tottakai saa. Maksullisia ainakin.
- kokemustaon
Kyllä saa, kun lähtee ulos ja sinne missä niitä naisia on.
Ei saa, jos jää kotiin surkuttelemaan.- somebody or nobody
Olen samaa mieltä. Naisen voi löytää, jos lähtee ulos ja panostaa asiaan. Sivussa seisomalla ei varmaan kovin helposti naista löydä, ellei ole erityisen komea.
Voisin ihan hyvin tutustua yksinäiseen mieheen, koska olen itsekin yksinäinen. Olen ajatellut, että sitten kun haluan löytää miehen, aion myös panostaa asiaan. Tällä hetkellä mulla on toiset päämäärät edessä...
En haluaisi kauhean menevää miestä, joka olisi kokoajan menossa jonnekin. Miehellä täytyy kumminkin olla oma elämä. Kannattaa miettiä mitä asioita oikeesti elämältä haluaa ja tehdä töitä niiden eteen. Jos ajattelet, että sulla ei oo mitään elämää eikä naista, niin kannattaa ensin hankkia elämä ja sitten vasta nainen. Ei saa liikaa miettiä sitä, että joku toinen ihminen tekis sut kokonaiseks...
...vaikka se osittain totta onkin. Mulla on itellä sellanen tyhjä olo yksin, mutta yritän ensin kehittää omia taitojani ja hankkii paremman elämän itelleni. Sitten mun elämässä on sopiva paikka miehellekin. Jotenkin noin ajattelen...
Eihän se nainen niihin kavereihisi muutenkaan rakastuisi vaan sinuun itseesi. Kyllä yksinäinen mieskin löytää naisen samalla lailla kuin yksinäinen nainen löytää miehen. Asenne ratkaisee siinä asiassa todella paljon. Suht yksinäinen ihminen olen itsekkin mutta en vaan tunne enään yksinäsyyttä vaikkei kavereita olekkaan. Kaikki eivät vaan ole kiinnostunut juoksemaan kavereiden kanssa kokoaikaa jossakin. On naisia jotka arvostavat sitä että mies on kotona eikä kavereiden kanssa notkumassa jossain baarissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592