Saako yksinäinen mies naisia

elämä yksin.

Turha kysymys, ei saa.

7

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naiset ovat pelkkiä

Turhakkeita. Itsekkäit, omahyväisiä ym. Ei kiinnosta enää tuollaiset ollenkaan:(

• ErakkoMies

Kyllä mulle ainakin kelpais.

• diskreet

Lähtökohtaisesti ei, sillä jos mies saa naisen, hän ei ole enää yksinäinen. Määritelmäsi on siis tautologia, vähän kuten "punamuurahaiset ovat punaisia" x)

• lavantai

Tottakai saa. Maksullisia ainakin.

• kokemustaon

Kyllä saa, kun lähtee ulos ja sinne missä niitä naisia on.
      Ei saa, jos jää kotiin surkuttelemaan.

• somebody or nobody

Olen samaa mieltä. Naisen voi löytää, jos lähtee ulos ja panostaa asiaan. Sivussa seisomalla ei varmaan kovin helposti naista löydä, ellei ole erityisen komea.

Voisin ihan hyvin tutustua yksinäiseen mieheen, koska olen itsekin yksinäinen. Olen ajatellut, että sitten kun haluan löytää miehen, aion myös panostaa asiaan. Tällä hetkellä mulla on toiset päämäärät edessä...

En haluaisi kauhean menevää miestä, joka olisi kokoajan menossa jonnekin. Miehellä täytyy kumminkin olla oma elämä. Kannattaa miettiä mitä asioita oikeesti elämältä haluaa ja tehdä töitä niiden eteen. Jos ajattelet, että sulla ei oo mitään elämää eikä naista, niin kannattaa ensin hankkia elämä ja sitten vasta nainen. Ei saa liikaa miettiä sitä, että joku toinen ihminen tekis sut kokonaiseks...

...vaikka se osittain totta onkin. Mulla on itellä sellanen tyhjä olo yksin, mutta yritän ensin kehittää omia taitojani ja hankkii paremman elämän itelleni. Sitten mun elämässä on sopiva paikka miehellekin. Jotenkin noin ajattelen...

• Eihän se nainen niihin kavereihisi muutenkaan rakastuisi vaan sinuun itseesi. Kyllä yksinäinen mieskin löytää naisen samalla lailla kuin yksinäinen nainen löytää miehen. Asenne ratkaisee siinä asiassa todella paljon. Suht yksinäinen ihminen olen itsekkin mutta en vaan tunne enään yksinäsyyttä vaikkei kavereita olekkaan. Kaikki eivät vaan ole kiinnostunut juoksemaan kavereiden kanssa kokoaikaa jossakin. On naisia jotka arvostavat sitä että mies on kotona eikä kavereiden kanssa notkumassa jossain baarissa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      268
      5761
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1909
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1720
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1201
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1151
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      155
      1047
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      931
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      921
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      912
    Aihe