Kenelle saisi puhua?

Joonaksena

Olen naimisissa oleva mies 25v ja välillä hyvinkin yksinäinen ja sulkeutunut. Yhtäkään kaveria ei enää ole kenelle puhua, mutta kuitenkin kaipaisin välillä juttuseuraa. Historiassani on sellaisia käänteitä, jotka ovat sulkeneet minua entisestään ja tunnen nykyisin olevani tyhjä kuori vailla suurempaa tarkoitusta.. Teini-iässä minulla oli kirjeystävä, jota kuitenkaan en koskaan tavannut ja kirjoittelukin loppui aikanaan. Kuitenkin pidän tuota kirjeystävääni yhtenä elämäni suurimpana tukihenkilönä. Onko nykyään enää ihmisiä, jotka haluaisivat vain kirjoitella vailla suurempia haaveita tai toiveita parisuhteesta tms.? Etsin siis ihmistä, joka pystyisi ystävystymään ihan todella ihmisen kanssa näkemättä tätä välttämättä lainkaan.. Onko kirjoittelu sähköpostilla tms. liian vanhanaikaista vai vieläkö joku jaksaa tuollaisesta innostua?

9

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Täällä olisi esimerkkinä yksi ihminen, joka tykkää "keskustella syvällisiä", eikä vaan päivän säätä :)

      • Joonaksena

        Mikähän nykypäivänä olisi järkevin tapa keskustella? Onko se sähköposti tai jokin anonyymi reaaliaikainen pikaviestinhomma?


      • Joonaksena

        Itseasiassa Kik messenger voisi toimia tälläisessä tapauksessa? Mahtaako sinulla olla käytössä tuota?


      • Joonaksena

        Jos kik viestejä haluaa laittaa niin käyttäjätunnus on UskoParempaan


    • sanat helpottavat

      Jos haluat kirjoitella, niin tässä on osoite. Olen jo aika paljon elämän merta seilaillut ja tulen erilaisten ja eri-ikäisten kanssa toimeen. Ei sitä aina tarvitse kasvotusten olla. Monen onkin helpompi avautua hieman tuntemattomalle.

      [email protected]

    • Hei

      Kirjoittelu todellakin helpottaa yksinäisyyttä aikas paljon. Itse olisin vuoden alussa tarvinnut tukihenkilöä kun eksä raa'asti jätti kun mummoni kuoli. Nyt tosin olen siitä yli päässyt mutta olishan se mukava jonkun kanssa puhua niitä näitä

    • kunhan sanoin

      Minulle toimi paremmin palstakeskustelu. Sen etuna oli se että monista vastauksista voi valita itselleen parhaan vaihtoehdon, henkilökohtaisissa keskusteluissa vaihtoehtoja on vain yksi. Kokeilin kerran henkilökohtaista keskustelua, mutta se tuntui lähinnä velvollisuudelta, en siis itse saanut sitä paljoakaan.

    • Olen 24 vuotias, olet siis naimisissa, aika hieno juttu, mitä ongelmia sulla on suhteessa?

      Jos haluat ottaa yhteyttä saat kertoa mitä haluat jos haluat, en arvostele mitään mitä olet tehnyt, en oikeasti välitä huonoista puolistasi. Ei tarvitse ikinä soittaa tai vierailla, voidaan jopa olla feikki ystäviä, ota yhteyttä jos jaksat, en tee tällä hetkellä mitään hyödyllistä.

      [email protected]

    • Muistoja joulun

      Kun olin nuori mies,innokas kohtaamaan mitä vain,jännää.
      Pateniemen esso ja suurmestari painija matti laakso sattui typerryttämmään uskoani oikeudenmukaisuuteen,yhteisesti jaettuun iloon.Kun tämä painijamestari raahasi minut nurkan taakse ja veteli oikein kaksin käsin Turpaan.

      Miksi?siinäpä kysymys?
      Minä kun vain soitin suuta.
      Ihmiset,ilotkaamme joulusta,Sillä hiljentyvät ne nyrkiniskut matti laaksonkin.
      Vuodet vierivät,vaihtuvi aika..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe