Kenelle saisi puhua?

Joonaksena

Olen naimisissa oleva mies 25v ja välillä hyvinkin yksinäinen ja sulkeutunut. Yhtäkään kaveria ei enää ole kenelle puhua, mutta kuitenkin kaipaisin välillä juttuseuraa. Historiassani on sellaisia käänteitä, jotka ovat sulkeneet minua entisestään ja tunnen nykyisin olevani tyhjä kuori vailla suurempaa tarkoitusta.. Teini-iässä minulla oli kirjeystävä, jota kuitenkaan en koskaan tavannut ja kirjoittelukin loppui aikanaan. Kuitenkin pidän tuota kirjeystävääni yhtenä elämäni suurimpana tukihenkilönä. Onko nykyään enää ihmisiä, jotka haluaisivat vain kirjoitella vailla suurempia haaveita tai toiveita parisuhteesta tms.? Etsin siis ihmistä, joka pystyisi ystävystymään ihan todella ihmisen kanssa näkemättä tätä välttämättä lainkaan.. Onko kirjoittelu sähköpostilla tms. liian vanhanaikaista vai vieläkö joku jaksaa tuollaisesta innostua?

9

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Täällä olisi esimerkkinä yksi ihminen, joka tykkää "keskustella syvällisiä", eikä vaan päivän säätä :)

• Joonaksena

Mikähän nykypäivänä olisi järkevin tapa keskustella? Onko se sähköposti tai jokin anonyymi reaaliaikainen pikaviestinhomma?

• Joonaksena

Itseasiassa Kik messenger voisi toimia tälläisessä tapauksessa? Mahtaako sinulla olla käytössä tuota?

• Joonaksena

Jos kik viestejä haluaa laittaa niin käyttäjätunnus on UskoParempaan

• sanat helpottavat

Jos haluat kirjoitella, niin tässä on osoite. Olen jo aika paljon elämän merta seilaillut ja tulen erilaisten ja eri-ikäisten kanssa toimeen. Ei sitä aina tarvitse kasvotusten olla. Monen onkin helpompi avautua hieman tuntemattomalle.

[email protected]

• Hei

Kirjoittelu todellakin helpottaa yksinäisyyttä aikas paljon. Itse olisin vuoden alussa tarvinnut tukihenkilöä kun eksä raa'asti jätti kun mummoni kuoli. Nyt tosin olen siitä yli päässyt mutta olishan se mukava jonkun kanssa puhua niitä näitä

• kunhan sanoin

Minulle toimi paremmin palstakeskustelu. Sen etuna oli se että monista vastauksista voi valita itselleen parhaan vaihtoehdon, henkilökohtaisissa keskusteluissa vaihtoehtoja on vain yksi. Kokeilin kerran henkilökohtaista keskustelua, mutta se tuntui lähinnä velvollisuudelta, en siis itse saanut sitä paljoakaan.

• Olen 24 vuotias, olet siis naimisissa, aika hieno juttu, mitä ongelmia sulla on suhteessa?

Jos haluat ottaa yhteyttä saat kertoa mitä haluat jos haluat, en arvostele mitään mitä olet tehnyt, en oikeasti välitä huonoista puolistasi. Ei tarvitse ikinä soittaa tai vierailla, voidaan jopa olla feikki ystäviä, ota yhteyttä jos jaksat, en tee tällä hetkellä mitään hyödyllistä.

[email protected]

• Muistoja joulun

Kun olin nuori mies,innokas kohtaamaan mitä vain,jännää.
      Pateniemen esso ja suurmestari painija matti laakso sattui typerryttämmään uskoani oikeudenmukaisuuteen,yhteisesti jaettuun iloon.Kun tämä painijamestari raahasi minut nurkan taakse ja veteli oikein kaksin käsin Turpaan.

Miksi?siinäpä kysymys?
      Minä kun vain soitin suuta.
      Ihmiset,ilotkaamme joulusta,Sillä hiljentyvät ne nyrkiniskut matti laaksonkin.
      Vuodet vierivät,vaihtuvi aika..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      254
      5259
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2323
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2018
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      63
      1364
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe