En keksi millään virtuaalitallilleni nimeä! En halua mitään yksinkertaista kuten vaikkapa Kukan talli, tai Sateenkaaritalli. Mieluummin vaikka Sateenkaarisaaren talli. Mutta en tykkää kuitenkaan siitäkään! Olen miettinyt jo kaikenlaisia nimiä! Mutta en myöskään halua sellaista esim. Piikkiruusun talli tai Vihreän niityn talli. Tarvitsen pikaista apua! Ja keksikää minulle myös tallin nimeen sopiva nimimerkki! Kiitosta jo etukäteen! Ehkä mieluiten englannin kielinen nimi. Siis tallille. Ja nimimerkki taas ehkä mieluummin kanssa englannin kielinen. Mutta jos tallin nimi on suomenkielinen, niin sitten nimimerkkikin suomenkielinen. Tarvitsen pikaista apua! Kiitos!
Virtuaalitallille nimiapua!!!!!
9
293
Vastaukset
- #Minni#
Apua!
- #Minni#
Heeii... Tarvitsen pikaista apua!
- #Minni#
#Minni# kirjoitti:
Heeii... Tarvitsen pikaista apua!
Olkaa kilttejä ja auttakaa, nyt on joulu!
- €lla
#Minni# kirjoitti:
Olkaa kilttejä ja auttakaa, nyt on joulu!
No voi sun joulus
- elaimetjasanti
Noh, yritän auttaa. Sopisiko:
Ilonpilkkeen ratsutalli (mun entisen vihkotallin nimi)
Kangaskadun ratsutila
Ratsula
Kuimaalan ratsastuskoulu
Virtuaalitalli Hepo ja Ponipontus
Ratsastuskoulu Kimmalei
Hirnahdaidan talli
Harrastetalli Paukkonen
Kultakavion ponitalli (on mun vihkotallin nimi)
Kultaisen hevosenkengän ratsastuskoulu/talli
Harrastetalli Hirnuva
Siinä nyt oli jotaki:)
Vastaa jos otat jonku, ja jos saat virtuaalitallisi "rakennettua" niin olen kyllä innokas hoitajaksi:D
Voit laittaa sähköpostia osoitteeseen:
[email protected]
jos apu on tarpeessa. Oon aika hyvä keksiin nimiä:DD- Kata.T
Voitko kertoa, mikä on vihkotalli :O
Vihkotalli on sellanen jota et ns. Jaa kenellekkään vaan piirtelet ite sinne vaikka oman mielikuvitustallin
- heppahullu14
hevostelu talli
hepojen ratsutalli
ihqu pihku heppatalli??? - kiitosjaanteeksi
heppatyty08 nimimerkiksi??
Ja heppatyty08n kauraturvat^
Ei tulis samallaista vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!892032- 821810
- 541459
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481415- 1461358
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481304Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261096Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 39975