En keksi millään virtuaalitallilleni nimeä! En halua mitään yksinkertaista kuten vaikkapa Kukan talli, tai Sateenkaaritalli. Mieluummin vaikka Sateenkaarisaaren talli. Mutta en tykkää kuitenkaan siitäkään! Olen miettinyt jo kaikenlaisia nimiä! Mutta en myöskään halua sellaista esim. Piikkiruusun talli tai Vihreän niityn talli. Tarvitsen pikaista apua! Ja keksikää minulle myös tallin nimeen sopiva nimimerkki! Kiitosta jo etukäteen! Ehkä mieluiten englannin kielinen nimi. Siis tallille. Ja nimimerkki taas ehkä mieluummin kanssa englannin kielinen. Mutta jos tallin nimi on suomenkielinen, niin sitten nimimerkkikin suomenkielinen. Tarvitsen pikaista apua! Kiitos!
Virtuaalitallille nimiapua!!!!!
9
270
Vastaukset
- #Minni#
Apua!
- #Minni#
Heeii... Tarvitsen pikaista apua!
- #Minni#
#Minni# kirjoitti:
Heeii... Tarvitsen pikaista apua!
Olkaa kilttejä ja auttakaa, nyt on joulu!
- €lla
#Minni# kirjoitti:
Olkaa kilttejä ja auttakaa, nyt on joulu!
No voi sun joulus
- elaimetjasanti
Noh, yritän auttaa. Sopisiko:
Ilonpilkkeen ratsutalli (mun entisen vihkotallin nimi)
Kangaskadun ratsutila
Ratsula
Kuimaalan ratsastuskoulu
Virtuaalitalli Hepo ja Ponipontus
Ratsastuskoulu Kimmalei
Hirnahdaidan talli
Harrastetalli Paukkonen
Kultakavion ponitalli (on mun vihkotallin nimi)
Kultaisen hevosenkengän ratsastuskoulu/talli
Harrastetalli Hirnuva
Siinä nyt oli jotaki:)
Vastaa jos otat jonku, ja jos saat virtuaalitallisi "rakennettua" niin olen kyllä innokas hoitajaksi:D
Voit laittaa sähköpostia osoitteeseen:
[email protected]
jos apu on tarpeessa. Oon aika hyvä keksiin nimiä:DD- Kata.T
Voitko kertoa, mikä on vihkotalli :O
Vihkotalli on sellanen jota et ns. Jaa kenellekkään vaan piirtelet ite sinne vaikka oman mielikuvitustallin
- heppahullu14
hevostelu talli
hepojen ratsutalli
ihqu pihku heppatalli??? - kiitosjaanteeksi
heppatyty08 nimimerkiksi??
Ja heppatyty08n kauraturvat^
Ei tulis samallaista vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124730MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022461Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761851- 91693
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1121563Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987