mars ulos

Kuka on päässyt jo hiihtelemään? Minä. Olipas ihana kun tuli jo kunnon talvi ja sai tehdä oman hiihtoladun. Kaksi tuntia ulkoilua ja posket punottaa kummasti.

15

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -hiihtelijä-

      Kiva oli ilma ja hyvin luisti sukset.

      • Mä en uskaltanut hiihtää kauaa näin ekakerralla, ettei tuu lihakset kipeeksi. Huomenna sitten pitempi reitti ja siitä sitten taas vähän pitempi...


    • Ei täällä hiihdellä kun lunta ei ole ollenkaan, eikä koko vuonna ole ole ollut kun hitusen yhdessä vaiheessa, päivän verran.
      Nyt olis kyllä toiveita että vähän vois tulla ja pakkastakin on -2 astetta.

      • Hiihtäisitkö jos olis lunta?


      • miljoona kirjoitti:

        Hiihtäisitkö jos olis lunta?

        No en taitais hiihdellä. Lapsena siitä tykkäsin. Nuo polvet jossain vaiheessa alkoi tekemään tenää. Kun pelkkä jonkun pellon kiertäminen ei riittäis vaan pitäis päästä kunnolla laskettelemaan ja tekemään kaikkia niitä liikeitä kunnolla.
        Nyt olen taas sentään kävellyt mutta kuukausi sitten oli sellaiset jalat että kuskattiin autolla joka paikaan.
        Kiitollinen olen aina kun on siinä kunnossa jalat että pääsen nauttimaan kävelystä.


      • tulisilla kirjoitti:

        No en taitais hiihdellä. Lapsena siitä tykkäsin. Nuo polvet jossain vaiheessa alkoi tekemään tenää. Kun pelkkä jonkun pellon kiertäminen ei riittäis vaan pitäis päästä kunnolla laskettelemaan ja tekemään kaikkia niitä liikeitä kunnolla.
        Nyt olen taas sentään kävellyt mutta kuukausi sitten oli sellaiset jalat että kuskattiin autolla joka paikaan.
        Kiitollinen olen aina kun on siinä kunnossa jalat että pääsen nauttimaan kävelystä.

        Sellaista pellon kiertämistä se on minulla. Täällä maalla meillä on onneksi kiva valaistu kolmen kilometrin pituinen latu ja siellä ei ole tungosta eikä kukaan huutele että olisi ladun tukkeena.

        Minä tein kuitenkin oman, ehkä noin kahden kilometrin lituisen ladun, vanhalle tielle joka johtaa sellaiseen autiotaloon ja sitä ei aurata. Se vanha tie sopii hyvin hiihdellä rauhassa.


      • miljoona kirjoitti:

        Sellaista pellon kiertämistä se on minulla. Täällä maalla meillä on onneksi kiva valaistu kolmen kilometrin pituinen latu ja siellä ei ole tungosta eikä kukaan huutele että olisi ladun tukkeena.

        Minä tein kuitenkin oman, ehkä noin kahden kilometrin lituisen ladun, vanhalle tielle joka johtaa sellaiseen autiotaloon ja sitä ei aurata. Se vanha tie sopii hyvin hiihdellä rauhassa.

        Voi kun olis ihanaa ottaa kahvit ja leipää reppuun ja hiihtää jonnekin kaukaisuuteen.
        Makkaraa paistaa nuotiolla ja nauttia lumisesta talvesta.
        Nytt kuitenkin vaikuttaa että tännekin pitäisi sentään vähän tulla lunta jouluksi. Pakkanen ainakin on ihan mukava.


    • Muutama lenkki tehty .Huomenna ois tarkoitus seuraavan kerran suksille. Meillä on vitosen valaistu latu- ura. Vapaata ainakin pääsee hyvin hiihtää.

      • Oi oletpa reipas kun ihan vitosen lenkillä ja monta kierrostakin varmaan. Nyt hävettää...ehkä sitten helmikuussa mullakin vitosen lenkkejä...


    • Pehmeetä tuo lumi on, sukset koluaa pitkin maata, ja metsäkin niin luminen, että hirvittää. Niskaan tippuu se lumi.
      Verkot oli tarkoitus laskea jään alle, mutta oli vieraita, Saa nähdä ehtiikö ennen Joulua.
      Kunhan pakkanen kiristyy kahteenkymmeneen ja yli, alkaa varpaatkin punottaa. On tämä talvi mukavaa aikaa

      • Nyt alkaa pakastumaan säätiedon mukaan, en tykkää. Toi 5-10 astetta on mulle riittävä.

        Muista sitten olla varovainen älä mene jäällä virtakohtiin. Minua ei saisi kyllä väkisinkään jäälle. Minulla se on hyvässä muistissa kun kerran lapsena joen yli hiihdettiin ja jää alkoi ritistä...


    • Lunta on meillä vain nimeksi. Mutta ymmärrän sun euforiaa :) Opin hiihtämään uudestaan noin 4 vuotta sitten, ja on se kivaa! Kun silloin oli talvisin kunnon hanget mihin kaatua täällä etelässäkin, uskalsin jopa mäkiä kiivetä niin että pääsin jopa peräti alaskin..

      Harmi vaan että suksipaketit on ihan sikahintaisia. Mun vehkeet on 80-luvulta, uusia en ole saanut kun joka vuosi saa jommallekummalle muksulle ostaa. Vieläkin tuo poitsu tuntuu venyvän..

      • hih hih hih...naurattaa tuo kunnon hanget mihin kaatua. Tyttöjen vanhoilla suksilla minäkin hiihdän.


      • -hiihtelijä-
        miljoona kirjoitti:

        hih hih hih...naurattaa tuo kunnon hanget mihin kaatua. Tyttöjen vanhoilla suksilla minäkin hiihdän.

        Minä uusin sukseni muutama vuosi sitten ensin tavallisiin murtomaa suksiin ja koska en osannut niitä voidella kelin mukaan, ne joko lipsuivat tai eivät luistaneet, ostin nanogripit. Ensi alkuun eivät oikein luistaneet, mutta nyt useamman kerran käytettyinä ovat erittäin hyvät, Niillä hiihtelin eilen. Tänään en ole ehtinyt. Pakkanenkin oli - 15 astetta.


      • -hiihtelijä- kirjoitti:

        Minä uusin sukseni muutama vuosi sitten ensin tavallisiin murtomaa suksiin ja koska en osannut niitä voidella kelin mukaan, ne joko lipsuivat tai eivät luistaneet, ostin nanogripit. Ensi alkuun eivät oikein luistaneet, mutta nyt useamman kerran käytettyinä ovat erittäin hyvät, Niillä hiihtelin eilen. Tänään en ole ehtinyt. Pakkanenkin oli - 15 astetta.

        Täytyypäs katsella tammikuussa kun kunnon alet alkaa oikeita nanogrippejä. Nuo tyttöjen vanhat sukset ovat toiset vähän liian pienet ja toiset vähän liian isot. Niillä pienemmillä olen harjoitellut. Eivät luista hyvin mutta ehkä parempi että ovatkin nihkeät ennenkuin olen treenannut ja pysyn varmemmin pystyssä. Pitääköhän hankkia sitten uudet monotkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe