Ylöjärven Tokmanni

mia maria

On ehkä huonoin liike Ylöjärvellä.

Siellä on ahdasta, sekava esillepano, tarjoukset huonosti merkitty, tai
siellä ei ole lehdessä ilmoitettuja tarjoustavaroita.
Lähestulkoon aina,kun olen mennyt sieltä jotain hakemaan, sitä ei ole tai se juuri loppunut. Olkoon , käyn lielahdessa tästälähtien.

26

3769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt tarjontaan

      Kyllä Linkki on surkeampi. Kuka siellä enää käy.

    • Konsepti toimii?

      Tämähän on osa Tokmannin konseptia. Lattialaa ei ole paljoa mutta kaikennäköistä yritetään saada siihen mahtumaan. Mainoksia tulee kyllä vähintään kerran viikossa kotiin joten jos mainoksista on kiinnostunut niin kyllä tietää mikä on alennuksessa.

    • Tokmannin asiakas

      Tokmannissa on hyvät tarjoukset. Ylöjärven Tokmannissa on ystävällinen ja mukava henkilökunta ja tarjoustuotteetkin on sieltä helppo löytää. Kannattaa käydä vaikkapa Lielahdessa ja Koskikeskuksessa, jotka ovat todella sekavia myymälöitä!

      • Anonyymi

        saispa siltä tummalta kassatytöltä viivaa.


    • Tok

      Minusta Tokmanni on sisustettu mukavan täydeksi ja värikkääksi. Yllättäen uusi kirkas punainen värisävy nimessä onkin sopiva eikä arkinen. Myymälä on mielenkiintoinen, tasokas, tuntuu uudelta ja siistiltä, valikoima on uskomaton, saakin olla juuri sellainen. Myyjille jos vielä tulisi universaalimpi asenne, ei niin kiinnostuneita katseita ehkä asiakkaisiin, ollaan nyt aika isossa kunnassa sentään, ei niin arvioivia silmäyksiä tai ehkä muistellaan kuka tuo on tyyliin...moni haluaa rauhassa katsella mitä löytyy ja jokainen löytää itse ellei kysy.

    • Halpuudesta maksaa?

      En minäkään pidä tokmannista, koska välillä ainut henkilökunnan edustaja on ilm. kassalla, ja tuotteissa ei ole hintoja, niiden hinnat on tosi vaikea löytää hyllystä sieltä täältä enkä ole aina löytänytkään. Hyviä tarjouksia siellä kuitenkin ollut.

    • may1

      En käy siellä enään. Sekava liike, ja ei koskaan ollut sitä tarjousta saatavilla mitä tarvitsen.

      • podvdvkv

        Kannattais varmaan käydä siellä selvinpäin.
        Joka kerta on ollut ne tarjoukset mitä lehdestä on lukenut.
        Huomattavasti siistimpi kuin Lielahden myymälä, hämeenkyrön myymälä on myös siisti


    • Samoja kokemuksia

      Minä etsin sieltä hihaan kääräistävää heijastinta ja en löytäny eikä ollut kuin kassa keltä kysyä. Muita heijastimia ja valoja kyllä löysin. Pettyneenä sitten menin kassalla, ja siinä kassallahan niitä oli pystyssä vino pino...
      Miksei kassallakin, mutta eikö ne heijastimetkin kuulumsinne missä,ne muutkin on?! Kaupalla olisi paljon parannettavaa hinnoittelussakin

    • Naapurista

      No kuulkaas kaikki! Olen niin surullinen, että Tokmanni muuttaa Soppeenmäestä Elon suuntaan. Tosin liike on henkilökunnan kannalta karmea pyydys- ahdas ja huonosti ilmastoitu kuuma koppi. Varmaan olot heillä paranee- toivottavasti👍

      • Yvinen

        Onko jossain sanottu että Tokmanni Soppeenmäestä lopettaa kun uusi Tokmanni tulee Elovainiolle?


      • toimimaton_paikkakunta

        Niin siinä käy. Kaikki menee Elolle ja sitten alkaa asiakaskato. Monen helpompi käydä Lielahdessa tai Tampereen keskustassa. Näin nämä asiat täällä toimii, viedään palvelut sinne mihin pääsee parhaiten omalla autolla, saadaan keskusta kuolemaan lopullisesti. :/


    • ylöjärvivstampere

      Ylöjärven Tokmanni voittaa Tampereen Tokmannit mennen tullen! Ja missä kaupassa myyjän työ on hohdokasta?

    • erkele

      myyjät myös vittuilevat vanhoja tanttoja helvettiin sieltä nuorten töitä viemästsä aatana

    • soittanutkin

      Mä oon saanut hyvää palveluu tokmannilla

    • höhh

      Huono juttu kun muutti elolle.
      Ei pärjää siellä.
      Eikä ollenkaan viihtyisä.,vaik ei siel olemaan aleta.

      • hienohomma

        Aivan mahtava homma, että muutti uusiin tiloihin. Nyt siellä viitsii jopa käydäkin, kun tilat ja valikoima kasvoi. Ja vapaan parkkiruudunkin löytää heti joka kerta.


      • asiakaana
        hienohomma kirjoitti:

        Aivan mahtava homma, että muutti uusiin tiloihin. Nyt siellä viitsii jopa käydäkin, kun tilat ja valikoima kasvoi. Ja vapaan parkkiruudunkin löytää heti joka kerta.

        Olen aivan samaa mieltä hieno paikka. Edellinen paikka oli kuin kirpputori ahdas ja haiseva.


    • Ylöjärvivs.Lielahti

      Ylöjärven Tokmannilla on erittäin hyvä palvelu, helppo liikkua ja ja asiallisia tarjouksia. Asiakkaan näkökulmasta ei ole mitään valittamista. Jos vertaa Ylöjärven Tokmannia Tampereen Lielahden Tokmanniin, niin kyllä Ylöjärvellä on mukavampi asioida! Tampereen Lielahden Tokmannilla on käsittämättömän hankalaa liikkua, asiakas ei löydä sieltä mitään, ahtaat varastokäytävät, joihin on sullottu laatikoita asiakkaitten esteeksi, halli on täynnä tavaraa, kassat jauhaa purkkaa ja kaupan päälle huono palvelu.

    • Anonyymi

      Lielahden myymälä on epäsiistein ja sekaisin oleva myymälä mitä olen nähnyt. Myymälän henkilökunta ei tiedä mitä on tarjouksia, eikä viitsi edes vaivautua sen vertaa että ottaisi selvää. Muutenkin siellä aistii sen kireän ilmapiirin jos kysyt jotain niin tulee tunne, että vois vähempää kiinnostaa EVVK

      • Anonyymi

        Tämä on valhetta älä huijaa


    • Anonyymi

      Onneksi kukaan tuskin pakottaa Sinua käymään em. liikkessä.

    • Anonyymi

      Cittari on huonoin. Käytävät on ahdettu täyteen lavoja. Leipäosasto tosi ahdas myös. Tuolla kaupassa ei pysty suuressa osassa käytäviä ohittamaan toista asiakasta! Eikä kärryllä tahdo pystyä kääntymään kurveissa. Saatikka sitten pyörätuolilla tai sähkömopolla. Mikä idea? Missä esteettömyys. Villen kauppa kunnostautunut hyvin esteettömyydessä.

    • Anonyymi

      Tais olla viimeinen kerta kun lihaa sieltä tiskiltä ostan. Todettakoon kun itse lihat palastellaan niin kaikki myydään, myös se paistiliha joka maistuu maksalle ja on todella sitkeetä.

      • Anonyymi

        Katsoin Tokmannin lihatiskin kuvaa Tamperelaisessa. Itku tuli , kun katsoin sitä tapettujen eläinten määrää. Niin törkeää tuhlausta eläinten hengellä. Kuka ne kaikki ostaa? Ei kukaan. Miettikää mitkä turhuuden markkinat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin Tokmannin lihatiskin kuvaa Tamperelaisessa. Itku tuli , kun katsoin sitä tapettujen eläinten määrää. Niin törkeää tuhlausta eläinten hengellä. Kuka ne kaikki ostaa? Ei kukaan. Miettikää mitkä turhuuden markkinat.

        Kyllä ne lihat menee kaupaksi. Aina siellä on jonoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe