Elastinen kutsui koko kansan suosikkiveteraanin joululounaalle. Herää kysymys miksi? Miksi juuri Hannes? Olihan siellä Linnanjuhlissa muitankin veteraaneja. Ja miksi siitä piti tehdä päivitys Facebookiin? Yrittääkö Elastinen kerätä symppispisteet kotio?
Itse näen kaiken tämän julkisuudenhaulta. Ensin mennään Vain Elämää- ohjelmaan, itketään parit itkut (feikkikyyneleitä totta kai) ja matkitaan Cheekiä kaikin mahdollisin tavoin. Ollaan olevinaan niin positiivista ja onnellista ja kiitollista.. Suorastaan ällöttää ja kuvottaaa! On vain ajan kysymys koska Elastinen ilmoittaa omasta stadionkeikasta. 4000$ iltapuku ja kullatut naulat hän mainitsi jo Linnassa. "Linnaräppikin" oli parempi kuin Cheekin.
Ja Lastisen "fanit" ovat myös todella imelän ällöttäviä. Facebookissa ja Iltapaskojen sivuilla näkee seuraavanlaisia kommentteja:
"IHANA Ela
Elastinen on teennäinen ja feikki
32
2512
Vastaukset
- hahahahah2
Ja mitä kuuluu Puhuvalle Koneelle? Silel pikkupojalle, jonka Lastinen otti siipiensä suojaan? Taisi Lastinen imeä pojan kuiviin.. rahasta nääs.
- Kustaa päässä
Teennäinen huomioHuora siitä on tullut!
Kusi noussut päähän. - saanut tarpeeksi Ela
Olen samaa mieltä. Kunnioitukseni tuota lärvi aukisena möllöttävää imbesillin näköistä idioottia kohtaan on koko ajan vähentynyt. Olen alkanut arvostaa entistä enemmän Jenni vartiaista: Vain elämään ainoaa tyyppiä joka ei mennyt mukaan tähän itku-avautumispelleilyyn vaan lauloi biisit ammattitaidolla ja antoi muitten tunkea naamariaan esille ja sönköttää itkuisina juttujaan tv:ssä. Elastinen pahimmasta päästä.
- suuri on turpansa
Tuli tuosta Jennistä mieleen. Tässäkin esityksessä kattokaa kohta 1:19 ja Elan ilme: ei voi enää typerämpää olla!! Suun kautta näkyy peräpukamiin asti...
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288752102671.html - ela anna olla
suuri on turpansa kirjoitti:
Tuli tuosta Jennistä mieleen. Tässäkin esityksessä kattokaa kohta 1:19 ja Elan ilme: ei voi enää typerämpää olla!! Suun kautta näkyy peräpukamiin asti...
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288752102671.htmlEla ei vaan pysy housuissaan onhan se tiedossa että se on lääpällään jenniin ollu jo monta vuotta. Ja ystävyys Jukan kanssa meni katkolle koska Ela yritti Jenniä koko aika.
- Ela rauhoitu
ela anna olla kirjoitti:
Ela ei vaan pysy housuissaan onhan se tiedossa että se on lääpällään jenniin ollu jo monta vuotta. Ja ystävyys Jukan kanssa meni katkolle koska Ela yritti Jenniä koko aika.
Tämä juttu nyt on yleistä faktaa. Jukka ja Ela ei voi enää sietää toisiaan vaikka pitkä yhteistyö musassa ja ystävyydessä takana. Elastinen voisi yrittää hakea itselleen ihan oman naisen tai miehen ja jättää Jennin rauhaan.
- No höh!
Mun mielestäni Ela on vaan niin luonnonlapsi kuin olla ja voi. Eli aidosti tunteensa näyttävä ja kokeva ihminen. En tarkota, että olisi kakara, vaan että on synnynnäisesti aidosti sureva kun surettaa, naurava kun naurattaa ja ilon kyyneleet kuuluu hänen luonteisiin ihmisiin luonnostaan ei tekaistuina pari kyyneltä väkisin puristettuna ja muutenkin tunteellinen ihminen.
- TekoHymyKimmo
Köyhän miehen Cheek. Matkii Cheekiä kaikessa.
- tfhxgfhgfhgfhgfh
Elastinen oli pinnalla vuosia ennen Cheekkia. Tosin kaikki räp on paskaa jota lapset ja juntit kuunteleevat.
- PelleKokoTyyppi
Cheekin jälkeen alkoi Kimmon keharitekohymy, merkkikamppeilla ja -autoilla elvistely, luksusmatkojen selfiet ja mega-areenapelleilyt...:-(
- PeanutBrains
Niin päälleliimattua ja feikkiä Elastisen "persoona". Ei ole näköä, ei lahjoja, vain vastenmielistä laskelmointia. Huonot geenit ja naama.
- HuhHuhHeijaa
Oikeasti, miettikää osa täällä kommentointinne tasoa ja minkä nettipersoonakuvan itsestänne annatte tuolla alatyylillä. Itse Elaan sen kummempaa kantaa ottamatta. Vai oliko tämä sitä alakoulun kiusaajien ylintä kastia?
- Anonyymi
Elastinen on vastenmielinen ilmestys, ruma ääni ja naama. Manööverit kuin ylimielisellä kehitysvammaisella.
- Anonyymi
Onpas rumasti moni kommentoinut. Voi kai sanoa mielipiteensä vähemmän rumasti. Kertoo enemmän kirjoittajasta kuin elasta.
- Anonyymi
Niin. Ja aloitukseen vastaan että ehkä tutustui tähän Hannekseen linnan juhlilla?
- Anonyymi
Ela hyvä, keekki ei
- Anonyymi
Laiho (Elastinen) näyttää ihan apinalta jonka suu on
kammottavan suuri ja ruma. Nyt se ruma suu on muka
hammastahnan ansiosta jotenkin hyvä. Hyi hitto mikä
jätekuilu suun tilalla. 🤭- Anonyymi
Tuo juuri. Nyt muka hymy on hähen tavaramerkkinsä! Mitvit? 😆
Uskoohan ukko itse moskan mitä karsea suu ulostaa? 😁
- Anonyymi
ei ollut mikään yllätys hänen homoudestaan ! ei kukaan nainen kajoaisi tuohon imelykseen hyi helvetti ! suomi on täynnä näitä sikoja muuttaisivat kauas ihmisten näköpiiristä !
- Anonyymi
14:32 Hienoa, kun Ela pystyy heittämään huulta tuollaisesta ja porukkaa heti iskee kimppuun luullen häntä homoksi!
Ela on ihana, aito, luonnollinen tyyppi, joka osaa näyttää tunteensa!
- Anonyymi
Elastinen on täys vitsi koko pelle, ei mitään muuta.
- Anonyymi
Ehkä jopa suomen rumin tyyppi, ihan pahaa tekee kun kuvan jossain näkee.
- Anonyymi
Rap ei ole edes musiikkia, onneksi sitä ei ole pakko kuunnella.
- Anonyymi
Elastinen on komea, luonnollinen, aito, ihana ja erittäin suosittu! Hyvin menestyvä artisti!
- Anonyymi
Mu mielst piru ruma, en koskis kepilläkään…
- Anonyymi
Kimmo Laiho eli Elastinen on kuin valkoinen albiino-apina.
Pepsodent-mainoksessa puhuu hymystään, paljonkohan
Kimmo joutui itse maksamaan etteivät nauraneet häntä
pihalle koko mainoksesta? Valtavan suuri ruma suu
ammollaan on eri asia kuin hymy. Toki hän voi uskotella
itselleen vaikka mitä mutta hänen on käveltävä peilin ohi
ja peili kertoo hänelle karsean totuuden, ihan joka päivä.- Anonyymi
Minua vituttaa ihan tosissaan kaikki räppipellet, mukaanlukien Elastinen. Kun näin televisiossa tämän luuserin Pepsodent-mainoksessa niin pistin ihan heti kyseisen hammastahnan boikottiin.
Lopettakaa tekin Pepsodentin ostaminen ja vaihtakaa Colgateen. Paljon parempaa hammastahnaa ja et rahoita mitään vitun räppipaskaa saatana. Kaikki räppärit ja räppifanit, F U. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua vituttaa ihan tosissaan kaikki räppipellet, mukaanlukien Elastinen. Kun näin televisiossa tämän luuserin Pepsodent-mainoksessa niin pistin ihan heti kyseisen hammastahnan boikottiin.
Lopettakaa tekin Pepsodentin ostaminen ja vaihtakaa Colgateen. Paljon parempaa hammastahnaa ja et rahoita mitään vitun räppipaskaa saatana. Kaikki räppärit ja räppifanit, F U.Olet sairas. Profeetat on kaikkien aikojen paras yhtye.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa tekin Pepsodentin ostaminen ja vaihtakaa Colgateen. Paljon parempaa hammastahnaa ja et rahoita mitään vitun räppipaskaa saatana. Kaikki räppärit ja räppifanit, F U.😂😂😂
- Anonyymi
Kaikki räppi on ihan hirveätä jätettä. Eniten oksettaa kaikki suomiräp hahahahah..
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579