Elastinen on teennäinen ja feikki

Haista Ela paska

Elastinen kutsui koko kansan suosikkiveteraanin joululounaalle. Herää kysymys miksi? Miksi juuri Hannes? Olihan siellä Linnanjuhlissa muitankin veteraaneja. Ja miksi siitä piti tehdä päivitys Facebookiin? Yrittääkö Elastinen kerätä symppispisteet kotio?

Itse näen kaiken tämän julkisuudenhaulta. Ensin mennään Vain Elämää- ohjelmaan, itketään parit itkut (feikkikyyneleitä totta kai) ja matkitaan Cheekiä kaikin mahdollisin tavoin. Ollaan olevinaan niin positiivista ja onnellista ja kiitollista.. Suorastaan ällöttää ja kuvottaaa! On vain ajan kysymys koska Elastinen ilmoittaa omasta stadionkeikasta. 4000$ iltapuku ja kullatut naulat hän mainitsi jo Linnassa. "Linnaräppikin" oli parempi kuin Cheekin.

Ja Lastisen "fanit" ovat myös todella imelän ällöttäviä. Facebookissa ja Iltapaskojen sivuilla näkee seuraavanlaisia kommentteja:

"IHANA Ela

27

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahah2

      Ja mitä kuuluu Puhuvalle Koneelle? Silel pikkupojalle, jonka Lastinen otti siipiensä suojaan? Taisi Lastinen imeä pojan kuiviin.. rahasta nääs.

    • Kustaa päässä

      Teennäinen huomioHuora siitä on tullut!
      Kusi noussut päähän.

    • saanut tarpeeksi Ela

      Olen samaa mieltä. Kunnioitukseni tuota lärvi aukisena möllöttävää imbesillin näköistä idioottia kohtaan on koko ajan vähentynyt. Olen alkanut arvostaa entistä enemmän Jenni vartiaista: Vain elämään ainoaa tyyppiä joka ei mennyt mukaan tähän itku-avautumispelleilyyn vaan lauloi biisit ammattitaidolla ja antoi muitten tunkea naamariaan esille ja sönköttää itkuisina juttujaan tv:ssä. Elastinen pahimmasta päästä.

      • suuri on turpansa

      • ela anna olla
        suuri on turpansa kirjoitti:

        Tuli tuosta Jennistä mieleen. Tässäkin esityksessä kattokaa kohta 1:19 ja Elan ilme: ei voi enää typerämpää olla!! Suun kautta näkyy peräpukamiin asti...

        http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288752102671.html

        Ela ei vaan pysy housuissaan onhan se tiedossa että se on lääpällään jenniin ollu jo monta vuotta. Ja ystävyys Jukan kanssa meni katkolle koska Ela yritti Jenniä koko aika.


      • Ela rauhoitu
        ela anna olla kirjoitti:

        Ela ei vaan pysy housuissaan onhan se tiedossa että se on lääpällään jenniin ollu jo monta vuotta. Ja ystävyys Jukan kanssa meni katkolle koska Ela yritti Jenniä koko aika.

        Tämä juttu nyt on yleistä faktaa. Jukka ja Ela ei voi enää sietää toisiaan vaikka pitkä yhteistyö musassa ja ystävyydessä takana. Elastinen voisi yrittää hakea itselleen ihan oman naisen tai miehen ja jättää Jennin rauhaan.


    • No höh!

      Mun mielestäni Ela on vaan niin luonnonlapsi kuin olla ja voi. Eli aidosti tunteensa näyttävä ja kokeva ihminen. En tarkota, että olisi kakara, vaan että on synnynnäisesti aidosti sureva kun surettaa, naurava kun naurattaa ja ilon kyyneleet kuuluu hänen luonteisiin ihmisiin luonnostaan ei tekaistuina pari kyyneltä väkisin puristettuna ja muutenkin tunteellinen ihminen.

    • TekoHymyKimmo

      Köyhän miehen Cheek. Matkii Cheekiä kaikessa.

      • tfhxgfhgfhgfhgfh

        Elastinen oli pinnalla vuosia ennen Cheekkia. Tosin kaikki räp on paskaa jota lapset ja juntit kuunteleevat.


      • PelleKokoTyyppi

        Cheekin jälkeen alkoi Kimmon keharitekohymy, merkkikamppeilla ja -autoilla elvistely, luksusmatkojen selfiet ja mega-areenapelleilyt...:-(


    • PeanutBrains

      Niin päälleliimattua ja feikkiä Elastisen "persoona". Ei ole näköä, ei lahjoja, vain vastenmielistä laskelmointia. Huonot geenit ja naama.

    • HuhHuhHeijaa

      Oikeasti, miettikää osa täällä kommentointinne tasoa ja minkä nettipersoonakuvan itsestänne annatte tuolla alatyylillä. Itse Elaan sen kummempaa kantaa ottamatta. Vai oliko tämä sitä alakoulun kiusaajien ylintä kastia?

    • Anonyymi

      Elastinen on vastenmielinen ilmestys, ruma ääni ja naama. Manööverit kuin ylimielisellä kehitysvammaisella.

    • Anonyymi

      Onpas rumasti moni kommentoinut. Voi kai sanoa mielipiteensä vähemmän rumasti. Kertoo enemmän kirjoittajasta kuin elasta.

    • Anonyymi

      Niin. Ja aloitukseen vastaan että ehkä tutustui tähän Hannekseen linnan juhlilla?

    • Anonyymi

      Ela hyvä, keekki ei

    • Anonyymi

      Laiho (Elastinen) näyttää ihan apinalta jonka suu on
      kammottavan suuri ja ruma. Nyt se ruma suu on muka
      hammastahnan ansiosta jotenkin hyvä. Hyi hitto mikä
      jätekuilu suun tilalla. 🤭

      • Anonyymi

        Tuo juuri. Nyt muka hymy on hähen tavaramerkkinsä! Mitvit? 😆
        Uskoohan ukko itse moskan mitä karsea suu ulostaa? 😁


    • Anonyymi

      ei ollut mikään yllätys hänen homoudestaan ! ei kukaan nainen kajoaisi tuohon imelykseen hyi helvetti ! suomi on täynnä näitä sikoja muuttaisivat kauas ihmisten näköpiiristä !

      • Anonyymi

        14:32 Hienoa, kun Ela pystyy heittämään huulta tuollaisesta ja porukkaa heti iskee kimppuun luullen häntä homoksi!

        Ela on ihana, aito, luonnollinen tyyppi, joka osaa näyttää tunteensa!


    • Anonyymi

      Elastinen on täys vitsi koko pelle, ei mitään muuta.

    • Anonyymi

      Ehkä jopa suomen rumin tyyppi, ihan pahaa tekee kun kuvan jossain näkee.

    • Anonyymi

      Rap ei ole edes musiikkia, onneksi sitä ei ole pakko kuunnella.

    • Anonyymi

      Elastinen on komea, luonnollinen, aito, ihana ja erittäin suosittu! Hyvin menestyvä artisti!

    • Anonyymi

      Mu mielst piru ruma, en koskis kepilläkään…

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe