Läppärini akku on ollut jo pitkään sellainen että se ei kunnolla pysy kiinni. Kerran tietokonetta avatessa akku lähti sitten pois paikoiltaan ja tietokoneeseen tuli joku sellainen teksti että se pyytää uudelleenasentamaan windowsin, ei siis avaudu ollenkaan.
Minulla ei ole mitään asennuslevyjä, en usko että tietokoneen mukana edes silloin tuli sellaisia. Miten siis saisin uudelleenasennettua windowsin? Häviävätkö kaikki tiedostot uudelleenasennuksen yhteydessä?
Käyttis taitaa olla Windows 7
PC pyytää uudelleenasentamaan windowsin?
3
94
Vastaukset
"Minulla ei ole mitään asennuslevyjä, en usko että tietokoneen mukana edes silloin tuli sellaisia."
Jos ei ole palautusosiota kiintolevyltä niin sitten pitää tilata laitevalmistajalta asennusmediat. Maksaa varmaan jotain kymppiä. Jos varaosatakuu (usein 3v) on mennyt umpeen niin niitä ei välttämättä saa.
Siinä tapauksessa voi ostaa uuden Windowsin, uuden tietokoneen tai ladata jonkun ilmaiskäyttiksen.
"Häviävätkö kaikki tiedostot uudelleenasennuksen yhteydessä?"
Oletusarvoisesti kyllä. Ne pitäisi löytyä varmistuksista. Jos ei ole varmuuskopioitu niin sitten pitäisi kiintolevy irroittaa ja laittaa toiseen laitteeseen tiedostojen siirtämistä varten.- Tubutus.
Teet korjauslevyn tai kokeilet palautusosiolta palauttaa.
Jos ei muu auta niin tiedostot saat vaikka tubuttimella, eli esimerkiksi Ubuntulla pelastettua, en haluaisi tubuttaa mutta se on joskus ihan hyvä keino.
Sitten asentaa uudestaan windowsin.Tubutin ja Ubuntu ovat eri asioita.
Ubuntulla tuo onnistuu mutta tubuttimella tuhoutuisi tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892