Sain ensimmäistä kertaa sidottua naista viikonloppuna...

mies_jostakin__---

Voi pojat. Se totaalinen tilanteen herrana olemisen tunne kun nainen on totaalisesti alistetussa asemassa, sidottuna käsistä ja jaloista ja panen takaapäin. En muista milloin olisi saanut niin rajusti vedettyä takaapäin kun sain pidettyä lantion/alaselän kohdalta kropan kiertävästä köydestä kiinni ja siitä vedeltyä. Oli ilmeisesti naisenkin makuun aika hyvää seksiä kun sanoi ettei tuota parempaa kulmaa oikein voi toivoa. Naru siis kädet kropan etupuolelle ja siitä sitoo kropan ympäri kiinni kyynärpäiden kohdalta, samoin ranteista sitoo kiinni. Sitten sitoo jalat siten että nilkoista köyttää kiinni reisiin siten että reidet ja kantapää ottavat kiinni toisiinsa. Aika täydellinen paketti halusipa panna sohvalla siten että nainen on selällään ja myös doggy stylestä siten että tunkee naisen rintojen alle tyynynn ja siitä naputtelee. Tykkäsin, samoin piti naisenikin.

21

4058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindahp22

      Löytäisinpä itsekin joskus voimakkaan ja henkisesti vahvan ja vakaan miehen jolle voisin turvallisin mielin antaa vetovastuun ja vastuun seksiasioissa. Tuntuu että vain että kaikki nykymiehet ovat nynnyjä, jotka eivät uskalla ottaa naistansa halukkaasti.

      • lihavako

        Kumpa mun mies haluais ja uskaltais sellasia leikkejä... Minä kyllä mut hän pelkää satuttavansa mua...


      • Kakkaorgasmi

        Oletkakka


    • Ymmärrän kyllä oikein hyvin. Kuvailemasi kaltaiset köysijutut ja muut rohkeammat kokeilut veivät jo vuosia sitten sen verran mukanaan, ettei paluuta entiseen ole enää ollut. Ja kun toinen osapuoli on myös samanhenkinen, niin tuskinpa siinä mitään väärää on. Ja tuntuu se ilmeisesti myös naisesta paremmalta, kun mies kiihottuu aivan villiksi.

      • parin mies

        Meilläkin nainen kostuu kovasti kun joutuu köysiin ja pantavaksi. Nämä jutut ovat osa seksielämäämme. Kyllä tälläisiä miehiä löytyy...


      • Illalla pannaan kovaa
        parin mies kirjoitti:

        Meilläkin nainen kostuu kovasti kun joutuu köysiin ja pantavaksi. Nämä jutut ovat osa seksielämäämme. Kyllä tälläisiä miehiä löytyy...

        Just laittoi vaimo töistä viestiä, että illalla haluaa sidontaa ja hullua panoa. Taitaa olla vähä pimpsu märkä. Mitenkähän jaksan iltaan.


      • naikkonen2
        Illalla pannaan kovaa kirjoitti:

        Just laittoi vaimo töistä viestiä, että illalla haluaa sidontaa ja hullua panoa. Taitaa olla vähä pimpsu märkä. Mitenkähän jaksan iltaan.

        Voin vain haaveilla..


      • naikkonen2 kirjoitti:

        Voin vain haaveilla..

        Miksi vain haaveilla? Elämä on kuitenkin liian lyhyt käytettäväksi vain haaveiluun. Vanhempana sitten tulee kaduttua niitä asioita, jotka jäivät kokonaan tekemättä ja kokematta.


      • jxkkh
        zed80 kirjoitti:

        Miksi vain haaveilla? Elämä on kuitenkin liian lyhyt käytettäväksi vain haaveiluun. Vanhempana sitten tulee kaduttua niitä asioita, jotka jäivät kokonaan tekemättä ja kokematta.

        Siksi että mies ei halua mitään rajumpaa vaikka itse haluaisin.


      • Siunatt
        Illalla pannaan kovaa kirjoitti:

        Just laittoi vaimo töistä viestiä, että illalla haluaa sidontaa ja hullua panoa. Taitaa olla vähä pimpsu märkä. Mitenkähän jaksan iltaan.

        Hihih mä lähetin sulle ton varastin vaimosi


    • jepjep6

      joo kyl sitä tykkää ku paukuttaa takaa kovaa ja et mies ottaa tilanteen haltuun... :)

      • mä voisin tulla ottaan haltuun.


    • narut1

      Meinaan räjähtää kiimasta. Mäkin haluisin miehen, jonka kanssa turvallisin mielin olisin alisteisena. Olen työelämässä vaativa, aikaansaapa ja vahva, sängyssä haluaisin olla vahvemman alaisuudessa, pantavana, sidottuna, kiimaisena. Kaksikaan ei olisi pahitteeksi, mutta vain turvallisissa käsissä ja vapaaehtoisena. Nyt täytyy masturboida, en kestä enää.

      • ihana nainen olis kiva nöhdä kun masturboit


    • leikki-ikä

      Mä en taas löydä sellaista naista joka uskaltautuisi sidottavaksi ja sen jälkeen täydellisesti tyydytetyksi kielellä, leluilla sekä lopuksi naitua takaapäin huippuunsa

      • nuorikiima

        Haluutko tulla minun kanssa panee???


    • haluuuuu

      mistäköhän löytäis ohjeita - kuvien kera?

      • Hae youtubesta videoita hakusanoilla knotty boys tai tutorial rope bondage niin siellä on opetusvideoita.. sit ei muuta kun kumppanin kanssa treenaamaan..
        Kannattaa aloittaa ihan perusjutuista :)


    • tohtorikulinaristi

      muisteleppas kun nuorena veit sonnia liekaan pistät samanlaista solmua ja rautakangen sängynpäätyyn, sitä ei meinaan kannata lyödä parketin läpi.
      sitten kun akka on sidottu niin kysyt että mitäs se puhe oli että et anna hanuriin painaa ja hajeksit voin kaapista, itse suosin putin voita missä ei ole suolaa, sen jälkeen kun ruiskutan mällit sisään saan ne näkkileivän päälle ikään kuin smetanana voisulan kera. kusta ruiskaus ikäänkuin makua kruunaamaan nupiksi

    • lempiasentoväkisin

      mitäpä jos sitoisit itsesi hirteen :D

    • Voi voi sitä tunnetta, kun ei voi liikuttaa käsiään ja toinen on raju.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe