Kuulavibraattori vaimoni housuissa ravintolatansseissa

kokeilija2

Hei!

Löysin netistä videon, jossa mies oli teipannut kalunsa varteen kuulavibraattorin ja hyvin näytti toimivan... Olen kokeillut itsekin. Kivalta tuntuu...

Tästä sain jännän idean. Laitoin vaimoni tiukkoihin stringeihin kuulavibraattorin klitoriksen kohdalle ja varmistin sen paikoillaan pysymisen teipillä. Johdon kaukosäätimineen laitoin ylös tissien vväliin, niin että pääsin sen käynnistämään tarvittaessa. Suuntasimme tanssiravintolaan ja menimme parketille...

Vähän aikaa tanssittuamme ajattelin kokeilla toimiiko kaikki niin kuin olin ajatellut..
Painauduin tiiviisti vaimoni rintoja vasten ja kädellä etsin kaukosäätimen ja laitoin virran päälle, ensin heikommalle tärinälle ja sitten laitoin sen täysille...Olimme kaksistaan paketilla ja ihmiset katsoivat tanssiamme. Tunsin kuinka vaimoni alkoi kiihottua ja huomasin että orgasmi oli lähellä... Hän painoi itsensä tiiviisti minua vasten ja tunsin kuinka hänen vatsansa jännittyi... Hän huohotti ja häneltä pääsi voihkaisu... Hän kuiskasi että nyt pitää mennä vessaan. Hän palasi hetken kuluttua ja sanoi ottaneensa sen pois sanoi saaneensa mahtavan orkut..
Kokeiluni oli siis onnistunut...

Kokeilkaapa, jos haluatte tehdä jotain jännää..

5

7309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että on hyvvee

      Sitä on sellaista hyvin pitävää höyrysulkuteippiä saatavana rautakaupoista, sillä kun kietaisee kuulan kalunvarteen kiinni, jopa pysyy kolmen metrin humpassakin, ei putua kesken tanhun, jääden pörisemään parketille.

    • ikvaaaaaaaaa

      missä toi video

    • Kokeiles juosta 100m joulupukki asuste päällä!!!??? Kokemuksesta voin kertoa, että saat elämäsi...
      Jatkuu...

    • Anonyymi

      Nykyään on saatavilla langattomiakin versioita..

    • Anonyymi

      Kiva että kokeilit

      Kerron uuden jutun, jota kannattaa kokeilla. Siitä on jo aikaa melko paljon.

      Olen halunnut silloin tällöin pukeutua naiseksi. On kiihottavaa laittaa päälle pitsipöksyt, sukkanauhaliivit ja saumasukat ja isokokoiset rintaliivit täytteineen ja peruukki päähän. Tästä sain idean mennä naiseksi pukeutuneena uimarannlle naisten pukukoppiin.

      Eräänä helteisenä päivänä ajoin pyörällä kaupungin suosituimmalle rannalle ja vaihdoin lähimetsikössä naiselliset vaatteet päälleni, rintaliivit jotka pullottivat kukkapuseron alta, pitsipöksyt jalkaan, peruukki päähän , punaa huuliin ja väriä kulmakarvoihin, laitoin airinkolasit päähän ja suunnistin kohti naIsten pukukoppia, jonka seinustalle jätin polkupyörän. Keräsin rohkeuteni ja menin sisälle pukukoppiin, joka oli täynnä eri -ikäisiä naisia riisuuntumassa tai pukeutumassa uinnin jälkeen.

      Menin uimakopin perille, jossa oli vähän hämärämpää ja aloin hypistellä kassiani, kuin etsien sieltä jotain. Naiset eivät kinnitäneet minuun erityistä huomiota, vaan ujostelematta riisuivat rintaliivinsä ja alushousunsa ja vetivät uimapuvun päällensä tai uimasssa käyneet riisuivat uimapuvun ja laittoivat rintaliivit ja pikkuhousut ja vaatteet päälleen ja lähtivät ulos. Kyllä siinä näki monenlaisia tissejä, ajeltuja ja karvaisia pilluja. Kesähameen alla olevat pitsihousuni olivat tiukilla...
      Sitten uimakoppiin tuli alle 10 v tyttöjä jotka tulivat istumaan minua vastapäätä. He alkoivat silmäillä minua ja supattelivat keskenään. Silloin mulla petti hermot ja läksin ulos kopista.

      Menin naisten vessaan ja hetken kuluttua viereiseen koppiin tuli isorintainen nainen, joka nosti hameensa, veti housut nilkkoihin ja alkoi liritellä. Kopin väliseinässä oli harvalaudoitus ja pojat olivat kaivertaneet seinään reikiä, josta näki viereiseen koppiin. Hetken päästä nainen lopetti kusemisen nousi ylös ja kumartui ottamaan vessapaperia. Hän pyllisti juuri juuri sinne missä minä olin ja pyyhki vittunsa, pieraisi , veti housut ylös ja läksi ulos. Näin selvästi naisen isot häpyhuulet ja olin niin kiihottunut että tartuin jäykistyneeseen kyrpääni ja muutaman vedon jälkeen sain mahtavan orgasmin ja roiskautin spermani vessan lattialle. Menin ulos, menin lähimetsikköön , jossa vaihdoin takaisin miehiseen asuun ja ajelin kotiin.

      Olin niin kiihottunut näkemisistäni että pukeuduin kotona taas naisen asuun ja runkkasin peilin edessä taas kertaalleen. Jonkun ajan päästä tuli vaimonikin töistä ja aloimme viettää iltaa. Ei enää tullut mieleenikään nussia vaimoani, vaikka vaimo tuntui olevan siihen halukas.

      Tämä ei muuten ole keksitty juttu, vaan tapahtui todellakin.
      Siihen tarvittiin kyllä rohkeutta, mutta tulipahan kokeiltua.
      Minulla olisi kyllä muitakin juttuja kerrottavana, mutta jos kiinnostusta löytyy, kerron niistä joskus myöhemmin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe