olen törmännyt muutaman eri tyyppiin nimi viittaa lähiitään tai afrikkaan (esim ahmed) joka kyselee hoonolla soomella tavarasta usein heti valmis ostamaan. sana pari oikeella suomenkielllä mutta ei tolkkua mitä oikeesti tarkoittaa tai haluaa. sitten kun vastaa tyyliiin että voi hakea niin ei vastausta koskaan kuulu.onko muut törmänny tämmösiin onkijoiin vai mitä ovatkaan?
tori.fi tavarankyselijät
6
221
Vastaukset
- spämmiin suoraan pan
kalevan palstalla oli näemmä että kun vastaat niin alkaa tulla roskapostimaileja. tuo on hyvinkin mahdollista ....
- Ei rahaa
Ei niillä ole rahaa. On minultakin kysytty. So what, ei siitä tule kauppaa niiden kanssa. Tiedä sitten, mitä pitäisi vastata tai suhtautua. Päättelen, ettei ole rahaa, ei nähdä vaivaa hakea, jos 10 euron tuotteen ensin tinkii ja myyjä lupaa myydä sen 7 eurolla tai jopa 5 eurolla.
Ne joko jättävät sen väliin tai löytävät uuden kohtuu hintaan. Kaupan teko on tällaista veivaamista, kuvittele, että myyt Teneriffan tai Marrakeshin markkinoilla ja tingitään. Kaupankäynti on heitlä jo monessa polvessa unohtunut, mutta tinkiminen ei. - Korjaamista riittää
Tori.fi on mielestäni parempi paikka ostaa ja myydä, kun vanhat poistetaan eikä huudella käytetyn tavaran hintaa. Ainakin itse olen monesti halunnut myydä nopeasti tai tarvinnut jotain nopeasti, Tori.fi toimii tuon suhteen, koska ilmoitukset on niihin ainakin luokiteltu.
Kyselijöihin voisi ehkä auttaa, että ylläpitäjä laittaisi viel' kohdan, kysele tuotteesta, sovi tms. Yleensä vain ylläpitäjä voi muuttaa hommaa joustavammaksi, siihen auttaa tarkempi luokitus ja turhan / vanhentuneen tiedon poisto. Toriin pitäisi keksiä lisää niitä vaihtoehtoja, niin ne saisivat siitä vielä paremman.
Yksi ongelma on se vastailu asiakkaalle tai myyjälle kyselylomakkeen kautta, siihen tulee vääriä google-luokituksia, jotka ilmoittavat kysyjän olevan tietokalastaja. Jos sen poistaa, ei vastaa tai lähettää selityspyynnön, onko tietokalastaja, niin sitten kysyjälle voi tulla paha mieli väärästä tulkinnasta.
Joskus olen itse kysynyt eri käyttäjänimellä, kuin minkä Tori.fi tietää, se tunnistaa koneen ip-osoitteella, joten myyjä ei vastaa, koska hänelle menee viesti, virheellisestä osoitteesta, ilmoittaa, että toinen käyttää toisen konetta. Siis jos haluaa kysellä eri tunnuksilla kuin käyttäjänimi on tori.fi:ssa tulee hankaluuksia. Näitä ei voi tietää aina, koska siitä menee viesti vain sille, jolta kyselee. - Anonyymi
Helppo pakkokomnentti,tori ulkoilma tapahtumien tarjoilu kiille vaurion ehkäisy purukumit 2 kpl 20 minuutia,syyt väkivalta kävelyitä ,vammakarvalakki. Nuorisoa jalkapoikki istuminen.
Tarjoilu AJATTELU.itä viha ja väkivalta tekee ihmiselle - Anonyymi
Tori on kuin rikollisten oma palsta, siellä EI puututa edes ilmoitettuihin huijareihin eli joko hyväksytään rikollinen toiminta, kansainvälisesti tai ei haluta että asiat tulevat julkisuuteen. Heille on ilmoitettu huijaritileistä, mutta antavat rikollisten rehottaa, rikosililmoituksista huolimatta. Täysin epäluotettavaa toimintaa, uusi pimeälinja taas sipulikanavan jatkoksi kai...
- Anonyymi
"tori on kuin rikollisten oma palsta,"
Olen samaa mieltä. Vaikka käyttäjä tuntuisi samalta kuin samanoloinen facebook.com käyttäjä, silti ei aina voi luottaa.
Vaikka ostaisi riskillä, aina on vaara että antaa samalla omia tietoja ja niistä on harmia.
Kyllä pitäisi saada mahdollisuus kirjautua pankkitunnuksilla.
Kokemuksesta tiedän, vaikka on pieni summa eikä talouteen vaikuta lainkaan, kun petetään niin ei se kivaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575459- 914261
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3722520Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s701058Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61833
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46806Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789- 26779
Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52769