tori.fi tavarankyselijät

11111111

olen törmännyt muutaman eri tyyppiin nimi viittaa lähiitään tai afrikkaan (esim ahmed) joka kyselee hoonolla soomella tavarasta usein heti valmis ostamaan. sana pari oikeella suomenkielllä mutta ei tolkkua mitä oikeesti tarkoittaa tai haluaa. sitten kun vastaa tyyliiin että voi hakea niin ei vastausta koskaan kuulu.onko muut törmänny tämmösiin onkijoiin vai mitä ovatkaan?

6

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spämmiin suoraan pan

      kalevan palstalla oli näemmä että kun vastaat niin alkaa tulla roskapostimaileja. tuo on hyvinkin mahdollista ....

    • Ei rahaa

      Ei niillä ole rahaa. On minultakin kysytty. So what, ei siitä tule kauppaa niiden kanssa. Tiedä sitten, mitä pitäisi vastata tai suhtautua. Päättelen, ettei ole rahaa, ei nähdä vaivaa hakea, jos 10 euron tuotteen ensin tinkii ja myyjä lupaa myydä sen 7 eurolla tai jopa 5 eurolla.

      Ne joko jättävät sen väliin tai löytävät uuden kohtuu hintaan. Kaupan teko on tällaista veivaamista, kuvittele, että myyt Teneriffan tai Marrakeshin markkinoilla ja tingitään. Kaupankäynti on heitlä jo monessa polvessa unohtunut, mutta tinkiminen ei.

    • Korjaamista riittää

      Tori.fi on mielestäni parempi paikka ostaa ja myydä, kun vanhat poistetaan eikä huudella käytetyn tavaran hintaa. Ainakin itse olen monesti halunnut myydä nopeasti tai tarvinnut jotain nopeasti, Tori.fi toimii tuon suhteen, koska ilmoitukset on niihin ainakin luokiteltu.

      Kyselijöihin voisi ehkä auttaa, että ylläpitäjä laittaisi viel' kohdan, kysele tuotteesta, sovi tms. Yleensä vain ylläpitäjä voi muuttaa hommaa joustavammaksi, siihen auttaa tarkempi luokitus ja turhan / vanhentuneen tiedon poisto. Toriin pitäisi keksiä lisää niitä vaihtoehtoja, niin ne saisivat siitä vielä paremman.

      Yksi ongelma on se vastailu asiakkaalle tai myyjälle kyselylomakkeen kautta, siihen tulee vääriä google-luokituksia, jotka ilmoittavat kysyjän olevan tietokalastaja. Jos sen poistaa, ei vastaa tai lähettää selityspyynnön, onko tietokalastaja, niin sitten kysyjälle voi tulla paha mieli väärästä tulkinnasta.

      Joskus olen itse kysynyt eri käyttäjänimellä, kuin minkä Tori.fi tietää, se tunnistaa koneen ip-osoitteella, joten myyjä ei vastaa, koska hänelle menee viesti, virheellisestä osoitteesta, ilmoittaa, että toinen käyttää toisen konetta. Siis jos haluaa kysellä eri tunnuksilla kuin käyttäjänimi on tori.fi:ssa tulee hankaluuksia. Näitä ei voi tietää aina, koska siitä menee viesti vain sille, jolta kyselee.

    • Anonyymi

      Helppo pakkokomnentti,tori ulkoilma tapahtumien tarjoilu kiille vaurion ehkäisy purukumit 2 kpl 20 minuutia,syyt väkivalta kävelyitä ,vammakarvalakki. Nuorisoa jalkapoikki istuminen.
      Tarjoilu AJATTELU.itä viha ja väkivalta tekee ihmiselle

    • Anonyymi

      Tori on kuin rikollisten oma palsta, siellä EI puututa edes ilmoitettuihin huijareihin eli joko hyväksytään rikollinen toiminta, kansainvälisesti tai ei haluta että asiat tulevat julkisuuteen. Heille on ilmoitettu huijaritileistä, mutta antavat rikollisten rehottaa, rikosililmoituksista huolimatta. Täysin epäluotettavaa toimintaa, uusi pimeälinja taas sipulikanavan jatkoksi kai...

      • Anonyymi

        "tori on kuin rikollisten oma palsta,"

        Olen samaa mieltä. Vaikka käyttäjä tuntuisi samalta kuin samanoloinen facebook.com käyttäjä, silti ei aina voi luottaa.
        Vaikka ostaisi riskillä, aina on vaara että antaa samalla omia tietoja ja niistä on harmia.
        Kyllä pitäisi saada mahdollisuus kirjautua pankkitunnuksilla.
        Kokemuksesta tiedän, vaikka on pieni summa eikä talouteen vaikuta lainkaan, kun petetään niin ei se kivaa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe