Miksi vihreät ajoivat homoliittolakia?

paskan myivät

Olen huolestuneena seurannut, miten media ainoastaan rummuttaa homoavioliittolain puolesta, ja kaikki lain vastustajat leimataan typeriksi, suvaitsemattomiksi, homofoobikoiksi ja jopa pahoiksi.Toivoisin että jokainen katsoisi silmiä avaavan ja järkyttävän dokumentin "Mitä homoavioliitot tekivät Massachussetsille" tv7.fi arkistosta. Laki on ollut siellä vuodesta 2004 ja koko yhteiskunta on täydellisesti muuttunut, vaikka samalla tavoin kuin Suomessa vakuutettiin, että kyse on vain tasa-arvosta eikä" laki ole keltään pois, joten ei ole syytä vastustaa sitä". Nyt heterot ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole sananvaltaa edes omien lastensa kasvatukseen, homoja suositaan jopa adoptiovanhempina ja moniavioisuutta ajetaan. Pride viikolla jokaisen poliitikon on osoitettava sateenkaarilipulle kunniaa ja marssittava pride-marsseilla. Mielipiteen ja ilmaisunvapautta ei enää ole. Suvaitsevaisuus onkin todellisuudessa aggressiivista suvaitsemattomuutta. Sama kehitys on alkanut välittömästi jokaisessa maassa, jossa laki on tullut voimaan. Toivoisin, että kaikki lain lukisivat myös kasvatustieteen professori Tapio Puolimatkan kirjan "Lapsen oikeus isään ja äitiin". Siinä on useita esimerkkejä myös homoseksuaaleista, jotka itse vastustavat homoavioliittoja. Jotkut ovat kärsineet isättömyydestään, kuten eräs kahden lesbo"äidin" kasvattama poika, joka huutavaan isänrakkauden puutteeseensa alkoi jo 13 vuotiaana hakea vanhempien miesten seksiseuraa. Kauhea on myös kahden homo"isän" adoptoiman ja hyväksikäyttämän pojan tarina. Poika ei saanut apua vaikka haki, sillä "isät" syyttivät sosiaalityöntekijöitä homofoobikoiksi. Vielä voimme vaikuttaa äänestämällä!

2

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HumppaHeikki

      TV seiska ja Puolimatkahan niitä luotettavia lähteitä ovat... Niillehän nauraa naurismaan aidatkin.

      • Tuo Puolimatkahan sai epäsuorasti Skepsiksen huuhaa-palkinnon eräs vuosi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      61
      1110
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      831
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe