Miksi STP ajoi homoliittolakia?

paskan myivät

Olen huolestuneena seurannut, miten media ainoastaan rummuttaa homoavioliittolain puolesta, ja kaikki lain vastustajat leimataan typeriksi, suvaitsemattomiksi, homofoobikoiksi ja jopa pahoiksi.Toivoisin että jokainen katsoisi silmiä avaavan ja järkyttävän dokumentin "Mitä homoavioliitot tekivät Massachussetsille" tv7.fi arkistosta. Laki on ollut siellä vuodesta 2004 ja koko yhteiskunta on täydellisesti muuttunut, vaikka samalla tavoin kuin Suomessa vakuutettiin, että kyse on vain tasa-arvosta eikä" laki ole keltään pois, joten ei ole syytä vastustaa sitä". Nyt heterot ovat toisen luokan kansalaisia, joilla ei ole sananvaltaa edes omien lastensa kasvatukseen, homoja suositaan jopa adoptiovanhempina ja moniavioisuutta ajetaan. Pride viikolla jokaisen poliitikon on osoitettava sateenkaarilipulle kunniaa ja marssittava pride-marsseilla. Mielipiteen ja ilmaisunvapautta ei enää ole. Suvaitsevaisuus onkin todellisuudessa aggressiivista suvaitsemattomuutta. Sama kehitys on alkanut välittömästi jokaisessa maassa, jossa laki on tullut voimaan. Toivoisin, että kaikki lain lukisivat myös kasvatustieteen professori Tapio Puolimatkan kirjan "Lapsen oikeus isään ja äitiin". Siinä on useita esimerkkejä myös homoseksuaaleista, jotka itse vastustavat homoavioliittoja. Jotkut ovat kärsineet isättömyydestään, kuten eräs kahden lesbo"äidin" kasvattama poika, joka huutavaan isänrakkauden puutteeseensa alkoi jo 13 vuotiaana hakea vanhempien miesten seksiseuraa. Kauhea on myös kahden homo"isän" adoptoiman ja hyväksikäyttämän pojan tarina. Poika ei saanut apua vaikka haki, sillä "isät" syyttivät sosiaalityöntekijöitä homofoobikoiksi. Vielä voimme vaikuttaa äänestämällä!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotta semmosta

      STP ei ole ajanut mitään lakia milloinkaan eikä missään.
      Syynä on tietenkin täydellinen poissaolo kaikista lainsäätämiskokouksista ja -paikoista. STP:llä ei ole yhtään sellaista edustajaa, joka noihin osallistui.

    • leninin pieru

      Onneksi STP ei pääse ikinä säätämään lakeja tai edes keskustelemaan niistä.

    • marksin kalle

      ..no ku ..niillä on ..vähänlaisesti kannattajia. kaikki kelpaa nyt.
      vaikka ...ruottinsuomlais-ruottalainen....no tuleehan siitä ihottumaa....kannatus ...kannatus..............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe