Iisalmelaiset "tubettajat"

Ihmetyttää

Mikä ihme näitä Iisalmelaisia "tubettajia" vaivaa? Jos ei Pottukoiraa ole järjen lahjoilla pilattu, niin tuskin on tätäkään Perstechnique:ta. Videon lopussa rikkoo tietokoneen näyttönsä ...tai siis yrittää, mutta ei edes onnistu sitä kunnolla rikkomaan vaikka uhoaminen on suurta.

http://youtu.be/SJ_jdmuHAD8?t=3m2s

Jotenkin tuntuu että elämäm_koulu taitaa olla näillä molemmilla se korkein koulutus mihin ovat pystyneet. Voi tsiisus! :( Eikö tästä kaupungista muka löydy oikeasti järkeviä videontekijöitä? Vai ovatko vain tällaiset henkilöt niitä, jotka hakevat jokapäiväistä huomiotaan netistä?

19

2643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sukkalanka

Ei töissä käyvällä tai sellaisella jolla on oikeaa elämää riitä aika mihinkään netti juttuun.joskus olen itsekkin vuosia erossa netistä.

• Tossake

Eipä niin. Milloin ajattelit aloittaa ''vuosia erossa netistä'' projektisi? Olen meinaan ajatellut samaa ja voitais vaihtaa ajatuksia.. vaikka netissä ;)

• sakolainen
        Tossake kirjoitti:

Eipä niin. Milloin ajattelit aloittaa ''vuosia erossa netistä'' projektisi? Olen meinaan ajatellut samaa ja voitais vaihtaa ajatuksia.. vaikka netissä ;)

Viimeksi 2009-2013 välinen aika olin seikkailemassa ja konetta en omistanu enkä myöskää netissä ollut.asiaa auttoi että olin paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Joskus pakko tehä sama uudestaan. Mieli on paljon virkeämpi ja unikin maistuu paremmin.

• Tossake
        sakolainen kirjoitti:

Viimeksi 2009-2013 välinen aika olin seikkailemassa ja konetta en omistanu enkä myöskää netissä ollut.asiaa auttoi että olin paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Joskus pakko tehä sama uudestaan. Mieli on paljon virkeämpi ja unikin maistuu paremmin.

Mielenkiintoista, todella.
        Tuo käyttämäsi aikamuoto hämäsi epäilemään ja nimimerkkien vaihtuminen taas..

Mukava olisi kokeilla samaa.

• Sunsepät

• vättö

Siinähän tuo ois Potulle uus akka.. Täyvvellinen pari ja ansaehtoovat kyllä toesesa.

• jonniinjootavat

seko tubettajia, ei päätä ei häntää.

• pottumjusi

Pottu tässä turvat kii katteelliset xD

• järkevöitykee

Miksiköhän suomessa useimmat tubettajat on jotain sosiaalitapauksia joilla on silkkaa sekoilua videoillaan mutta ulkomailla ihan normaalit ihmiset tekevät videoita ja sisältö on ihan järkevää ja hyödyllistä.

Nuoriso sitten katsoo noita sekoiluvideoita ja ottaa mallia ja sitten niistä tulee samanlaisia heittiöitä ellei vieläkin pahempia.

Tuokii perstekniikka näytti särkemisvideon, paljo järkevämpi olis näyttee korjausvideo, miten korjataan joku pikkuvika. Nuoriso ottas mallia fiksailuvideoista ja kohta Suomessa olis paljo järkevämpi yhteiskunta kun nuorisolla olis rakentavaa tekemistä eikä aivotonta riehumista, juopottelua ja särkemistä.

• not wannabe

Molopiät, saatana.
        pulunnussijat, järkijättöset puliukot!

• kohti parempaa
        not wannabe kirjoitti:

Molopiät, saatana.
        pulunnussijat, järkijättöset puliukot!

Pakko sanoa että Perstechniquen elämäntarina-videon katsominen oli kyllä valaiseva kokemus, tyyppi on kokenut kohtuuttoman kovia. Ei mikään ihme jos v1tuttaa mutta toivottavasti mies saa energiansa suunnattua rakentaviin asioihin eikä rikkomiseen.
        https://www.youtube.com/watch?v=tBunOCKYdK4

Itselläkin on aikoinaan kovilta tuntuneita kokemuksia yläasteella koulukiusaamisesta mutta muutoin on ollut elämä ihan ok verrattuna Perstekin kokemuksiin. Ei tuollaista kyllä toivoisi kenenkään joutuvan kokemaan.
        No kaveri on vissiin kuitenkin saanut jonkun hyvän tyttöystävän, on edes jotain positiivista elämässä ja toivottavasti hyviä asioita tapahtuu jatkossakin.

Kyllä pistää nämä kiusaamis- jne. paskajutut miettimään että mikä vika tässä Suomen yhteiskunnassa on että pitää toisia lytätä ja vahingoittaa, ollaan kuitenkin pieni kansakunta ja tarvitsisimme pikemminkin yhdistää voimamme pärjätäksemme kansainvälisillä markkinoilla.

• Menisivät töihin

Taitaa olla tämä perstekniikka samanlainen paskanjauhaja kuin pottukoira. "Isä raiskasi lapsena" ja ynnä muuta soopaa. Lisäksi vielä tarinoi että olisi 8. luokalla halunnut tappaa jonkun, ja vielä ihan suunnitelmallisesti oli varastanut puukon sitä varten.

Voi hyvää päivää.

Ei tällaisia tapauksia pitäisi sääliä. Eikä varsinkaan yhteiskunnan elättää...

• "sukunsa" viimeinen

Tuntuupa pojalla olleen todella huonot kortit. Tiedän itse tuon vihan, mikä syntyy koulukiusaamisesta. Ja sen, kun kukaan ei puuttunut siihen, sanoivat vaan, että pidä puolesi. Vaan pidä perstekniikka lippu sen verran korkealla kuin pystyt. Ja pidä kiinni niistä hyvistä asioista, joita Sinulla nyt on.

• töissä olleita

• sepi vuan

Mullikassa ol tuas juttua paekkakunnan loggaaajista. kyllähän nuita tarinoita kahtoo ja kuuntelloo aekasa.

• tietäj_ä

Perstekniikka ja pottu täysiä kusettajia molemmat. Potunkin tarinanurkka-videoista jo kehonkielestä huomaa että sitä itseään se suoltaa.

• eläinRakas-oon

Tekis tarinanurkkaan tarinan siitä, etttä kuinka paljon ulkoilee / lenkkeilee koiransa kanssa. Leikkiiköhän sessu koskaan muiden sessujen kanssa?
        Ihan vaan sillä, että isompi koirahan vaatii enemmän lenkitystä jne.

• ärsyyntynyt

Ootko tosissas noin yleistävä? !

• Sunsepät

liittykää seuraamaan vähän erillaisempaa tubetusta.
      http://youtu.be/Wm5wgV6bteM
      Meillä jatkossa erittäin mielenkiintoista materiaalia luvassa
      Ilman kiukutteluja :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17023
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4764
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      298
      2696
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1979
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1459
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      20
      1234
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      10
      1119
    Aihe