Kun ajattelenkin viisikymppistä naista sukkanauhoissa, minihameessa ja korkokengissä, niin ihan kuola valuu. Onko oikeasti naisia joilla itselläkin kiihottaa pukeutua sellaisiin ? Puhumattakaan että näkevät kuinka minunlaiset viisikymppiset miehet saisi ikionnellisiksi. Niin ei vain ole minulle ainakaan käynyt.
Ajatelkaa naiset kuinka pienestä voi olla onnellisuus seksielämässä kiinni.
Naisella sukkanauhat ja korkokengät...
44
2850
Vastaukset
- unelmissani
Totta kai kiihottaa. Harmi vain, että puuttuu se partneri, joka minusta niissä tykkäisi. Näin se vaan on, ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa.
- My penis stay up
Voi voi kun kohtaisin laisesi naisen...
- Kypsää
Kovasti tykkäisin vaan puuttuu se kypsä nainen niissä tamineissa.
- mies 40+
Onhan meitä tuollaisia miehiä paljonkin. Kenkäfetissi on yksi yleisimpiä miesten keskuudessa, mutta harva sitä pystyy puolisolleen tunnustamaan. Olen onnellisessa asemassa, että vaimo tykkää korkkareista ja olen voinut ostaa hänelle varmaan puolet 150 parin valikoimasta.
Stayupeisssa ja korkkareissa kopsuttelee niin kyrpä seisoo kuin rautakanki.
- M40_
aamen
- Nainen20v:)
Oi rakastan seksikkäästi pukeutumista ja tykkään toteuttaa miesten seksifantasioita jos he haluavat. Olen itse 20 mutta olisi ihana jos vähän vanhempi mies hieman läimäyttäisi pakaralle ja näyttäisi kuka on pomo!
- mike_hkixxx
Mmm... mikeyhki()gmail.com
- Jaajoo
Nam,ota yhteyttä treffipalstan kautta jel1964
Nainen20v:)
Voisikohan sinua kiinnostaa seuraavanlainen ystävyys..?
Täällä olisi tarjolla ihan normaali, suomalainen, nelikymppinen, miehekkääksikin kehuttu mies, joka haluaisi löytää vain yhden naisystävän, jonka kanssa voisi tapailla satunnaisen säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.
EN etsi yhden illan seuraa vaan pidempiaikainen ystävyys olisi hakusessa!
Mahdolliset tapaamiset onnistuisivat melko monipuolisesti mutta päivästä riippuen.
Ensitapaaminen, jos sinua niin paljon kiinnostan, sopii mainiosti johonkin julkiselle paikalle vaikkapa kahvi- tai teekupposen äärelle.
Kokoa minulla olisi 182/96, nuorena salilla käynyt joten en ole hoikka mutta en lihavakaan. Hiukset lyhyet ristiveriset ja muuten karvoitusta mielestäni kohtuudella... Intiimialueen pidän siistittynä! Tatuointeja tai lävistyksiä en omista mutta kevyen suuparran kylläkin. Tupakkaa en polta ja mahdolliset tapaamiset selvinpäin.
Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen. Erityisesti nauttisin jos saisin antaa sinulle suuseksiä vaikka ihan loppuun asti ja useammankin kerran jos vaan haluaisit... Minusta se olisi vaan niiiin ihanan intiimiä ja kiihoittavaa... Tuntea kuinka laukeaisit suutani vasten! Kaikenlainen naisen hyväileminen olisi mielestäni hyvin ihanaa ja kiihoittavaa mutta erityisesti tuo suuseksi. Muuten sellainen normaali, hellän hyväilevä, monipuolisen kiihoittava ja estottoman nautiskelevakin seksi olisi kaikkein mieluisinta... Toki tykkään olla se joka sanoo kuinka tehdään ja ottaa naisen...
Asun ja elän parisuhteessa mutta jo pidemmän aikaa on menty ilman lähempää kanssakäymistä ja koska koen olevani hyvin eroottinen ja seksuaalinen, läheisyyttä kaipaava ihminen niin siksi seuraa etsin pidemmäksi ajaksi yhdestä naisesta, jonka kanssa tällainen ystävyys voisi onnistua...
Jos yhtään kiinnostaa niin kirjoittele, tutustutaan paremmin ja katsotaan jos vaikka saisimme molempia kiinnostavan, kiihoittavan ja tyydyttävänkin suhteen aikaiSEKSI...
Terv. Tomppa- Vitunurpot
Voi Jeesus sentään! Iso mies kehtaa....
- 4wrf34xcs
kuka hiton pryörtuoli jesse jaksaa kirjottaa tomose preivin.
- Pienestä kiinni:)
Minua kyllä kiihottaa pukeutua seksikkäästi, eikä miehellänikään ole mitään valittamista. Ja juuri noin sukat ja korkkarit, sekä iltaisin kotona ja joskus ravintolassakin. Eikä ole kummoinen asia:)
- Mummo 53
Olen toista kertaa naimisissa oleva nainen. Ensimmäinen mieheni uskovainen, eikä tuollainen ollut sopivaa edes avioliitos ja kotona makuuhuoneessa.
Nykyinen mieheni ostaa minulle kaikenlaisia seksikkäitä alusasuja ja jopa ihan oikeaa kokoakin nykyisin:):) Kyllä minua kiihottaa pukeutua niihin. Ja mieheni on suorastaan seitsemännessä taivaassa katsellessaan. Joten siitä vain tytöt / naiset, ei kun sukkanauhat tiukalle ja menoksi.
- Ei farkkukansaa
On meitä ...vielä.
- 46v. mies
Missä, kerro heti ?
- nahkaa50
Totta kai itseäkin kiihottaa, kun saa ja joskus pitääkin pukeutua huolella seksikkäisiin alusvaatteisiin, nahkaan, korkkareihin, laittaa meikit, huolitella karvoitus... mieletön fiilis, kun valmistautuu ja tietää, mitä ihanaa saa ihan pian. Haluan olla haluttava, ja sellaiseksi itsekin koen itseni, kun laittaudun. Ei sovi kaikkien psyykelle, mulle sopii ja mun kumppaneilleni. Ei aina, mutta mahtava antaa yllätyksiä :)
- Et sill vissii
Mun miäs ei ala mihinkäs seksitouhuin, jos mä en pukeuru sukkiin ja korkkareihin ynn muihin hepenei ! Sit hän kyl panee, vaik kaks tunti yhte kyyti. Ons see ny sen vetissi vaik mik mahtaa. Mut kyl maar se kiva on mulki.
- 5" korot
Meillä kanssa on miehellä kenkäfetissi. Ei mua haittaa. Ei oo iso homma laittaa sukat ja kengät illalla. Ja kyllä mä myös tunnen itseni halutummaksi seksikkäästi pukeutuneena. Mutta vain sängyssä, yöllä potkin kengät pois jaloista.
- Pekkapoika
Ehdottomasti parasta naisen päällä.
- Mä vaan
Kyllä, ja tuollaiselle viisikymppiselle nimenomaan, pienet ajan tuomat ulkonäölliset seikat peittyvät ja aaaah, kun ajattelenkin.....
- Namipakkaus
Mä vaan kirjoitti:
Kyllä, ja tuollaiselle viisikymppiselle nimenomaan, pienet ajan tuomat ulkonäölliset seikat peittyvät ja aaaah, kun ajattelenkin.....
Parasta naisella...ikinä.
- Huvahuva
Kyllä meillä noissa köpötellään muutaman kerran viikossa, eikä tämä ole ilotalo:) Mahtavaa:)
- Se on Vihtori.
Ei tulisi kuuloonkaan sellainen huoraksi pukeutuminen. Salaa katselen netistä noita kuvia naisista seksikkäissä alusasuissa. Jos tuostakin pienestä paheesta kärähtäisin, niin en pääse kavereiden kanssa kalaan kolmeen viikkoon.
- Silkkisukat
Se on Vihtori. kirjoitti:
Ei tulisi kuuloonkaan sellainen huoraksi pukeutuminen. Salaa katselen netistä noita kuvia naisista seksikkäissä alusasuissa. Jos tuostakin pienestä paheesta kärähtäisin, niin en pääse kavereiden kanssa kalaan kolmeen viikkoon.
MItä nyt, meillä tuo on ihan joka iltainen juttu. Ja kalareissuihin ei vaikuta tuon taivaallista. Aamulla on kiva hiippailla pilkille, kun vaimo vielä nukkuu uupuneena yön sekstailusta.
- dream-wife
Tänä viikonloppuna on taas sitä kivaa tarjolla.Vaimo panostaa todella paljon pukeutumiseen,meikkaamiseen ja siitä ei näky parane kun alkaa kuulua korkokengän kopsetta ja esiin ilmestyy rouva jolla on stilettikorkkarit,stay-up,sukkanauhaliivi,, nahkakorsetti/mini, kunnon meikki,korut ym.....taivaallista!!!
Pitkät sessiot joissa vain taivas on rajana. Joskus rouva ottaa puhelimitse kaverin mukaan leikkiin.Todella kiimaista katsella kun rouva eri asennoissa leikkii jellyllä ja kiimaisena kaverin jutuista pyytää panemaan kovempaa.
Siinä vaiheessa viimeistään on päästävä kiimaisen rouvan kimppuun jonka pimppi on liukas ja turvoksissa.... ahhh...no illalla sit lisää! - Hoono soomi boy
Yes...Yes... it`s best.
- Kyrpä-joose
Kyllä. Vaimo tykkää laittautua seksileikkeihin. Stay upit, korkkarit jne. Kunnon juhlameikki totta kai. Joskus pitää odottaa puolisen tuntiakin kun rouva tällää. Mutta on sitä sitten kiva katsoa naidessa.
- Parasta mitä voi...
Samma här, 10 minuutissa hän kyllä tuosta hyvin selviää. Ja pitää myös itse siitä.
Tuota on jatkunut niin kauan kuin muistan, eli koko naimisissa oloaikamme ( 34,2 vuotta) Se vaan on niin hyvä juttu, ei sille mahda mitään.
- poika14v.
Opettajat kiihottavat minua koska ne paljastelevat itseään.
- Ikävastaava
Sä olet alaikäinen, pois heti tältä palstalta, tai sut raiskataan:)
- doreen kyllä kyllä
Ikävastaava kirjoitti:
Sä olet alaikäinen, pois heti tältä palstalta, tai sut raiskataan:)
https://m.youtube.com/watch?debug_prerolls=false&sts=16455&utcoffset=120&v=c3sK0D_YUhA&oref=https://m.youtube.com/watch?v=c3sK0D_YUhA&itct=CC0QpDAYBSITCNqZhaekscMCFQLPcAods18AE1IQVHJpdW1waCBEb3JlZW4gbA==&has_verified=1&client=mv-google&layout=tablet
Naisella pitää olla myös kauniit rintaliivit. Katsokaapa tätä tyttöä, joka osaa esitellä rintsikkansa! - salikisu
Juu tykkään pukeutuu seksysti
- omapuma
Vaimoni on vajaa viisikymppinen. Muodokas ja aika sexy nainen. Hän tykkää pukeutua kesäisin korkkareihin, lyhyeen hameeseen, stay uppeihin, tiukkan puseroon. Talvisin jalassa on korkosaappaat ja mahdollisuuksien mukaan päällä hame. Hän nauttii siitä, kun hänet huomataan ja hänen jälkeensä katsotaan ja "kuolataan". Itsestäni on ihan ok ja oikeastaan aika kiihottavaa, kun vaimoni on eräänlainen viettelevä puumanainen,
- 12cm
Saman ikäinen rouva minullakin ja muotoa löytyy. Ihmisten ilmoilla ei kulje korkkareissa ja hänen mielestä joku 7cm tolppakorko on korkea. Pari vuotta takaperin houkuttelin käyttämään kotona 12cm piikkikorkoja, jos ko. päivänä haluaa vähän rajumpaa seksiä. Minulla on murkusta asti ollut selvä kenkäfetissi, mutta yllätyimme positiivisesti että a) rouva osasi heti kävellä moitteettomasti ja b) seksi ole todella kiihkeää, kun moiset asusteet oli otettu käyttöön ;)
Olemme nykyään paljon jutelleet asiasta, ja vaikuttaa siltä että jotkut "kiltit" vähän aikuisemmat naiset henkisesti kieltävät, että korkkareilla on varsinainen turn-on vaikutus sekä naisiin että miehiin. Suorastaan tihkuu seksiä niin paljon, että perhetyttöjä punastuttaa.
- omapuma
Pitää vastata vielä tuohon edelliseeen. Meilläkin on erikseen vino pino "sänky./ Seksi-/leikkikenkiä". Niitä käytetään vaan kotona, Jonkun asteinne kenkefetismi täälläkin :)
- Ihailija
Sukat ja nauhat ovat kuin raamit kauniissa taulussa. kaiken ikäisillä.
- S-pariM
Täytyy myöntää että meitä on kaksi miestä jotka saa nauttia kahden puuman pukeutumisesta mustaan jakkupukuun. Jakun alla ei ole rintsikoita ja sopivasti auki, korkkarit, stringit ja mustat stay-up. it kuuluu mukaan. Erityisesti punainen huulipuna, valkoiset helmet ja sellaiset virkanaisen silmälasit niin yhteisellä laivaristeilyllä saamme huomata ettemme ole ainoat jotka himoitsee heitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073