Kaverillani(19) oli säätöä noin kuukausi sitten erään miehen(23?) kanssa.
Kaveri antoi sitten suuseksiä säädölle, jonka jälkeen sai kuulla huhumyllystä että kyseinen äijä ois HIV-positiivinen. Äijä oli kumminkin näyttänyt todistuksen ettei ole.
Tänään oli kuitenkin käynyt selväksi että toikkari oli väärennetty ja mies onkin HIV-positiivinen. Kaverini on nyt varannut ajan testeihin.
Lisäksi äijä on laittanut kaverilleni viestiä jossa puhui 12-vuotiaan netissä tapaamansa pojan "siementämisestä" (eli aikomuksena tahalleen levittää HIV alaikäiseen poikaan mitä vittua)
Kaveri on menossa poliisille mutta voiko tuosta joutua linnaan?
HIV ja pedophilia
2
173
Vastaukset
- HyihyihyiQ
Voi herranjestas on sullakin kaveri. Kuka käskee nuolemaan jotain haisevaa kuppaista kullia. Mitä isä ja äiti on opettanut kotona? Eikö kasvatus ole mennyt perille " älä ota tuntemattomien setien pippeleitä suuhusi tai mihinkään muuhun koloosi". varsinkin afrikkalaisia kulleja joita on uitettu kaikenmaailman haisevissa koloissa Lagosin tai Nairobin slummeissa ei kannata nuolla. Myöskään ei kannata syödä koirankakkaa kadulta.
- ynhghbrftrd
Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä ihmiset sinulle kertovat.
Mutta kehen, olettaen hetki, että tämä kertomus on täyttä totta, linnakysymyksesi viittasi? Kyseinen "äijä" ainakaan ei tuosta linnaan tule päätymään ainakaan jos on ns. ensikertalainen. Kaverisi osalta teko olisi pahoinpitelyn (ehkä törkeän) yritys, josta rapsahtaisi ehdollista. Pelkät puheet 12-vuotiaan siementämisestä eivät ole mikään rikos.
Niin, ja pedofilian kanssa tälläkään jutulla ei taaskaan ole mitään tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637