Määritelmä MTK:lle

Puolimutkateisti

Koskapa mytomaaninen, kaappihomoileva, Jehovan todistaja -fanimme ja multinikkimme Moosess/Jyrbä/Jyri/etc/etc ei oo lukemattomista pyynnöistämme huolimatta suostunut määrittelemään mitä MTK on, niin teen nyt palstalle palveluksen ja paljastan sen mitä MTK todellisuudessa on:

Mytomaaninen Trollaava Kreationismi

Tosin rehellisenä evona joudun tunnustamaan, etten ole 100 % tuosta, sillä kreationistitisella 100 % todennäkösyydellä se voi olla myös:

Mytomaaninen Typerysten Kreationismi

42

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MTK = Mummo tietää kertoa?

• Mosses

He heh, tulin tuosta hyvälle tuulelle.

• hoitoon kuuluisi

Multinikki on joka tapauksessa sairas ihminen. Se on ainaski 6-7 vuotta sössöttänyt täydellisen älyvapaita idiotismejaan täällä 24/7. Ei ole puhtaalta trolliltakaan tervettä käytöstä tuollainen.

• Moosess

Älä viitti pilata vanhan miehen mieltä. Olethan nimittäin itse paasannut täällä enemmän kuin 7 v. hikirauhastisseistä ja roska-dna:n ja valaan jalkojen (heh heh) todellisuuksista höpisten.

• oli rimannalitus

Mihin olet jättänyt aivosi?

• Puolimutkateisti

"Mihin olet jättänyt aivosi?"

En ainakaan perähikiän jeesuspörinäisiin kaatumaseuroihin kuten sinä jeesuksenmorsian, vaan omat aivoni ovat edelleen täydessä rationaalisessa käytössä omassa päässäni. Miksi sinä jeesuksenmorsina aina joko möliset tai kyselet typeriä?

• Moosess
        Puolimutkateisti kirjoitti:

"Mihin olet jättänyt aivosi?"

En ainakaan perähikiän jeesuspörinäisiin kaatumaseuroihin kuten sinä jeesuksenmorsian, vaan omat aivoni ovat edelleen täydessä rationaalisessa käytössä omassa päässäni. Miksi sinä jeesuksenmorsina aina joko möliset tai kyselet typeriä?

Hah ha, mikä vitsi, sillä eiköhän se ole niin että siinä missä perusluterilainen antaa pappien ajatella puolestaan uskonasiat homohäineen, niin perusevokki antaa Dawkinsin ajatella evoluutiopulmat niin ettei tarvitse omia aivoja rasittaa.

Mitä ihmeen rationaalista omien aivojen käyttöä se on kun ei osaa itse ajatella yhdestäkään nykyisestä evoluution todisteena pidetystä asiasta että eihän se ehkä oidäkään paikkaansa.

Minä taas olen ihan omilla aivoillani selvittänyt jo paljon enen evoluutioviisaista että simpanssin ja ihmisen genomien eroavuus on paljon suurempi kuin joku entisten evokkigurujen esittämä 99 % yhtenevyys.
        Ja kas kummaa, olil kuin olinkin oikeassa, hehhh.

Olisikohan auktoriteetteja jumaloivalla Puolimutkalla esittää mitään vastaavaa oman ajattelun tuotosta?

Ai ei vai? No sitähän minäkin.

• Moosesss
        Moosess kirjoitti:

Hah ha, mikä vitsi, sillä eiköhän se ole niin että siinä missä perusluterilainen antaa pappien ajatella puolestaan uskonasiat homohäineen, niin perusevokki antaa Dawkinsin ajatella evoluutiopulmat niin ettei tarvitse omia aivoja rasittaa.

Mitä ihmeen rationaalista omien aivojen käyttöä se on kun ei osaa itse ajatella yhdestäkään nykyisestä evoluution todisteena pidetystä asiasta että eihän se ehkä oidäkään paikkaansa.

Minä taas olen ihan omilla aivoillani selvittänyt jo paljon enen evoluutioviisaista että simpanssin ja ihmisen genomien eroavuus on paljon suurempi kuin joku entisten evokkigurujen esittämä 99 % yhtenevyys.

Olisikohan auktoriteetteja jumaloivalla Puolimutkalla esittää mitään vastaavaa oman ajattelun tuotosta?

Lisään vielä:

Ei saisi lydä lyötyä mutta jo se että joku on vain teisti, osoittaa että ajatttelu on jäänyt puolitiehen.

• tieteenharrastaja
        Moosess kirjoitti:

Tuo olisi ihan turhaa vaivaa:

"..kun ei osaa itse ajatella yhdestäkään nykyisestä evoluution todisteena pidetystä asiasta että eihän se ehkä oidäkään paikkaansa."

Yliopistot ovat täynna hyvin opiskelleita evoluutotutkijoita Nobelin kiilto silmissä etsimässä jokaisesta todisteesta mahdollisuutta osoittaa tuo.

Harrastajalla tai umpimaallikolla ei ole pientäkään asiallista saumaa tuossa kisassa. Uskonnollisten luulojen tarjoajat jäävät rannalle jo ennen kättelyä.

• Moosess kirjoitti:

"Minä taas olen ihan omilla aivoillani selvittänyt jo paljon enen evoluutioviisaista että simpanssin ja ihmisen genomien eroavuus on paljon suurempi kuin joku entisten evokkigurujen esittämä 99 % yhtenevyys.
        Ja kas kummaa, olil kuin olinkin oikeassa, hehhh. "

Vitun trolli, mittaustavasta riippuen se yhtäläisyys on edelleen 96-99%

• tieteenharrastaja
        Moosesss kirjoitti:

Lisään vielä:

Ei saisi lydä lyötyä mutta jo se että joku on vain teisti, osoittaa että ajatttelu on jäänyt puolitiehen.

Teistin määritelmän mukaan jokainen kreationisti on samalla teisti, tietenkin mukaanlukien teistisen evoluution kannattajat.

Ylä- ja alakäsitteissä on sinulla vielä oivallus tai pari saamatta. Katsopa Wikistä aluksi teistin ja deistin ero.

• Moosess
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Tuo olisi ihan turhaa vaivaa:

"..kun ei osaa itse ajatella yhdestäkään nykyisestä evoluution todisteena pidetystä asiasta että eihän se ehkä oidäkään paikkaansa."

Yliopistot ovat täynna hyvin opiskelleita evoluutotutkijoita Nobelin kiilto silmissä etsimässä jokaisesta todisteesta mahdollisuutta osoittaa tuo.

Harrastajalla tai umpimaallikolla ei ole pientäkään asiallista saumaa tuossa kisassa. Uskonnollisten luulojen tarjoajat jäävät rannalle jo ennen kättelyä.

En väittänytkään olevani ummikko ja maallikko mitä evoluution todisteisiin tuleeja osoitinkin tuon erinomaisen hyvin sekä simpanssin ja ihmisen yhtenevien genomien eroista puhuttaessa ja toinen jossa valtaisa tietoisuuteni käyttöönotettuna ilmaisi minulle jo paljon ennen evolutionisteja että taru roska-Dna:sta on satu, ja että valaan evoluutiojäämäjaloiksi kuvitellut luut olivat lisääntymiseen liittyviä elimiä kuten nyt tiedämme kun tiede tarkeintui, heh heh. (Se mitään tarkentunut vaan kumosi ja kaatoi koko typerän evouskomuksen ja tuli sen tilalle.)

Nämä olivat meenneen talven lumia joita ilolla mietiskelen ylpeyttä tuntien, mutta nyt on vielä kesken sen selvittäminen että kumpi lienee oikeassa minä vai evoukonnon tiede joka esittää että nisät ovat kehittyneet hikirauhasista ja minä taas esitän että eipä ole missään koskaan havaittu että kuonanpoistokanavat olisivatkin yhtäkkiä muuntuneet ravinnon tuottajaksi jälkeläisille.
        Kiva seurata että milloin evolutionistitutkijat tarkentavat näkemyksensä yhteneviksi minun näkemyksensi kanssa.
        Mutta kun niin käy, niin muistakaa silloin minua. He heh.
        Luotan siihen että niin vielä käy sillä yliopistot ovat täynnä luonnontieteilijöitä jotka pyrkivät perehtymään asiaan huolella ja ennen pitkää joku rehellinen heistä tulee väistämättä samaan päätelmään kanssani ja saa siitä hyvästä ehkä Nobelin. (Joka tietenkin kuulusi minulle jo nyt.)

• Helppo höynäytettävä
        Moosess kirjoitti:

"Minä taas olen ihan omilla aivoillani selvittänyt jo paljon enen evoluutioviisaista että simpanssin ja ihmisen genomien eroavuus on paljon suurempi kuin joku entisten evokkigurujen esittämä 99 % yhtenevyys.

Hehehehe.
        Mutta ukko raasu, kun se ero on suuri vain Y-kromosomissa, joka vastaa vajaasta prosentista koko genomia. Lisäksi on tunnettua, että juuri Y-kromosomissa tapahtuu enemmän muuntelua kuin muissa, koska sen kopioinnin tarkkuus on huonompi.

Eli et Äijä parka edes ymmärrä, mistä tutkimuksessa oli kysymys. Nielet kreationistien valheet nahkoineen ja karvoineen.
        Kyseinen kromosomi vastaa usrospuolisuuden ilmentymisestä ja sikiökehityksestä. Simpanssin sikiökehitys ja varhaiskehitys on tunnetusti paljon nopeampi kuin hmisellä, eikä urossimpanssin sukupuolista kehitystäkään kukaan ole väittänyt samaksi kuin ihmisellä.

Koko genomi on edelleen lähes 100 % sama.

• Pihalla mikä pihalla
        Moosess kirjoitti:

En väittänytkään olevani ummikko ja maallikko mitä evoluution todisteisiin tuleeja osoitinkin tuon erinomaisen hyvin sekä simpanssin ja ihmisen yhtenevien genomien eroista puhuttaessa ja toinen jossa valtaisa tietoisuuteni käyttöönotettuna ilmaisi minulle jo paljon ennen evolutionisteja että taru roska-Dna:sta on satu, ja että valaan evoluutiojäämäjaloiksi kuvitellut luut olivat lisääntymiseen liittyviä elimiä kuten nyt tiedämme kun tiede tarkeintui, heh heh. (Se mitään tarkentunut vaan kumosi ja kaatoi koko typerän evouskomuksen ja tuli sen tilalle.)

Nämä olivat meenneen talven lumia joita ilolla mietiskelen ylpeyttä tuntien, mutta nyt on vielä kesken sen selvittäminen että kumpi lienee oikeassa minä vai evoukonnon tiede joka esittää että nisät ovat kehittyneet hikirauhasista ja minä taas esitän että eipä ole missään koskaan havaittu että kuonanpoistokanavat olisivatkin yhtäkkiä muuntuneet ravinnon tuottajaksi jälkeläisille.
        Kiva seurata että milloin evolutionistitutkijat tarkentavat näkemyksensä yhteneviksi minun näkemyksensi kanssa.
        Luotan siihen että niin vielä käy sillä yliopistot ovat täynnä luonnontieteilijöitä jotka pyrkivät perehtymään asiaan huolella ja ennen pitkää joku rehellinen heistä tulee väistämättä samaan päätelmään kanssani ja saa siitä hyvästä ehkä Nobelin. (Joka tietenkin kuulusi minulle jo nyt.)

"En väittänytkään olevani ummikko ja maallikko mitä evoluution todisteisiin tuleeja osoitinkin tuon erinomaisen hyvin sekä simpanssin ja ihmisen yhtenevien genomien eroista puhuttaessa"

Juuri siinä osoitit, kuinka pihalla ukko parka olet. Eihän kyseinen tutkimus osoittanut mitään sellaista simpanssin ja ihmisen genomin välillä, kuin väitit. Tietämättömyytesi geeniteknlogiasta ja geeneistä yleensä on lähes täydellistä.

• Puolimutkateisti
        Moosess kirjoitti:

"Olisikohan auktoriteetteja jumaloivalla Puolimutkalla esittää mitään vastaavaa oman ajattelun tuotosta? "

Voi enhän minä jumaloi auktoriteettejä, sehän on teidän uskovaisten hommia. Sen sijaan minä luotan tieteelliseen menetelmään hankkia luotettavinta ja objektiivisinta tietoo.

Ja mintä tulee jyrbä sun oman ajattelusi tuotoksiin, niin pakko myöntää että oot ulostanut tänne palstalle poikkeuksellisen paljon mytomaanista skeidaa ja aivopiereskellyt siinä sivussa enemmän kuin tarpeeksi.

• tieteenharrastaja
        Moosess kirjoitti:

Minä väitän, että olet - todisteina kaikki palstalle eri nikeillä päästämäsi viestit.

• Moosess kirjoitti:

"Minä taas olen ihan omilla aivoillani selvittänyt jo paljon enen evoluutioviisaista että simpanssin ja ihmisen genomien eroavuus on paljon suurempi kuin joku entisten evokkigurujen esittämä 99 % yhtenevyys."

Miksi et kerro paljonko se ero tarkalleen on, kun kerran väität tietäväsi asiasta?

"Olisikohan auktoriteetteja jumaloivalla Puolimutkalla esittää mitään vastaavaa oman ajattelun tuotosta?"

Kummallinen lausunto ihmiseltä joka pitää mielikuvituskaveria suurimpana mahdollisena auktoriteettinä. Ja taitaa se olla Raamattukin sinulle niin tärkeä asia ettei ole tosikaan.

Siitä tulikin mieleen, Jyrbä, että mitähän mahdetaan tarkoittaa jouluevankeliumissa "taivaallisella sotajoukolla"?

• Moosesss
        twilicorn kirjoitti:

Vitun trolli, mittaustavasta riippuen se yhtäläisyys on edelleen 96-99%

Katso tyhmä apinan naamaa ja näe että ero on varmasti suurempi kuin 99%,sillä kai sinä oppimaton twilicorn sentään sen verran tajuat että geenit ne määräävät myös ulkomuotomme.

• Moosesss
        Helppo höynäytettävä kirjoitti:

Hehehehe.
        Mutta ukko raasu, kun se ero on suuri vain Y-kromosomissa, joka vastaa vajaasta prosentista koko genomia. Lisäksi on tunnettua, että juuri Y-kromosomissa tapahtuu enemmän muuntelua kuin muissa, koska sen kopioinnin tarkkuus on huonompi.

Eli et Äijä parka edes ymmärrä, mistä tutkimuksessa oli kysymys. Nielet kreationistien valheet nahkoineen ja karvoineen.
        Kyseinen kromosomi vastaa usrospuolisuuden ilmentymisestä ja sikiökehityksestä. Simpanssin sikiökehitys ja varhaiskehitys on tunnetusti paljon nopeampi kuin hmisellä, eikä urossimpanssin sukupuolista kehitystäkään kukaan ole väittänyt samaksi kuin ihmisellä.

Koko genomi on edelleen lähes 100 % sama.

Toki olen perehtynyt erittäin huolella asiaan ja viimeisimmät tutkimustulokset osoittavat sen että koko geenistön rakenne jokaista yksittäistä geeniä myöten poikkeaa toisistaan niin vakuuttavan paljon että tutkijat pitävät täysin mahdottomana sitä ajatusta että simpanssi olisi läheskään niin läheinen sukulainen ihmiselle kuin aiemmin on kuviteltu.
        Monet ovat luopuneet kokonaan tuosta prosenttierojen laskemisesta todeten että genomien eroavuus on laadultaan sitä luokkaa ettei siitä mitään prosenttilukuja edes kyetä määrittämään.
        Joku heistä ilmaisi rinnastavana ajatuksena vertailun traktorin ja auton välillä joilla on samoja elementtejä mutta täysin erilaisina toisin kuin saman automerkin kadella automallilla joiden osat ovat pääosin samoja. Jokainen ymmärtää että noiden saman automerkin kahden automallin samanlaisista osista on helppoa laskea prosrntuaalinen yhtenevyys, mutta traktorin ja henkilöauton osien prosentuaalisen eroavuuden laskeminen on mahdotonta.

Tuliko tämä nyt selväksi?

• Moosessss
        bg-ope kirjoitti:

"Minä taas olen ihan omilla aivoillani selvittänyt jo paljon enen evoluutioviisaista että simpanssin ja ihmisen genomien eroavuus on paljon suurempi kuin joku entisten evokkigurujen esittämä 99 % yhtenevyys."

Miksi et kerro paljonko se ero tarkalleen on, kun kerran väität tietäväsi asiasta?

"Olisikohan auktoriteetteja jumaloivalla Puolimutkalla esittää mitään vastaavaa oman ajattelun tuotosta?"

Kummallinen lausunto ihmiseltä joka pitää mielikuvituskaveria suurimpana mahdollisena auktoriteettinä. Ja taitaa se olla Raamattukin sinulle niin tärkeä asia ettei ole tosikaan.

Siitä tulikin mieleen, Jyrbä, että mitähän mahdetaan tarkoittaa jouluevankeliumissa "taivaallisella sotajoukolla"?

Tuossa yllä juuri kerroinntuon simpanssin ja ihmisen genomien prosentuaalisen eron, lue sieltä.

Tuota noin, missä kohdassa Raamatussa on jouluevankeliumi? Yritin kovasti raamattuhaulla löytää sanaa jouluevankeliumi nettiraamatuista mutta ei vain löytynyt, joten varmaan haluat auttaa tässä.

• Moosesss kirjoitti:

Katso tyhmä apinan naamaa ja näe että ero on varmasti suurempi kuin 99%,sillä kai sinä oppimaton twilicorn sentään sen verran tajuat että geenit ne määräävät myös ulkomuotomme.

Hih, ja kun jokainen genetiikkaa ja biologiaa osaava tietää, niin pienilläkin geenien muutoksilla ovoi olla suurikin vaikutus eliön ulkoiseen ilmiasuun, joten se 1 % riittää vallan hyvin ihmisen ja simpanssin ulkoisen eron tuottamiseen.

Mutta mytomaanimultinikkimme on kin sen höperön ja epämääräisen MTK:nsa kanssa niin uppeluksissa, että mytomaanimultinikki on tästä havaittavasta todellisuudesta pikkaisen eksyksissä.

• Moosesss kirjoitti:

Toki olen perehtynyt erittäin huolella asiaan ja viimeisimmät tutkimustulokset osoittavat sen että koko geenistön rakenne jokaista yksittäistä geeniä myöten poikkeaa toisistaan niin vakuuttavan paljon että tutkijat pitävät täysin mahdottomana sitä ajatusta että simpanssi olisi läheskään niin läheinen sukulainen ihmiselle kuin aiemmin on kuviteltu.
        Monet ovat luopuneet kokonaan tuosta prosenttierojen laskemisesta todeten että genomien eroavuus on laadultaan sitä luokkaa ettei siitä mitään prosenttilukuja edes kyetä määrittämään.
        Joku heistä ilmaisi rinnastavana ajatuksena vertailun traktorin ja auton välillä joilla on samoja elementtejä mutta täysin erilaisina toisin kuin saman automerkin kadella automallilla joiden osat ovat pääosin samoja. Jokainen ymmärtää että noiden saman automerkin kahden automallin samanlaisista osista on helppoa laskea prosrntuaalinen yhtenevyys, mutta traktorin ja henkilöauton osien prosentuaalisen eroavuuden laskeminen on mahdotonta.

Joo, kyllä kävi selväksi, että olet tämän havaittavan maailman suhteen jokseenkin hukassa.

Taidat olla taas vitsipäällä, näin joulun kunniaksi?

• Moosess kirjoitti:

Joko jyrbä on jakanut tietämyksensä tutkijoiden kanssa? Etkö? Mikset?

Ei vaiskaan, metkaa läppäähän tämä taas oli. Paikoin jopa niin hauskaa parodiaa, että liekö ollut tuttu Hiv-jehovamme lainkaan.

• Moosesss kirjoitti:

>Tuliko tämä nyt selväksi?

No muuten kyllä mutta lähteet unhottusivat. Tunnettuun tapaasi näyttänet ne ensi tilassa.

• Moosessss kirjoitti:

Tuossa yllä juuri kerroinntuon simpanssin ja ihmisen genomien prosentuaalisen eron, lue sieltä.

Tuota noin, missä kohdassa Raamatussa on jouluevankeliumi? Yritin kovasti raamattuhaulla löytää sanaa jouluevankeliumi nettiraamatuista mutta ei vain löytynyt, joten varmaan haluat auttaa tässä.

Kompailet, hienoa. Tietenkään jehovien raamatussa ei ole jouluevankeliumia!

Kristittyjen puolella se löytyy Luukkaasta. Tiedätkö mikä on google ja mitä sillä tehdään?

• Moosessss kirjoitti:

>Tuossa yllä juuri kerroinntuon simpanssin ja ihmisen genomien prosentuaalisen eron, lue sieltä.

Tuossa yllä on taas niin paljon länkytyksiäsi, että voit varmaan hieman tarkentaa kohtaa josta tutkimustesi tulokset löytyvät.

• påigujbpiuvbpu
        Moosesss kirjoitti:

Fenotyypin saa aikaan sikiökehitys, jota Y-kromosomi eli vajaa prosentti genomista ohjaa.
        Esimerkiski kiinalaisen ja länsimaalaisen uhmisen fenotyyppien ero selittyy suurimmilta osin yhdellä ainoalla geenillä.

Mutta mistäs sinä sellaista olisit tiennyt, kun sitä ei Vartiotornissa ole kerrottu.

• älä valehtele
        Moosesss kirjoitti:

Laitahan linkki niihin viimeisiin tutkimustuloksiin. Ei taida löytyä.

Ei todellakaan tullut selväksi muuta kuin se, että mokailusi jälkeen turvaudut säälittävään rapuväistöön. Merkittävä ero on löydetty vain Y-kromosomin osalta ja sitä sinä ukko raasu et ymmärtänyt.

• ölkölkölkölö
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Tuliko tämä nyt selväksi?

No muuten kyllä mutta lähteet unhottusivat. Tunnettuun tapaasi näyttänet ne ensi tilassa.

Odottavan aika voi käydä pitkäksi.

• ölkölkölkölö kirjoitti:

Odottavan aika voi käydä pitkäksi.

Silloin evokki tietysti abortoi.

• tieteenharrastaja
        Moosesss kirjoitti:

No, mikäs Luojan luomista eläimistä on mielestäsi naamaltaan enemmän ihmisen näköinen kuin simpanssi?

• Melkoisen Typerä Kälättäjä/Kusipää?
      Mahottoman Tyhmä Kreationismi?

• tieteenharrastaja

Maailman Toivottomin Kuvitelma

• Moosess
        tieteenharrastaja kirjoitti:

Maailman Toivottomin Kuvitelma

Sehän tässä MTK:ssa hauskinta on että se kelpuuttaa aineistokseen vain tieteen saavutukset eikä ole lainkaan uskonnollista.
        Se nyt vain sattuu olemaan niin että tiede pakkaa edistyessään tukemaan Genesistä päivä päivältä enemmän ja enemmän.

Ja tätä tukea tulee muualtakin tieteestä kuin vain biologiasta, sillä historioitsijat ovat jo vahvistaneet vedenpaisumuskertomuksen todelllisuuspohjaiseksi jonka kaikki alkuperäiskansat tunsivat varsin hyvin.

Ja rusinat simapullon pohjalla: Kun parisen viikkoa sitten lehdistö uutisoi että Marsista oli löydetty orgaanista ainesta, niin kiirehdin sanomaan ensimmäisenä maailmassa että uutinen ei varmasti pidä paikkaansa, eikä se sitten ollutkaan, niin että sulka tästäkin tuli minulle. Vaan ei tieteenharrastajalle? Miten se nyt noin meni taas?

• Pihalla niin pihalla
        Moosess kirjoitti:

Sehän tässä MTK:ssa hauskinta on että se kelpuuttaa aineistokseen vain tieteen saavutukset eikä ole lainkaan uskonnollista.
        Se nyt vain sattuu olemaan niin että tiede pakkaa edistyessään tukemaan Genesistä päivä päivältä enemmän ja enemmän.

Ja tätä tukea tulee muualtakin tieteestä kuin vain biologiasta, sillä historioitsijat ovat jo vahvistaneet vedenpaisumuskertomuksen todelllisuuspohjaiseksi jonka kaikki alkuperäiskansat tunsivat varsin hyvin.

Ja rusinat simapullon pohjalla: Kun parisen viikkoa sitten lehdistö uutisoi että Marsista oli löydetty orgaanista ainesta, niin kiirehdin sanomaan ensimmäisenä maailmassa että uutinen ei varmasti pidä paikkaansa, eikä se sitten ollutkaan, niin että sulka tästäkin tuli minulle. Vaan ei tieteenharrastajalle? Miten se nyt noin meni taas?

"Sehän tässä MTK:ssa hauskinta on että se kelpuuttaa aineistokseen vain tieteen saavutukset eikä ole lainkaan uskonnollista. "

No, miksi sitten sinun ukko raasun sepustukset ovat yhtä kaukana tieteestä kuin taivas on maasta.
        Vedenpaisumus on tarua.
        Orgaaninen aine, eli orgaaninen molekyyli ei ole samaa kuin elävä. Orgaanisia molekyylejä on avaruudesta löytynyt pilvin pimein.

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCMQFjAB&url=http://foorumi.avaruus.fi/index.php?topic=13430.0&ei=xjKZVKPzC6X5yQPCmYHIBg&usg=AFQjCNHZm5cGTj0zwogHodCpds-XuG_2eg&bvm=bv.82001339,d.bGQ

• moosessss
        Pihalla niin pihalla kirjoitti:

"Sehän tässä MTK:ssa hauskinta on että se kelpuuttaa aineistokseen vain tieteen saavutukset eikä ole lainkaan uskonnollista. "

No, miksi sitten sinun ukko raasun sepustukset ovat yhtä kaukana tieteestä kuin taivas on maasta.
        Vedenpaisumus on tarua.
        Orgaaninen aine, eli orgaaninen molekyyli ei ole samaa kuin elävä. Orgaanisia molekyylejä on avaruudesta löytynyt pilvin pimein.

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCMQFjAB&url=http://foorumi.avaruus.fi/index.php?topic=13430.0&ei=xjKZVKPzC6X5yQPCmYHIBg&usg=AFQjCNHZm5cGTj0zwogHodCpds-XuG_2eg&bvm=bv.82001339,d.bGQ

Niin, tietysti, olisi pitänyt mainita että eloperäistä orgaanista ainesta sieltä ei ole löytynyt jotta olisit ymmäryänyt, sillä niinhän se taas on että tieteellinen termistö muuttaa koko ajan muotoaan niin että hiukan wikiä selaamallakin selviää kyllä että tiedemiehillä on varsin erilaisia käsityksiä siitä että mikä on orgaanista ja mikä epäorgaanista ainesta.

• Yritähän uudelleen
        moosessss kirjoitti:

Niin, tietysti, olisi pitänyt mainita että eloperäistä orgaanista ainesta sieltä ei ole löytynyt jotta olisit ymmäryänyt, sillä niinhän se taas on että tieteellinen termistö muuttaa koko ajan muotoaan niin että hiukan wikiä selaamallakin selviää kyllä että tiedemiehillä on varsin erilaisia käsityksiä siitä että mikä on orgaanista ja mikä epäorgaanista ainesta.

Tiedemiehillä ei ole mitään epäselvyyttä siitä, mitä molekyylejä pidetään orgaanisina ja mitä ei.
        Orgaaniset yhdisteet sisältävät hiili-hiili sidoksia. Myös metaani- ja metyyliyhdisteet luetaan kemiassa orgaanisiin yhdisteisiin. Sen tietävät jo lukion kemian lukeneet, mutta Vartiotornissa sitä tietoa ei tainnut olla.
        Mokaat perusasioissa luullen, että orgaaninen yhdiste on todiste elämästä ja sitten syyttelet tieteellisen termistön muuttuneen, kun typerehtimisesi osoitetaan sinulle. Äsken sekoitit y-kromosomin koko genomiin ja sitten taas alkoi selittely. Kiemurtelet kuin kasiainen koukussa ja syy on se, ettet tunne edes lukiotason perusteita asioista, joihin niin kovasti otat kantaa.

Heitä ne Vartiotornisi saunan pesään ja hanki pari biologian perusteosta.

• Yritähän uudelleen kirjoitti:

Tiedemiehillä ei ole mitään epäselvyyttä siitä, mitä molekyylejä pidetään orgaanisina ja mitä ei.
        Orgaaniset yhdisteet sisältävät hiili-hiili sidoksia. Myös metaani- ja metyyliyhdisteet luetaan kemiassa orgaanisiin yhdisteisiin. Sen tietävät jo lukion kemian lukeneet, mutta Vartiotornissa sitä tietoa ei tainnut olla.
        Mokaat perusasioissa luullen, että orgaaninen yhdiste on todiste elämästä ja sitten syyttelet tieteellisen termistön muuttuneen, kun typerehtimisesi osoitetaan sinulle. Äsken sekoitit y-kromosomin koko genomiin ja sitten taas alkoi selittely. Kiemurtelet kuin kasiainen koukussa ja syy on se, ettet tunne edes lukiotason perusteita asioista, joihin niin kovasti otat kantaa.

Heitä ne Vartiotornisi saunan pesään ja hanki pari biologian perusteosta.

Jehovien "tiedejulkaisu" on siis Herätkää!, kun taas Väijytorni kertoo Jehovasta, umk-raamatusta ja Jehovan tahdon mukaan elämisestä.

• Määritelmä mttklle

Taas homous on sinulla solvauskäytössä.
      Niin häpeällisenä sinäkin sitä-pidät.
      Kakkaleikkinä. Mikset lääpi kakkaanaamaasikin?
      Taidat lääppiäkin?

• å9ughguypå+yi

Maataloustuottajien keskusjärjestö.

• a Kirosanalista: Per

siihenkö pitää Uskoa kun Venäjä Boikotoi tuotteita ja jos on lainaa niin takaisinmaksuaika pidennyt 20 vuodesta 40 vuoteen.

Edes Jeesus, ei kykenisi elämään MTK:n jäsenenä kun se ei auta.

• sÄÄMIES

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4433
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3098
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2864
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2635
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2509
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      42
      2279
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2255
    8. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2194
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2015
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe