NÖYRYYTYS

hokiGimmat

haahaaa...

Nöyryytettiin taas kärppii noivaan ohimennen.

HIFK määrää !!

t: Hellun lätkägimmat

10

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä oikein hyväksy ajatusta, että olisi häpeä hävitä HIFK:lle, ei se niin huono jengi ole, päinvastoin. Onnittelut voitosta, Oulussa katsotaan sitten seuraavan kerran.

• kärpät

jeeee. Täytyy välil ottaa pien tappio, et stadilaisii ottaa kupoliin.(kupoliin:pannuun,hattuun).. Pää asiA, ET AINA ME TEITIT VOITETAAN, PAITSI JOS OTETAAN IISISTI PERJANTAINA....

• kiekkokaleva

ottakaa huomioon et kärpillä on runsaasti loukkaantineita ja viuhkolaki on hiuppupelaaja

• x-D

KÄRPPIÄ nöyryytettiin ihan olan takaa !!!
      Hellun lätkäpoppoo nnnöööööööyyyyyrrryyyytttttiiiiiiiiiii..... KÄRPPIÄ !!!

Koko Suomi tietää nyt Kärpät NNÖÖYYRYYTETYYIIIKSSIII... xDDD

• jokeri

Vähästä se lapselle hyvä mieli tulee...*nauraa maha kippurassa*.
        Jos 2-1 voittoa voi sanoa "nöyryytykseksi" niin...Ai niin, kyseessähän onkin hifkin kannattaja. Silloinhan se on ihan ymmärrettävää!

Taitaa vieläkin kyrsiä se keväinen tappio loppuottelu-paikasta...

Lopuksi on todettava että kyllä Kärpät sitä peliä hallitsi mut aina ei parempi voita.

• Suomen setä

Se on sillälailla että suomen setä tulee ja vetelee rispaantuneilla pajuvitsoilla perseelle semmoisia hesalaisia jotka ei osaa käyttäytyä ja kusasee vielä päälle että oikein polttaa! Suomen setä hoitaa kaikkia!

• oululainen

Miten niin "taas" ? HALOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
      Eiköhän se ole Kärpät joka on viimevuosina nöyryyttänyt HIFK:iä, kuteen viime keväänäkin kun pelattiin loppuottelu-paikasta?!?

Olen pitänyt HIFK-faneja suht selväjärkisinä mutta erehdyin ja petyin pahemman kerran!
      Aika raukkamainen teko sylkeä Nylanderin päälle ja vittuilla todella törkeästi.

Toivottavasti vielä Suomessa oikeus voittaa ja nämä 2 HI....RIA saavat ansaitsemansa tuomion!!!
      He ovat kuulemma ennenkin aiheuttaneet häiriötä peleissä.

• Red

Rönnillä oli onnex kanttia pistää kax kärppää boxiin toisen erän lopussa. Eihän me oltais muuten päästy edes tasoihin. Ja upeita ne kax fanii jotka räki nylanderia. Mut onnex se toinen haastaa sen ruåttalaisen oikeuteen kun se heilautti mailaa tai jotai. Se muukkosen raportti on p-stä kun näkihän sata kännistä fanii et se löi. Mitä se järkkä muka siin vieressä näki. Häh. Jee stadin kingejä ollaan.

• jokeri

Tässä se taas nähdään kuin yksinkertaista ja mänttiä sakkia hifki-fanit on! YLIVOIMAISESTI Suomen tyhmintä, siitä ei ole epäilystäkään!

• JiiKoo
        jokeri kirjoitti:

Tässä se taas nähdään kuin yksinkertaista ja mänttiä sakkia hifki-fanit on! YLIVOIMAISESTI Suomen tyhmintä, siitä ei ole epäilystäkään!

Parahin jokeri: oletko kuullut sellaista sanaa kuin "sarkasmi"? Katso vaikka jostain sivistyssanakirjasta. Niin tai netistä!
        Tuo tyhmäksi haukkuminen taisi nyt osua pahasti omaan nilkkaan..AUTS.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe