NÖYRYYTYS

hokiGimmat

haahaaa...

Nöyryytettiin taas kärppii noivaan ohimennen.

HIFK määrää !!

t: Hellun lätkägimmat

10

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kyllä oikein hyväksy ajatusta, että olisi häpeä hävitä HIFK:lle, ei se niin huono jengi ole, päinvastoin. Onnittelut voitosta, Oulussa katsotaan sitten seuraavan kerran.

    • kärpät

      jeeee. Täytyy välil ottaa pien tappio, et stadilaisii ottaa kupoliin.(kupoliin:pannuun,hattuun).. Pää asiA, ET AINA ME TEITIT VOITETAAN, PAITSI JOS OTETAAN IISISTI PERJANTAINA....

      • kiekkokaleva

        ottakaa huomioon et kärpillä on runsaasti loukkaantineita ja viuhkolaki on hiuppupelaaja


    • x-D

      KÄRPPIÄ nöyryytettiin ihan olan takaa !!!
      Hellun lätkäpoppoo nnnöööööööyyyyyrrryyyytttttiiiiiiiiiii..... KÄRPPIÄ !!!

      Koko Suomi tietää nyt Kärpät NNÖÖYYRYYTETYYIIIKSSIII... xDDD

      • jokeri

        Vähästä se lapselle hyvä mieli tulee...*nauraa maha kippurassa*.
        Jos 2-1 voittoa voi sanoa "nöyryytykseksi" niin...Ai niin, kyseessähän onkin hifkin kannattaja. Silloinhan se on ihan ymmärrettävää!

        Taitaa vieläkin kyrsiä se keväinen tappio loppuottelu-paikasta...

        Lopuksi on todettava että kyllä Kärpät sitä peliä hallitsi mut aina ei parempi voita.


    • Suomen setä

      Se on sillälailla että suomen setä tulee ja vetelee rispaantuneilla pajuvitsoilla perseelle semmoisia hesalaisia jotka ei osaa käyttäytyä ja kusasee vielä päälle että oikein polttaa! Suomen setä hoitaa kaikkia!

    • oululainen

      Miten niin "taas" ? HALOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
      Eiköhän se ole Kärpät joka on viimevuosina nöyryyttänyt HIFK:iä, kuteen viime keväänäkin kun pelattiin loppuottelu-paikasta?!?

      Olen pitänyt HIFK-faneja suht selväjärkisinä mutta erehdyin ja petyin pahemman kerran!
      Aika raukkamainen teko sylkeä Nylanderin päälle ja vittuilla todella törkeästi.

      Toivottavasti vielä Suomessa oikeus voittaa ja nämä 2 HI....RIA saavat ansaitsemansa tuomion!!!
      He ovat kuulemma ennenkin aiheuttaneet häiriötä peleissä.

    • Red

      Rönnillä oli onnex kanttia pistää kax kärppää boxiin toisen erän lopussa. Eihän me oltais muuten päästy edes tasoihin. Ja upeita ne kax fanii jotka räki nylanderia. Mut onnex se toinen haastaa sen ruåttalaisen oikeuteen kun se heilautti mailaa tai jotai. Se muukkosen raportti on p-stä kun näkihän sata kännistä fanii et se löi. Mitä se järkkä muka siin vieressä näki. Häh. Jee stadin kingejä ollaan.

      • jokeri

        Tässä se taas nähdään kuin yksinkertaista ja mänttiä sakkia hifki-fanit on! YLIVOIMAISESTI Suomen tyhmintä, siitä ei ole epäilystäkään!


      • JiiKoo
        jokeri kirjoitti:

        Tässä se taas nähdään kuin yksinkertaista ja mänttiä sakkia hifki-fanit on! YLIVOIMAISESTI Suomen tyhmintä, siitä ei ole epäilystäkään!

        Parahin jokeri: oletko kuullut sellaista sanaa kuin "sarkasmi"? Katso vaikka jostain sivistyssanakirjasta. Niin tai netistä!
        Tuo tyhmäksi haukkuminen taisi nyt osua pahasti omaan nilkkaan..AUTS.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe