M-Room Pori, Valtakatu

tänäpä

Nyt täytyy kehua, kun kerran kehut ansaitsee. Oli tosi mukava kokemus tänään kun kävin hiukseni leikkauttamassa. Vihdoin löytyi parturi, jolla hyvä ammattitaito ja tilannetaju. Olisikohan ollut Sanna niminen nainen, kun hiukseni leikkasi. Tosi hyvin ja kiireettä. Sekä osasi olla turhaa smalll talkia vetämättä, kun minua ei sellainen kiinnosta. Itse leikkaaminen on pääasia. Ostin ihan siitä hyvästä häneltä vielä shampoon, vaikkei minua oikeastaan tilpehöörit kiinnosta. Suosittelen.

17

2202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonko maksoi

Hinta on vitun tärkeä asia parturin valinnassa, eli hinta näytille tai get the fuck out.

• tänäpä

HEHE. Hinta parturille. Ikinä en ole liikaa hiusten leikkuusta maksanut. Ei kuule niin paljon kiinnostanut, että muistaisin. Kaiva netistä jos vaivaa, kiinteät hinnathan niillä on. Mutta sanotaan 1500e, niin pysytpähän poissa.

• eli kallista siis

Eli, get the fuck out sitten.
        Kukapa maksaisi isoa hintaa jos saman tai paremman saa halvemmallakin.

• Tontsa78

Hyvä Sanna. Hyvin kehuit ittees.. :)

• ei asiakkaita

Vähän pitää yrittää mainostaa, kun pulju on ihan tyhjä! Ei ole asiakkaita!

Kävele ohi ja näe omin silmin ko. firman kurimus.

• Halpaa tai gtfo
        ei asiakkaita kirjoitti:

Vähän pitää yrittää mainostaa, kun pulju on ihan tyhjä! Ei ole asiakkaita!

Kävele ohi ja näe omin silmin ko. firman kurimus.

Voisiko niitä hintoja sitten laittaa näkyville jos on kohtuulliset? Voisi tulla niitä asiakkaitakin? Ellei, niin ilmeisesti tienaavat tarpeeksi ilman asiakkaitakin?

• katsokotisivu
        Halpaa tai gtfo kirjoitti:

Voisiko niitä hintoja sitten laittaa näkyville jos on kohtuulliset? Voisi tulla niitä asiakkaitakin? Ellei, niin ilmeisesti tienaavat tarpeeksi ilman asiakkaitakin?

Etkö osaa katsoa yrityksen kotisivuilta hintoja?
        Ja miten voisi tienata ilman asiakkaita?
        Äly hoi juttujasi!

• Peruukki

Kuka tykkää mistäkin. Itse kävin pari kertaa, enkä meinaa jatkaa. Etukäteenhän et tiedä kuka hiuksesi leikkaa. Jos et ole jäsen, et voi olla varma että pääset leikkuuseen aina kun haluat ja jäsenyyshän maksaa niin paljon ettei ole halpaa enää sen jälkeen. Nuorten likkojen ammattitaito aika vaihtelevaa.

• Kivapaikka

Siinä Yrjönkadun ja Valtakadun kulmassa on myös tosi hyvä parturi.Aion asioida vastakin.

• joopa koopa

Oikein kehut VAU maailmasi on varmaan todella pieni.

"hyvä ammattitaito ja tilannetaju"-eli olet ennen käynyt vain henkilöillä jotka eivät osaa asiaansa ja ovat kännissä tai pillereissä niin vai.

"turhaa smalll talkia vetämättä kun minua ei sellainen kiinnosta"-olet siis sosiaalisesti erakoitunut ja pelkäät toisia ihmisiä.

"Ostin ihan siitä hyvästä häneltä vielä shampoon, vaikkei minua oikeastaan tilpehöörit kiinnosta"- eli olet helposti vedätettävissä. Olet enemmän kuin tervetullut meidän pokeriporukkaan ja sinun ei tarvitse tietää yhtään mitään pelistä.

• tänäpä

Mihin pokeriporukkaan ? älä yritä esittää että sinulla olisi muutakin elämää kuin netti ja äiti. Toisen ihmisen kehuminen on todella hienoa ja ne jotka viitsivät sitä moittia ovat vain omissa kirjoituksissaan muuta kuin kalsaripoikia. Todella lapsellinen kirjoitus ihmiseltä, jolla ei ole minkäänlaista oikeaa elämää.

• joopa koopa
        tänäpä kirjoitti:

Mihin pokeriporukkaan ? älä yritä esittää että sinulla olisi muutakin elämää kuin netti ja äiti. Toisen ihmisen kehuminen on todella hienoa ja ne jotka viitsivät sitä moittia ovat vain omissa kirjoituksissaan muuta kuin kalsaripoikia. Todella lapsellinen kirjoitus ihmiseltä, jolla ei ole minkäänlaista oikeaa elämää.

Tosiasiahan on näin sanat eivät haavoita PAITSI jos ne ovat tosia joten ymmärrän kyllä vastakommenttisi. Piirteiden paljastuminen aiheutti nolostumisen jota nyt yrität paikata kovalla vimmalla.

• mietin mahtaaks

Onks eroo vanhaan liikkeeseen?

• opiskelijahintaan

Kävin alkuvuodesta Valtakadulla parturissa Mroomissa. Parturi leikkasi korvastani palan irti, eikä siinä mitään, virheitähän sattuu kaikille. Loppuajan siinä korva tulipunaisena istuin penkissä vertavuotavana. Naurettavuuden huippu kävi ilmi kun hiustenleikkuu oli valmis ja olin lähdössä pois ja tottakai oletin, ettei tästä nyt kukaan ikinä missään voi asiakkaalta mitään hintaa ottaa mutta.. "saat nyt tän leikkauksen opiskelija-hintaan".. Ei jatkoon

• SKINI_

Parturi leikkasi hiukseni.Sai vetää koneella mahdollisimman lyhyeksi.
      Leikkaus kesti noin 10 min.Otti 20€.
      Enpä mene toista kertaa.

• omaparturi

mulla leikattiin kaljuksi ja se kesti vajaa 5 minsaa hinta 10 €.
        En myöskään mee toista kertaa, ostin ite koneen ja leikkaan ite.

• tunnetittes

Se on kyllä huomattu että junttijörö porilaisia ei smalltalk kiinnosta,,, :D Ei kyllä heiltä normaaliakaan puhetta saa aikaan,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      360
      3085
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1482
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1302
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1301
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1285
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      941
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe