Pliis lukekaa tarviin apua ja äkkiiä!!!!

liiannuoriäidiksi

Oon 13vuotias iha normaali tyttö ja taian olla raskaana! Oltii pikaystävän kaa kuukaus sit niil ja se painosti mua seksii ja se sano et se osaa kyl lopettaa enneku silt tulee siemensyöksy ja sit aattelin harrastaa sen kaa seksiä koska pelkäsin et se jättäis mu muuten. Oon kuiteki nyt tehny kolmesti raskaustestin ja se on joka kerra yttäny positiivista et voisinko olla raskaana vaikka poikaystävä sano et se oli iha varma etten tuu raskaaksi koska se lopetti ajoissa. Oon kuullut että abortti pitäs tehä enneku antaa lapsen adoptoitavaks tai muute se ei oo enää mahollinen. Mut kertokaa mitä kannattaa tehä ku en haluu kertoo äitille!!!

16

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesjuu

      en kyllä osaa sanoo mitää muutaku sen että et oikeen voi olla kertomatta äitilles...

    • kun raskaus etenee niin alkaa pahoinvoinnit ym ja miten selität sen sitten? Eikös olis reilusti helpompi kertoa nyt ja sanoa suoraan että poikaystävä painosti. Raskaus voidaan keskeyttää vielä, mutta kohta voi olla myöhäistä. Ja jatkossa vaadi aina kortsu pojalta ennen kuin alatte harrastaa seksiä.

      • Alottajaaa

        Ettevoinu uskoo tätä. Ei ollu muutakaa tekemist ni tekasin vaa tälläsen


      • dggh
        Alottajaaa kirjoitti:

        Ettevoinu uskoo tätä. Ei ollu muutakaa tekemist ni tekasin vaa tälläsen

        Mene ja hankkiudu paksus ku tarinoita riittää tai etsi apua


    • Sexi hirmu

      Mee lääkärii ja siellä kerro miten asian laita on

    • kerro äidilles

      huhuh varmaa hirveet paineet.. mut jos nyt kerran oot tehny jo 3 raskaustestii nii kyl se aika vahvasti sit näyttää siltä että oot. eihän sitä koskaa voi sanoo 100% varmaks mut kuitenki. ootko puhunu sen sun poikaystävän kanssa? Ja kannattaa puhuu äidilles koska voi olla liian myöhästä kohta tehä sitä aborttii että jos et kerro nii se saa tietää sen joka tapauksessa mutta sitte et enää voi tehä aborttii

    • Tsemppiä

      Ei se abortti ole ainoa vaihtoehto, kyllä lapsen voi pitääkin, elämästä tulee erilainen ja tarvitset apua, onneksi yhteiskunnassa kuitenkin tavalla tai toisella huolehditaan.

      Itse tulin raskaaksi 19 vuotiaana, pelkäsin kertoa vanhemmille ja tein abortin jota kadun koko ikäni. Ystävättäreni tuli ekan kerran raskaaksi 16 vuotiaana, piti lapsen ja sai vielä 2 lisääkin. Ihan hyvä elämä kaikkine iloineen ja suruineen.

      Kerro äidillesi, hän varmasti auttaa sinua vaikka aluksi järkyttyisikin.

      Itse sanoin taannoin pojalleni että jos tulee vahinko niin älkää tehkö aborttia kyllä minä hoidan pikkuisen.

      • tsemppiii

        Kannatta kertoa äidillesi. Ymmärrän kyllä että sr ei ole niin mieluisaa, mutta se kannattaa.


    • älä pelkää

      Kannattaa kertoo äidilles kosk se arvaa ennemin tai myöhemmin koska sun maha
      Ja luulen et sun äiti kyll ymmärtää koska sun poika ystävä painosti sua
      Mut miks ette käyttäny kondomia siemen syöksyn estämiseks ja std:een

    • Järjenäääni

      Miks mä en usko....joku 13 harrastan seksii ettei poiccis jätä.

    • Tee näin

      1.sun on PAKKO kertoa vanhemmiles.
      2.tehkää abortti koska 13-vuotiaan keho ei kestä raskautta (maha) saatikka synnytystä varsinkaan (alapää) saatikka kipuja.
      3.haastatte sun poikaystävän oikeuteen raiskauksesta, koska ymmärtääkseni pakotti sut harrastaa seksiä jos kerta painosti.

      • julen

        sää oot oikeassa


      • asfdutas9f8as

        3. ei


    • omggg

      kerro vanhemmilles et se painosti ja pelkäsit et se jättää sut ja ehkä kannattaa tehä abortti varsinki sillon jos sul ei oo akanu kuukautiset joten joo ja haasta oikeuteen koska painosti eli tavallaan raiskas mut jsiis siinä tapauksessa jos et halunnu sitä nii sit haastat mut jos halusit nii sit ei

    • Hwospsksvdkdld

      Selvä trolli

    • KKK__

      Nyt on aivan vitun too late

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe