Tämä on oikeasti paras tapa hoitaa huuliherpes!
-Acyrax-reseptillä
-huuliherpes-laastareita
Välittömästi kun tunnet kuumotuksen huulessa ja tiedät sen olevan herpes, aloita lääkitys ja laita herpekseen laastari! Laastarit ovat parempia kuin voiteet, suojaus ei häivy minnekkään ja se estää bakteerien leviämisen.
Ohje ei ole tämän kummoisempi! Kun aloittaa välittömästi herpeksen hoitamisen tällä tavalla, herpes ei edes välttämättä ehdi edetä rakkulaksi, vaan kuivuu kasaan parissa päivässä. Ja kummempaa vaivaa koko typerästä herpeksestä ei ole, se ei menee palluraksi joka kuumottaa ja näkyy kaikille, vaan pysyy piilossa, hoidossa ja katoaa parissa päivässä.
Joskus otin laastarin pois käytöstä liian aikaisin (about 2 päivän jälkeen kun se näytti olleen kadonnut) niin herpes ilmestyi uudestaan, joten suosittelen käyttämään suojausta ainakin 4 neljä päivää,
Olkaa hyvä ja kokeilkaa! Minua ei enää herpes stressaa. :)
Paras hoito herpekseen!
ohjeileva
3
203
Vastaukset
- Valeleguri
Herpes on virus.
- Tietäjä
Minä keksin hyvän hoidon huuliherppekseen eli kylmärupeen.Merisuolaan 0,5L pulloon 3ruokalus. loput vettä ja sekota.Kurlaa joka ilta ja kostuta myös huulet suolaliuoksella niin saa viruukset kyytiä.Vuoden päästä ei tule enää herpes rokkoa ja zavirak jää hyllylle turhanpäiväiseksi . On myös hampaille ja kurkulle paras hoito.
- kookosöljy
kookosöljy on paras
myydään kaupan öljyhyllyssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031665
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k841274- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708