Paras hoito herpekseen!

ohjeileva

Tämä on oikeasti paras tapa hoitaa huuliherpes!

-Acyrax-reseptillä
-huuliherpes-laastareita

Välittömästi kun tunnet kuumotuksen huulessa ja tiedät sen olevan herpes, aloita lääkitys ja laita herpekseen laastari! Laastarit ovat parempia kuin voiteet, suojaus ei häivy minnekkään ja se estää bakteerien leviämisen.

Ohje ei ole tämän kummoisempi! Kun aloittaa välittömästi herpeksen hoitamisen tällä tavalla, herpes ei edes välttämättä ehdi edetä rakkulaksi, vaan kuivuu kasaan parissa päivässä. Ja kummempaa vaivaa koko typerästä herpeksestä ei ole, se ei menee palluraksi joka kuumottaa ja näkyy kaikille, vaan pysyy piilossa, hoidossa ja katoaa parissa päivässä.

Joskus otin laastarin pois käytöstä liian aikaisin (about 2 päivän jälkeen kun se näytti olleen kadonnut) niin herpes ilmestyi uudestaan, joten suosittelen käyttämään suojausta ainakin 4 neljä päivää,

Olkaa hyvä ja kokeilkaa! Minua ei enää herpes stressaa. :)

3

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valeleguri

      Herpes on virus.

    • Tietäjä

      Minä keksin hyvän hoidon huuliherppekseen eli kylmärupeen.Merisuolaan 0,5L pulloon 3ruokalus. loput vettä ja sekota.Kurlaa joka ilta ja kostuta myös huulet suolaliuoksella niin saa viruukset kyytiä.Vuoden päästä ei tule enää herpes rokkoa ja zavirak jää hyllylle turhanpäiväiseksi . On myös hampaille ja kurkulle paras hoito.

    • kookosöljy

      kookosöljy on paras

      myydään kaupan öljyhyllyssä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe