Onko muilla kokemusta tästä Kokkolassa sijaitsevasta kiinteistövälitysfirmasta nimeltä Asuntogalleria? On nimittäin huonointa palvelua mitä olen eläessään saanut!
Asiakaspalvelutasolla ihan ok-tasoa, mutta toivomisen varaa olisi, että kyseinen rouvashenkilö tässä firmassa pitäisi lupauksensa - hänen virheensä myötä nimittäin tuli aika isoja seuraamuksia. Laitoimme tälle henkilölle asunnon irtisanomisilmoituksen, jonka hän lupasi toimittaa eteenpäin kämpän omistajalle. Vaan tätäpä hän ei tehnyt ja näin ollen jouduttiin turhaan maksumiehiksi seuraavankin kuun maksuille!
Todella huonoa palvelua tästä firmasta - miettikää kahdesti, jos liikutte asuntoasioissa, sillä tätä firmaa en itse suosittele kenellekkään näissä asioissa.
Kokkola / AsuntoGalleria Kiinteistövälitys
ErittäinPettynyt
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059