Tätä ei voi muuten selittää kuin sillä, että ihminen kuoltuaan syntyy uudestaan jälleen maan päälle.
Judaismissa jälleensyntymäoppi löytyy Kabbalasta, jossa sitä kutsutaan nimellä gilgul ha-neshamot.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014122418952275_ul.shtml
Vahva todiste reinkarnaatiosta.
14
166
Vastaukset
- 45664654654
Tästä on pakko tykätä :B
http://www.brianweiss.com/
https://www.youtube.com/watch?v=xTnAqDPBsoY
"Rakkaus on lopullinen vastaus" - pyh!
Joudut kerran valheistasi tuomiolle.
- pyh!
Olen saatanan kätyri ja provosoin valheineni palstalla.
Siitä mistä toisia syytän joudun itse vastaamaan kerran.
Olen isäni lapsi, eli siis valheen isän lapsi.- oma lehmä
>>Olen saatanan kätyri ja provosoin valheineni palstalla.
Siitä mistä toisia syytän joudun itse vastaamaan kerran.
Olen isäni lapsi, eli siis valheen isän lapsi.>>
Jos tuo mitä kirjoitit, on totta niin silloin valehtelit mutta jos valehtelit, niin silloin puhuitkin totta. - pyh!
HANKI OMA NIKKI!
- pyh!
Saat valheistasi kerran tuomion.
- pyh!
Mene hoitoon!
- pyh!
Kävin hoidossa jo. Thaihieronta tarjosi avun jäykkyyteeni.
- Pyh!
pyh! kirjoitti:
Kävin hoidossa jo. Thaihieronta tarjosi avun jäykkyyteeni.
Valhees ei hetkauta.
Joku tietämätön raukkaparka hokee tuon tuostakin "hanki oma nikki".
Kertokaa te muut hänelle, että pyh! ei ole kenenkään oma nikki. Se on käyttäjiensä yhteinen!
Jos se olisi oma, se näkyisi värinäytöllä sinisenä, kuten vaikkapa minun oma nikkini.
Tietysti on tässä sekin mahdollisuus, että kun se kiivain pyh! pystyy ajattelemaan vain mustavalkoisia ajatuksia, hän tunnelmassa pysyäkseen katselee tätä adventismiaihettakin mustavalkonäytöltä!
Tämä mieleen juolahtanut ajatukseni pelasti koko iltani.
Joten kiitokset teille, te kaiken maailman pyh!'it.- Pyh!
Valhees ei hetkauta.
- pyh!
Korjasin lääkitystäni lääkärini neuvon mukaan. Katsotaan josko uusi lääke auttaisi minua poloista.
- Pyh!
Valhees ei hetkauta.
- pyh!
Ei auttanut näemmä uusi lääkityskään. Täytyy seuraavaksi vaihtaa tohtorisetää vai pitäisikö vaihtaa kerralla ihan tohtorskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483