Pikkutyttö inisee kun iso ja paksu kalu työtnyy sisään

hellänä

19

4559

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisäänajettu

Pimu voikin isonatyttönä käydä vaikka hevostallilla,sitten kun mikään ei tunnu enään miltään,

• reiksa

Tiukka on reikä, ja paksu mela silti uppoo :)

• Mahtaa olla

melko takap…

• takapimppa

Joo, hyvä takapillu.

• likkahalki

Melkein halkeaa koko likka :D

• inisijä

8D

• reikähelläksi

Nussitaan reikä helläksi :D

• dsfsd3333

:D :D

• sdfsd030

Ihantaa kyllä

• ss9s99s

:) :)

• s9sd09sd0sd0

:) :)

• reikäonnuori

Ihana nuori reikä

• Pääsispä messiin !

• Magee oli!

• - :)

• Toosi Hyvä :)

• Hyvä :)

• Anonyymi

Tästä on aikaa neljäkymmentä vuotta, muutin kotitaloon kun äiti siirtyi taivaaseen olin kmennustöissä siis sama missä asun.
      Lähialueella asui uskovaisoa perheitä ja tutustuin rannalla moneen ihmiseen eräs tyttö aiak nuori ei osannut uida ja opetin muiden uidessa.
      Tyttö oli kevyt pitää pinnassa pidin kädellä rintakehästä tunsin nätin kokoiset rinnat lantiosta ei saanut kunnon otetta Anni sanoi pidä jalkojen välistä.
      Siinä potkiessa sormissa tuntui pikku pillu annoin sormen painua puvun kanssa huulien väliin Anni puristi välillä jalkojaan annoin sormen liikkua pitkällä sisässä ei mennyt pitkään kun vapisi orgasmissa uitin vähä aikaa ja kysyin joko opit nauroi en vielä. Anni kävi minun laiturillakin uimassa toisinaan opetin samalla lailla.
      Anni tuli sisälle kysyin onko poikia kiikarissa nauroi miten täällä kuusikossa mitään on ei täällä mitän opi. Pyysin syliin tuli poikittain istumaan kysyin haluatko oppia katsoin kirkkaisiisn silmiin kun nyökkäsi.
      Hyväilin paidan päältä alla ei mitään liivejä Anni väpsähteli nostin paitaa pois katsoin teinin rintoja ja maistoin Anni huokasi voi miltä tuntuu imin rauhallisesti Annin jalat kävi välillä tiukasti kiinni kosketin hameen alta housun päältä Anni oli niin kiiheänä että antoi hieroa tarrasi äkkiä kaluaan ja kiljahteli.
      Annoin paidan takaisin kysyin oliko hyvää Anni halasi oli tosi ihanaa. Anni lähti ja kiitti. Kun tulin kotiin työmatkalta jo samana iltana Anni tuli kylään. Näin että oli jännittynyt ja pienet rinnat oli tiukan paidan alla nätisti.
      Kysyin oletko kertonut kellekkään tuli eteen kun istuin sano en kerro kellekkään nykäisin syliin Anni kuiskas opeta minua nostin syliin ja sängylle riisuin Annin alasti kuiskasin en pane älä jännitä.
      Suutelin rinnat ja vatsaa kun kosketin pikku karvasita pillua kuiskas eihän sieltä levitin vapisevan työn jalkoja ja maistoin Anni kiljahti ei kukaan ei koskaan ja ulisi hiljaa annoin ensimmäisen orgasmin nuolemalla Anni makasi jonkin aikaa ja puki päälleen. Juotiin kahvia Anni melkein kuiskas miten sinulle voin tehdä,
      Kalu kasvoi nopeaan housuissa kysyin oletko koskaan nähnyt kunnolla Anni hymyili en ole sillai.
      Mentiin sänkyyn ja paljastin kalun Anni huokasi noin iso ja kosketteli katsoi minua sanoin saat maistaa teemitä haluat, arasti suukotteli vartta sitten otti vähän suuhun aika pian imi jo kunnolla kysyi miten pitää tehdä näytin mistä tuntuu kun kilelellä terskan alaosaa nuolee ja sitten imee käsi hieroi palleja reilu viikon lasti odotti tuloaan sanoin kohta laukeaa Anni katsoi ihan virestä ja jatkoi spermaa lensi tosi korkealle ja useana ryöppynä Anni katsoi minua ja maistoin vatsalta spermaa kuiskas seuraavalla kerralla imen suuhun, siivoiltiin ja Anni lähti.

Olin kaksi viikkoa komennuksella tulin paerjantai aamuna ja suoraan kauppaan Annin äiti jäi puhumaan kertoi että tyttö osaa uida jo kunnolla, kysyin osaatko sinä naurahti ei ole ollut aikaa opetella sanoin voin opettaa jos uskallat.

Mietin kotiin mennessä Anneli on vielä hoikka ja rinnat haluttavat, kotona tein ruokaa lämmitin saunaa ja otin kossua kun Anneli koputteli, kertoi että mies vei lapset mummolaan katsoi pöydälle minä en voi juoda otan lasta katsoin vatsaa eihän tuosta huomaa Anneli nauroi on alussa. Kysyi opetatko uimaan minulla on vain vanka uimapuku käveltiin rantaan sanoin käy tuolla vaihtamassa. mietin onko vanha koko asu. Anneli tuli ulos päällä tiukat bikinit nännit oli kovina yläosassa.
      Nousin heti veteen kun alkoi kalu ilmoitella, Anneli sanoi heti on vähän kylmää ja käveli lantio veteen sanoin laskeudu hitaasti alas otin otteen rinnoista sanoi liikuta käsiä hitaasti niin nostan sinua sanoin mistähän nostan laitoin käden haaroihin tunsin pulleat huulet Anneli ui hitaasti opetteli ensin käsien käyttöä sitten jaloilla katsoin leviää lantiota ja sitä kuinka antoi kannatella kysymättä jalat kävi välillä kiinni tein saman kuin tytölle annoin sormen painua vähän Anneli sanoi tämähän alkaa onnistua mutta älä löysää vielä Menin ihan sivulle sanoin nyt vain jaloilla leviää liikettä sormi lipsahti housun sisään Anneli huokasi älä löysää nyt oli sormi koko ajan pitkällä sisällä sitten kokeili itse jonkin aikaa lähdin laittamaan puita ja tulin eteen penkille katsomaan. Anneli käveli kauniisti lantio keinuen iereen.
      Sanoin oli ihanaa täälläkun ei ole kuin keitä kaurapuuroa ja katso lapsia mies paljon poissa tultiin miehen kotitaloon en tiennyt että näin surkeaa.
      Menin saunaan Anneli kolisteli pukuhuoneessa ja tuli alasti sisään. Sanoin näin ensaisi tehdä Katsoin Annelia ja suutelin ensin pää siirtyi pois sitten suuteli pitkään kuiskas oli ihanaa kalu oli haaroissa katsoin Annelia ja siirsin lauteen eteen Anneli istui lauteelle antoi suosiolla mennä sisään sanoin en tiedä miksi mutta haluan kunnolla naitiin siinä kerran mentiin sisään, Anneli kuiskas voin olla aamuun.
      Rakasteltiin edestä ja takaa sain kunnon imua kaluun ja sain maistaa itsekkin Aamulla aikaisin Anneli nousi hymili vielä kerran ja nousi päälle , lähtiessä sanoi olethyvä opettaja

• Anonyymi

Onko se Heinolan vajaa hoidokki setä ite?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3601
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1648
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      944
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      864
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe