Löytyykö Suomenmaasta enää miestä, joka haluaa sängyssä olla pomo ja pitää ohjat käsissään? Minä törmään vain miehiin, jotka haluavat maata selällään kun nainen ottaa suihin ja ratsastaa heillä. Enkä sano, että sekään väärin on, mutta kun itse haluaisin tulla otetuksi ja saada kunnon kyytiä mieheltä joka vie ja minä vikisen. Ei haittais rajummatkaan otteet, tukasta vetäminen ja ns. pakottamisleikit kiihottaa. Niin vaativainen kuitenkin olen, että seksin jälkeen toivoisin miehen olevan kuitenkin huomioonottavainen, en siis halua mitään arjessa määräilevää kusipäätä. Onko täysin mahdoton yhtälö?
Dominoivia miehiä?
submissive woman
7
160
Vastaukset
Moi !Kyllä löytyy ainakin yksi joka tykkää ottaa rajusti ,haluaisitko tulla sidotuksi ja ....tykkään alistaa ja vähän kurittaa tekisin sinusta leluni!ota yhteyttä niin !
- poel sdfresz
Tällaisia miehiä on tosiaan harvassa! Itsekin tykkään siitä että mies on vahvempi ja tekee mulle mitä haluaa, enkä mahda sille mitään!
- jjjkkkkkkk
Mistä päin olet ?
- ....
Löytyy löylykauha jonka voit työntää perseeseen
- Oskutre
Kaikki oikeat miehet tietää kuinka naista kohdellaan. Muuten kuin prinsessaa, mutta sängyssä mies ottaa omansa...
Täällä [email protected]
- tulisaderankka
Kunnon sadisti on sadisti myös makkarin ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899