Löytyykö Suomenmaasta enää miestä, joka haluaa sängyssä olla pomo ja pitää ohjat käsissään? Minä törmään vain miehiin, jotka haluavat maata selällään kun nainen ottaa suihin ja ratsastaa heillä. Enkä sano, että sekään väärin on, mutta kun itse haluaisin tulla otetuksi ja saada kunnon kyytiä mieheltä joka vie ja minä vikisen. Ei haittais rajummatkaan otteet, tukasta vetäminen ja ns. pakottamisleikit kiihottaa. Niin vaativainen kuitenkin olen, että seksin jälkeen toivoisin miehen olevan kuitenkin huomioonottavainen, en siis halua mitään arjessa määräilevää kusipäätä. Onko täysin mahdoton yhtälö?
Dominoivia miehiä?
submissive woman
7
184
Vastaukset
Moi !Kyllä löytyy ainakin yksi joka tykkää ottaa rajusti ,haluaisitko tulla sidotuksi ja ....tykkään alistaa ja vähän kurittaa tekisin sinusta leluni!ota yhteyttä niin !
- poel sdfresz
Tällaisia miehiä on tosiaan harvassa! Itsekin tykkään siitä että mies on vahvempi ja tekee mulle mitä haluaa, enkä mahda sille mitään!
- jjjkkkkkkk
Mistä päin olet ?
- ....
Löytyy löylykauha jonka voit työntää perseeseen
- Oskutre
Kaikki oikeat miehet tietää kuinka naista kohdellaan. Muuten kuin prinsessaa, mutta sängyssä mies ottaa omansa...
Täällä [email protected]
- tulisaderankka
Kunnon sadisti on sadisti myös makkarin ulkopuolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536