En ole Hanna -fani, joten minun ei kai pitäis olla täälä, mutta tahdon vaan sanoo jotain.
Ehkä te pidätte Hannan musasta, mutta ei se ole tehyt mitään sen eteen. Tollasii artisteja on vaikee arvostaa. Tai tietty Hannalla on kiireitä ja muita, mutta kilpailuissa voittaneita heppuja ei pysty kunnioittamaan niinkuin bändejä jotka ovat vuosia taistelleet siitä, että saisivat musansa ihmisten ilmoille. Että sillein. Ja kaiken lisäks Hannan biisit on v*tun tylsiä! Ei jaksa kun pari kertaa kuunnella, ja hyi helevetti. Sori tää oli mun mielipide.
surkeeta
8
1117
Vastaukset
- MiNÄ
no mä en ihan noin pahasti torju hannan musaa, mutta oot oikeassa että on vaikee arvostaa tollasii Idols-voittajii, jotka ei oo nähny ees hirveesti vaivaa levytyssopimuksen eteen..
sellaset bändit/laulajat ansaitsee respectii, jotka tekee ite lauluihinsa sanat/melodian.. - Hanszki
... onhan se Hanna kumminkin nuorempana samalla tavalla taistellut levytyssopimuksesta, mutta näin sen sitten saavutti vasta loppujen lopuksi. Ehkä on totta että idols voitto voi pilata hänen maineensa, mutt sen tähden ainakin minä haluan sen unohtaa ja ajatella häntä omana itsenään.
- Onnellinen mies
hauku mun tyttöystävän musiikkia tai mä tulen ja työnnän turnipsin sun korvaan.
- Black pearl
en miekään oikein osaa tollaisia arvostaa...julkisuutta vai haluavat, eikä musa tosiaan oo kovin hääppösen kuulosta. ja ne ei tosiaankaan oo tehny juuri mitään "uransa" eteen, vain menny idolssiin ja pikkaisen laulaa lurauttanut oikein nätisti ja se siitä.... köyhää
- angelique88
olen tosiaankin samaa mieltä,koska eihän Hannan ole tarvinnut tehdä paljoakaan..toiset artistit/bändit tekevät töitä ehkäpä vuosia saavuttaakseen samanlaisen julkisuuden kuin Hanna.
ja onhan ne Hannan biisit tylsiä..itse kuuntelin muutaman kerran ne biisit ja siinä se oli..nyt se levy on jossain nurkassa pölyttymässä....- Ansq
Etpä alkuperäinen kirjoittaja sitten taida arvostaa esim. Nylon beatia...?
- Ansq
Ansq kirjoitti:
Etpä alkuperäinen kirjoittaja sitten taida arvostaa esim. Nylon beatia...?
Pieni korjaus...
PITKÄN URAN tehnyttä Nylon beatia
(eivät tehneet itse biisejään)
- Haza
Kyl miä ainaki arvostan Hannaa vaikka se onki idols voittaja!! Hanna on just BEST!! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408