Onko kellään kokemusta bmw dieselistä 525/530 tms(siis ajettu esim yli 300tkm). Miten paljon on vikoja?Paljonko merkkihuollot maksavat? Saako vara-osia halvalla?paljonko kuluttaa? Olen ostamassa mahdollisesti uuden, joten jos sinulla on BMW alle 7v vanha, niin voisitko informoida minua. Kiitos
BMW dsl
2
778
Vastaukset
On ollu ny jo muutaman vuoden 525tds -99, ostaessa oli ajettu 180tkm, nyt 416tkm.Normaalien öljy huoltojen lisäksi on vaihdettu kumiheloja ja koiranluita alustaan muutamalla sadalla eurolla ja kerran vesipumppu, ei vuotanu mutta huonosti kiersi, ku oli kaikki siivet poikki...kulutus on työajossa(maantieajoa) vaihdellut 5,8 ja 6,3 välillä vuodenajasta, renkaista ja välijäähdyttimen tukkosuudesta riippuen..se välijäähdytin on muuten noin 10cm korkeudella vänkärinpuolen eturenkaan etupuolella ja ERITTÄIN herkästi sotkeutuvassa paikassa.Facelift mallissa (2001->) se on muuten taas "oikeassa" paikassa syylärin takana.Mutta yleisesti ottaen auto on melko huoltovapaa, eikä minun tiedossani ole mitään pahempia tyyppivikoja..
- Kuju
Kiitos! On aina hyvä kuulla tietoa toiselta joka ajaa kunnon kilometrejä. Kiitti infosta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142829Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221290- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2481044Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511033Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63944Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253836- 84796
- 41782
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46729