Taitaa olla tunnelmaltaan ankeimpia leffoja mitä olen nähnyt. Mielenkiintoinen pätikkä katsoa jos haluaa inhota ihmiskuntaa ja varsinkin white trash -väkeä. Niin ja tietenkin jos kiinnostaa katsella kun renttu raiskaa siskoaan.
Itse taidan tämän taloudestani hävittää... Kai tämä jonkin pystinkin on saanut mutta yäk kumminkin. Hämmentävä leffa.
Henry (Lee Lucas)
7
768
Vastaukset
- Jack Daniels
Karu, mutta hieno klassikko!Esimerkki, että todellinen paha ei ole mikään yli-inhimillinen naamari veikko leipäveitsi kädessä vaan ihminen ilman myötäelämisen taitoa!
- .Q.
No niinhän tietty on, mutta nykyisessä elämäntilanteessani en halua viljellä ahdistavia olotiloja. Joskus toiste osaisin katsella sitä elokuvaa puhtaasti älylliseltä kannalta.
Sattui vielä viallinen levy (tarraa kiinni tietyssä kohtaa), joten "jippii"...
- Susanne
Oli kyllä todellakin vastenmielinen elokuva. Kerta katselu riitti. Outo leffa..
surkee filmi!!! En oo ikinä mitään yhtä surkeeta onnistunu vuokraamosta nappaamaan.
- ...
Paska lehva oli, sai pinnistellä että jakso kattoa loppuun asti.
- Tero
Tämä on ehkä synkimpiä kauhuelokuvia, joita olen nähnyt. Sarjamurhaaja Henry Lucas on täydellisen epäsympaattinen hahmo. Tässä leffassa ei ole mitään yliluonnollisia ilmiöitä ja muita hämäryyksiä, vaan kauhua luodaan myötätunnottomuudesta. Tästä syystä elokuvaa voisi sanoa jopa masentavaksi. Tavallaan vaikuttava, mutta ei ehkä kaikin puolin onnistunut.
- dcs
Hyvä kuvaus elämästä täysin vieraantuneesta ihmisestä. Masentava, ankea ja synkkä, ei mitenkään viihteellinen. Kun tätä näytettiin teatterissa, moni poistui kesken elokuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252