Taitaa olla tunnelmaltaan ankeimpia leffoja mitä olen nähnyt. Mielenkiintoinen pätikkä katsoa jos haluaa inhota ihmiskuntaa ja varsinkin white trash -väkeä. Niin ja tietenkin jos kiinnostaa katsella kun renttu raiskaa siskoaan.
Itse taidan tämän taloudestani hävittää... Kai tämä jonkin pystinkin on saanut mutta yäk kumminkin. Hämmentävä leffa.
Henry (Lee Lucas)
7
766
Vastaukset
- Jack Daniels
Karu, mutta hieno klassikko!Esimerkki, että todellinen paha ei ole mikään yli-inhimillinen naamari veikko leipäveitsi kädessä vaan ihminen ilman myötäelämisen taitoa!
- .Q.
No niinhän tietty on, mutta nykyisessä elämäntilanteessani en halua viljellä ahdistavia olotiloja. Joskus toiste osaisin katsella sitä elokuvaa puhtaasti älylliseltä kannalta.
Sattui vielä viallinen levy (tarraa kiinni tietyssä kohtaa), joten "jippii"...
- Susanne
Oli kyllä todellakin vastenmielinen elokuva. Kerta katselu riitti. Outo leffa..
surkee filmi!!! En oo ikinä mitään yhtä surkeeta onnistunu vuokraamosta nappaamaan.
- ...
Paska lehva oli, sai pinnistellä että jakso kattoa loppuun asti.
- Tero
Tämä on ehkä synkimpiä kauhuelokuvia, joita olen nähnyt. Sarjamurhaaja Henry Lucas on täydellisen epäsympaattinen hahmo. Tässä leffassa ei ole mitään yliluonnollisia ilmiöitä ja muita hämäryyksiä, vaan kauhua luodaan myötätunnottomuudesta. Tästä syystä elokuvaa voisi sanoa jopa masentavaksi. Tavallaan vaikuttava, mutta ei ehkä kaikin puolin onnistunut.
- dcs
Hyvä kuvaus elämästä täysin vieraantuneesta ihmisestä. Masentava, ankea ja synkkä, ei mitenkään viihteellinen. Kun tätä näytettiin teatterissa, moni poistui kesken elokuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1246399Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604082Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503355Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872883Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2801889Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341576- 871436
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141363