Hyväksikäyttö

Rikottu

Onko täällä muita joilla olisi kokemusta lapsuuden aikaisen seksuaalisen hyväksikäytön kertomisesta tai asian viemisestä eteenpäin ja yrittää saada tekijä vastuuseen? Kuinka mahdollista se on? Pelkään että pilaan kaikki loputkin välini sukulaisiin jos kerron eikä minua uskottaisikaan? Toisaalta kuitenkin haluaisin tekijän vastuuseen myös hänen omien/ tuttavien lastensa turvallisuuden vuoksi, sillä pelkään että hän ei välttämättä osaa lopettaa tekemisiään. Minullekin hän lupasi liian usein lopettavansa, mutta jatkoi aina vaan.

Minua hän hyväksikäytti ikävuosinani 6-16, pahimmillaan se oli silloin kun minä olin 10-13-vuotias, ja pienenä kosketteluna se jatkui vielä minun ollessa 18-vuotias, ja nyt olen siis 19-vuotias ja muuttanut kauas pois tekijän luota. Lapsuudessani nuo teot olivat lähes päivittäisiä, ja se sisälsi niin katselua, koskettelua, ja yhdynnän ollessani 10-vuotias yms.

Mutta tosissaan kokemuksia kaipaisin muita samoja kokeneilta että onko tekijä saatu vastuuseen teoistaan?

2

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks nainen

Jos olisin sina, kysyisin jostain ilmaisesta lakiasioiden palvelusta, sellaisia on kai ainakin yliopisto-opiskelijoille ja s-etukortin omaaville, voi olla muuallakin.
      Minusta on hyva ratkaisu, jos paatat tehda asialle jotain. Nyt se on mahdollista eika mielestani kannata kuluttaa aikaa miettien,pitaisiko se tehda vai ei. Pitaa osoittaa vahvuutta siina prosessissa varmasti, mutta mieti, jos et koskaan tekisi sita ja aina ajattelisit sita ihmista, ja olisikosinun pitanyt tehda asialle jotain. Tai millaista olisi tavata se ihminen, kun hanen ei ole tarvinnut kohdata seurauksia
      Vaikka kavisi niin etta en voittaisi juttua olisin silti tyytyvainen itseeni etta tein sen minka kykenin. Ja jos kavisi niin etta joku sukulainen suuttuisi SINULLE tuosta asiasta, se osoittaisi vain etta sellaisella ei ole oikeudentuntoa. Mita laheistesi tulee tehda, on antaa sinulle tukensa.
      Maailma ei ole aina oikeudenmukainen, mutta se ei tarkoita, ettei itse voisi toimia oikeudenmukaisuuden puolesta.
      Olet kai saanut keskusteluapua asian kasittelemiseksi?

• yks nainen

Jos olisin sina, kysyisin jostain ilmaisesta lakiasioiden palvelusta, sellaisia on kai ainakin yliopisto-opiskelijoille ja s-etukortin omaaville, voi olla muuallakin.
      Minusta on hyva ratkaisu, jos paatat tehda asialle jotain. Nyt se on mahdollista eika mielestani kannata kuluttaa aikaa miettien,pitaisiko se tehda vai ei. Pitaa osoittaa vahvuutta siina prosessissa varmasti, mutta mieti, jos et koskaan tekisi sita ja aina ajattelisit sita ihmista, ja olisikosinun pitanyt tehda asialle jotain. Tai millaista olisi tavata se ihminen, kun hanen ei ole tarvinnut kohdata seurauksia
      Vaikka kavisi niin etta en voittaisi juttua olisin silti tyytyvainen itseeni etta tein sen minka kykenin. Ja jos kavisi niin etta joku sukulainen suuttuisi SINULLE tuosta asiasta, se osoittaisi vain etta sellaisella ei ole oikeudentuntoa. Mita laheistesi tulee tehda, on antaa sinulle tukensa.
      Maailma ei ole aina oikeudenmukainen, mutta se ei tarkoita, ettei itse voisi toimia oikeudenmukaisuuden puolesta.
      Olet kai saanut keskusteluapua asian kasittelemiseksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h

Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va
      Maailman menoa
      20
      6384
    2. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      164
      5753
    3. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      72
      5148
    4. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      92
      4729
    5. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      229
      4676
    6. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      191
      4603
    7. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      6
      4559
    8. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      66
      4424
    9. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      15
      4009
    10. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      54
      3977
    Aihe