Kannattaako siellä? Onks paljo saman henkisii?
kaapista ulos?
11
222
Vastaukset
- ei oo homoo
Ei puhuta siitä!
Eikä kerta homoks tee ainakaan Hirvensalmella. - kesähäät
Eihän myö ujostella, reilusti vaan kysymään kun sattuu kiva kaveri kohalle.
- trolli_yrittää
Et sä sieltä Espoosta, sen pitsalaatikon ja kiljukannun vierestä, pääse koskaan etsimään homoja Hirvensalmelta. Voittopuolisesti turhaa se olisikin.
- trolliTaiEi
Miä oon lähempänä ku arvaattekaan ja oon kuullu et siellä ois pari homoo.
- ebrhberb
täällä saa hintit turpaan
- eikerrastahomoa
Taitaa olla epävarmuutta omasta seksuaalisuudesta monella jos joutuu todistelee "heterouttaan" väkivallalla.. Vai meinaatko et poskeen? Et se ei oo homoo jos itte antaa vaan eikä ota? Kokeilkaa reilusti ni tiiätte, eihän kerta homoks tee se vaan mahdollisesti vahvistaa omaa heteroutta.
- heterokylä
Älä homo yritä...
- hotBoyx
heterokylä kirjoitti:
Älä homo yritä...
Neurootikot kaapeissaan lähtivät taas kolisteleen! Näköjään osu ja upposi.
- mmmarabou
hotBoyx kirjoitti:
Neurootikot kaapeissaan lähtivät taas kolisteleen! Näköjään osu ja upposi.
Ja virtuaali kikkelisi senkun kasvoi. On varmaan hyvä tunne.
- jeee
mmmarabou kirjoitti:
Ja virtuaali kikkelisi senkun kasvoi. On varmaan hyvä tunne.
Miä tulin koin ja näin valon.
Tuntu niin hyvälle et voin suositella kaikille. - pakoputkikuumana
Se on kiellettyä ja niiiin jännäää.
Jos ei kokeile ei voi olla varma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708