Hiustenvärjäys raskausaikana

plääääh

NYT GALLUPPI PYSTYYN!

Voiko hiukset värjätä raskausaikana. itsellä eka kolmannes takana, tarkkaan ottaen rv 12 1

Vai onko viisasta vaan olla värjäämättä hiuksia ollenkaan. onhan tuota jo yli 5cm juurikasvua reippaasti takana :D

voiko laittaa ees raitoja? -_-

12

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Sinuna värjäisin luomuvärillä. Sikiölle haitallisten kemikaalien lista on niin pitkä, etten mä ainakaan jaksa niitä seurailla. Siksi käytän mieluummin luomukosmetiikkaa raskausaikana.

    • pläääh

      Kiitos vastauksesta! Miten muut ovat toimineet? :)

    • ^-.-.--.-.

      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    • Fleda

      Jos sinulla on tatuointeja, niin on aika yhdentekevää, saako sikiö vähän lisää myrkkyjä hiusväreistä.

      Jos olet luomuihminen, syöt luomuruokaa, et ole koskaan tupakoinut, olet raitis, liikut ja olet kaikin puolin terveiden elämäntapojen kannattaja voinet jättää myös hiusvärinkin laittamatta?

      Itse en ole värjännyt hiuksiani raskausaikana, koska minun ei ole tarvinnut. Pidän luonnollisesta väristäni tosi paljon ja hiukseni myös vaihtoivat väriä itsestään raskausaikana.

    • pläääh

      Ei oo tatuointeja ja oon jättäny tupakin pois heti kun sain tietää vauvastani.

      Kaiketi sitä voi olla värjäämättä hiuksia... olis vaan niin kiva saada uutta väriä jo hiuksiin.. :(

      kiitti vastauksestasi

      • Minä_Vaan

        Itse värjään hukseni n. puolen vuoden välein, hukseni ovat siis luonnostaankin tummanruskeat ja värillä saan syvyyttä ja kiiltoa hiuksiin. Eli miksei menis 9kk väliä jos värjäis just ennen raskautta, jos raskaus on suunniteltu. :)


      • Minä_Vaan

        Mutta nyt kun luin tekstisi uudelleen, niin siis olet jo raskaana :D Mielestäni voit hyvin värjätä, en ole ainakaan kuullut, että hiusväristä olisi ollut sikiölle haittaa.


      • Minä_Vaan
        Minä_Vaan kirjoitti:

        Mutta nyt kun luin tekstisi uudelleen, niin siis olet jo raskaana :D Mielestäni voit hyvin värjätä, en ole ainakaan kuullut, että hiusväristä olisi ollut sikiölle haittaa.

        Niin ja se vielä, että kävin viimeksi parturissa värjäämässä, niin se väri pestiin heti kun se saatiin mun päähän, eli ei ollut vaikutusaikaa. Ihmttelin ja kysyin asiasta parturilta, hän sanoi, että ne ovat uusia värejä ja niillä ei ole pitkä vaikutusaika niinkuin ennen. Eli se värin vaikutusaika päässäkin saattaa vaikuttaa siihen, imeytyykö niitä myrkkyjä.. Ja se väri ei kirvellyt päätä yhtään vaan oli tosi hellävarainen.


    • jkfd

      ^

      • Angie73

        Pari kampaajaa minulle sanoneet etteivät suosittrle eivätkä mielellään tee rsskausaikana. Nämä kuulemma tuoreimmat ohjeet. Väriaineiden kemikaalien, myrkkyjen imeytymisriskin takia. Raidat kuulemma ok, ei kosketusta päänahkaan.


    • PLÄÄH

      Kiitos Kaunis vastauksista!! :)
      Kysyn parturilta miten olisi jos muutaman raidan edes saisi päähän! :)

      Kiitos teille

    • tuittu.

      Mie värjäsin alkuaikana yhesti hiukset jja ajattelin loppuraskauden käyttää kaupasta ostettavissa olevia värinaamioita. Ne sävyttää hiusta mutta on muuten kuin hoitoaine ja haalistuu muutamien pesujen aikana. Sitä suositellaan jopa lapsille jos haluaa jotain hauskaa raitaa yms. Joten ei voi olla kovin myrkyllistä. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe