Ole onnellisempi yksin. Ihmiset ovat useimmiten itsekkäitä ja omahyväisiä. Jonkun hyödyn perässä juostaan rahan tai jonkun muun. En enää luota ihmisiin. Olisi ihme jos joku muuttaisi mieleni tämän asian suhteen.
En enää etsi kumppania
11
736
Vastaukset
on ihmisiäkin jotka eivät ole itsekkäitä tai omahyväisiä vaikka suurin osa tosiaan on muttei niistä kannata välittää. Jos kumppania todella haluaa niin hänen etsimistään ei koskaan kannata lopettaa kun voihan olla että hän kävelee vastaan vaikka kaupassa
- kalmankalpea
Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ! On olemassa myös erittäin fiksuja ihmisiä.
Minulla on varmaan ollut tuuria ihmissuhteissani koska lähes kaikki minun tuttuni ovat todella hienoja ihmisiä. - Aina yksin
Kun 50 vuotta on täynnä niin ei ole enään väliksi mitään miestä saada. Onhan niitä hyviä ihmisiä, mutta enempi on niitä ongelmatapauksia. Ja minun elämässä 98% niitä ongelmaihmisiä. Siispä yksin. Ei ole pakko olla puolisoa. Minkä ihmeen takia sitä jotkut jaksaa kysellä ja udella?
- EiHomo
Riippuu siitä oletko nainen, koska en ole homo.
- diskreet
Niin, itsekäs olet itsekin. Haethan juuri *omaa* onnellisuuttasi.
Pitääkin olla epäitsekäs saadakseen ystäviä.- narskunarsk
Tyypillinen narsistin kommentti.
- 9+8
Itsekin olen ollut muutamia vuosia erakoituneena ja ei minusta enää edes olisi ketään tapaamaan missään muodossa.
- toenperrään....
en minäkään enää etsi kumppania, koska minulla on jo kumppani ja olen onnellinen siitä ettei tarvi jonkun hyödyn tai rahanperässä juosta.
Terveellä itsetunnolla voin kyllä luottaa ihmisiin,
"Olisi ihme jos joku muuttaisi mieleni tämän asian suhteen.- Palautetta vaa
Oletko savolainen omahyväinen virnottaja täällä yksinäisten palstalla pätemässä vaikka sosiaalista tajua tahdikkuudesta?
- yksintäälläkin
Pitääkö tuohon malliin mennä asiat että voi olla onnellinen yksin?
- hirviöitä kaikkialla
Juuri näin. Hyväksikäyttäjiä riittää, kun menee hyvin ja kun kohtaat vastoinkäymisiä, katoavat kaikki. Eritysen inhottavia ovat nämä, jotka ovat fiksoituneet omaan parisuhteeseensa ja lapsiinsa ja unohtavat jo nuorena kaikki muut ympäriltään. Sitten keski-ikäisenä, kun lapset alkaa jo aikuistua ja ukkokin on jo vaihtanut toiseen, niin silloin vasta muistuu mieleen, että mitäs jos niitä ystäviäkin. Ja ihan samnalainen hyväksikäyttö taas jatkuu. Todelliset hirviönaiset vielä varmistavat vanhemmallakin iällä, että uuden kumppanin lasten elämä tulee sekin tuhottua. Kaikki pitää saada itselle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592