En enää etsi kumppania

enkä ystäviä...

Ole onnellisempi yksin. Ihmiset ovat useimmiten itsekkäitä ja omahyväisiä. Jonkun hyödyn perässä juostaan rahan tai jonkun muun. En enää luota ihmisiin. Olisi ihme jos joku muuttaisi mieleni tämän asian suhteen.

11

736

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihmisiäkin jotka eivät ole itsekkäitä tai omahyväisiä vaikka suurin osa tosiaan on muttei niistä kannata välittää. Jos kumppania todella haluaa niin hänen etsimistään ei koskaan kannata lopettaa kun voihan olla että hän kävelee vastaan vaikka kaupassa

• kalmankalpea

Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia ! On olemassa myös erittäin fiksuja ihmisiä.
      Minulla on varmaan ollut tuuria ihmissuhteissani koska lähes kaikki minun tuttuni ovat todella hienoja ihmisiä.

• Aina yksin

Kun 50 vuotta on täynnä niin ei ole enään väliksi mitään miestä saada. Onhan niitä hyviä ihmisiä, mutta enempi on niitä ongelmatapauksia. Ja minun elämässä 98% niitä ongelmaihmisiä. Siispä yksin. Ei ole pakko olla puolisoa. Minkä ihmeen takia sitä jotkut jaksaa kysellä ja udella?

• EiHomo

Riippuu siitä oletko nainen, koska en ole homo.

• diskreet

Niin, itsekäs olet itsekin. Haethan juuri *omaa* onnellisuuttasi.

Pitääkin olla epäitsekäs saadakseen ystäviä.

• narskunarsk

Tyypillinen narsistin kommentti.

• 9+8

Itsekin olen ollut muutamia vuosia erakoituneena ja ei minusta enää edes olisi ketään tapaamaan missään muodossa.

• toenperrään....

en minäkään enää etsi kumppania, koska minulla on jo kumppani ja olen onnellinen siitä ettei tarvi jonkun hyödyn tai rahanperässä juosta.
      Terveellä itsetunnolla voin kyllä luottaa ihmisiin,
      "Olisi ihme jos joku muuttaisi mieleni tämän asian suhteen.

• Palautetta vaa

Oletko savolainen omahyväinen virnottaja täällä yksinäisten palstalla pätemässä vaikka sosiaalista tajua tahdikkuudesta?

• yksintäälläkin

Pitääkö tuohon malliin mennä asiat että voi olla onnellinen yksin?

• hirviöitä kaikkialla

Juuri näin. Hyväksikäyttäjiä riittää, kun menee hyvin ja kun kohtaat vastoinkäymisiä, katoavat kaikki. Eritysen inhottavia ovat nämä, jotka ovat fiksoituneet omaan parisuhteeseensa ja lapsiinsa ja unohtavat jo nuorena kaikki muut ympäriltään. Sitten keski-ikäisenä, kun lapset alkaa jo aikuistua ja ukkokin on jo vaihtanut toiseen, niin silloin vasta muistuu mieleen, että mitäs jos niitä ystäviäkin. Ja ihan samnalainen hyväksikäyttö taas jatkuu. Todelliset hirviönaiset vielä varmistavat vanhemmallakin iällä, että uuden kumppanin lasten elämä tulee sekin tuhottua. Kaikki pitää saada itselle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      336
      701
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56