020202

se olisi riittänyt

25

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkiersrep

Kannattaisiko lukea juttu uudestaan, niin ehkä se pointti selviäisi sinullekin. Eli se oli, että järkyttävä määrä vajakkeja on liikenteessä. Olipa yllättävä...

• Tämä vielä parempi

0800-180081

• autoilija kirjoitti:

Tämä vielä parempi

0800-180081

kuka tuolla maantiellä vielä uskaltaa pysähtyä ketään auttamaan?

• oliko kitkat

> Eli se oli, että järkyttävä määrä vajakkeja on liikenteessä. Olipa yllättävä...

Äläs nyt "vajaalla mennään" taas aloita...

• vajaalla mennään
        oliko kitkat kirjoitti:

> Eli se oli, että järkyttävä määrä vajakkeja on liikenteessä. Olipa yllättävä...

Äläs nyt "vajaalla mennään" taas aloita...

Jos yksikään tuosta automäärästä ei vaivaudu pysähtymään, niin eikö silloin ollut JÄRKYTTÄVÄ MÄÄRÄ VAJAKKEJA LIIKENTEESSÄ.

• autoilija kirjoitti:

kuka tuolla maantiellä vielä uskaltaa pysähtyä ketään auttamaan?

Ohjeet jos pysähdyt auttamaan maantiellä:

1. Älä sammuta moottoria ja älä aja liian lähelle autettavaa autoa aja mieluummin eteen, jotta pääset nopeasti lähtemään.
        2. Jätä vaihde päälle.
        3. Lukitse ovet jos ei ole jo lukossa parempi ennen pysäytystä (nykyautoissa tämä on automaattisesti päällä)
        4. Älä avaa ikkunaa puhu lasin läpi
        5. Jos vaikuttaa epäilyttävältä tai tulee lisää henkilöitä poistu välittömästi paikalta ja ilmoita poliisille

• onhan idiootti
        autoilija kirjoitti:

Ohjeet jos pysähdyt auttamaan maantiellä:

1. Älä sammuta moottoria ja älä aja liian lähelle autettavaa autoa aja mieluummin eteen, jotta pääset nopeasti lähtemään.
        2. Jätä vaihde päälle.
        3. Lukitse ovet jos ei ole jo lukossa parempi ennen pysäytystä (nykyautoissa tämä on automaattisesti päällä)
        4. Älä avaa ikkunaa puhu lasin läpi
        5. Jos vaikuttaa epäilyttävältä tai tulee lisää henkilöitä poistu välittömästi paikalta ja ilmoita poliisille

No nyt ei voi kuin nauraa taas, voi mahoton kun pitää olla idiootti.

• ei paljon
        vajaalla mennään kirjoitti:

Jos yksikään tuosta automäärästä ei vaivaudu pysähtymään, niin eikö silloin ollut JÄRKYTTÄVÄ MÄÄRÄ VAJAKKEJA LIIKENTEESSÄ.

>Jos yksikään tuosta automäärästä ei vaivaudu pysähtymään, niin eikö silloin ollut JÄRKYTTÄVÄ MÄÄRÄ VAJAKKEJA LIIKENTEESSÄ.

Ei.
        Siellä (liikenteessä) on ollut paljon "autoilijan" kaltaisia kiireisiä hyvän itsesuojeluvaiston omaavia kulkijoita.
        On siellä varmasti ollut myös muutama kaltaisesi vajakki mukana, mutta tuskin _järkyttävän_ paljon kuitenkaan.

• vajaalla mennään
        ei paljon kirjoitti:

>Jos yksikään tuosta automäärästä ei vaivaudu pysähtymään, niin eikö silloin ollut JÄRKYTTÄVÄ MÄÄRÄ VAJAKKEJA LIIKENTEESSÄ.

Ei.
        Siellä (liikenteessä) on ollut paljon "autoilijan" kaltaisia kiireisiä hyvän itsesuojeluvaiston omaavia kulkijoita.
        On siellä varmasti ollut myös muutama kaltaisesi vajakki mukana, mutta tuskin _järkyttävän_ paljon kuitenkaan.

Ja nyt näköjään mennään taas vajaalla, ylinopeutta ja ohituskaistaa.

• vähän paljon

Ja nyt näköjään mennään taas vajaalla, ylinopeutta ja ohituskaistaa.

>Ja nyt näköjään mennään taas vajaalla, ylinopeutta ja ohituskaistaa.

Vajaalla menet, tiedetään...
        Koeta kuitenkin hillitä liika vauhtia, kun on vaan ne kitkuttimetkin alla...

• vajaalla mennään
        vähän paljon kirjoitti:

>Ja nyt näköjään mennään taas vajaalla, ylinopeutta ja ohituskaistaa.

Vajaalla menet, tiedetään...
        Koeta kuitenkin hillitä liika vauhtia, kun on vaan ne kitkuttimetkin alla...

Jälleen yksi poikanen joka ei ymmärrä. Vajaalla menijät ovat näitä pelkureita, jotka eivät uskalla pysähtyä auttamaan. Samanlaisia Mikki Hiiriä on tällä palstalla, jotka toisten nimimerkillä kirjoittavat. Ja ajotaidoistahan tuo toinen asia on kiinni. Aika monella sitä ei ole, joten tarvitsevat nastat tuekseen.

• onhan idiootti kirjoitti:

No nyt ei voi kuin nauraa taas, voi mahoton kun pitää olla idiootti.

Minä nauran kun sinut hakataan ja ryöstetään maantiellä

HAH HAH HAAAA!!!!

• mitä turhia

Ei kukaan halua pysähtyä, siellähän saattaa olla vain "autoilija"
      h.u.o.r.i.i.n menossa, joten ei haittaa vaikka vähän jäähtyy.

• Montako ansaa on ollut viritettynä maanteillä? On romanikerjäläisiä ym. En minä ainakaan uskalla pysähtyä, vaikka olen käynyt Israelissa itsepuolustuskurssin. Ja minulla on aina mukana pimeä ase mukana.

• pellepä olet
        autoilija kirjoitti:

Montako ansaa on ollut viritettynä maanteillä? On romanikerjäläisiä ym. En minä ainakaan uskalla pysähtyä, vaikka olen käynyt Israelissa itsepuolustuskurssin. Ja minulla on aina mukana pimeä ase mukana.

Hihihihihiiiii, vallitseva palstapelle uskaltanut tulla melkein päivänvaloon. Joko menossa etsimään huolia.
        Vai oikein Israelissa, nyt tuli TAAS puppua tuutin täydeltä, kyllä olet pellen tittelin ansainnut seuraavaksikin kaudeksi. Ei mitään epäilystäkään.

• toimimaton
        autoilija kirjoitti:

Montako ansaa on ollut viritettynä maanteillä? On romanikerjäläisiä ym. En minä ainakaan uskalla pysähtyä, vaikka olen käynyt Israelissa itsepuolustuskurssin. Ja minulla on aina mukana pimeä ase mukana.

>minulla on aina mukana pimeä ase mukana.

Taitaa palstapellen pimeä (toimimaton) ase löytyä housuista.

• pellepä olet kirjoitti:

Hihihihihiiiii, vallitseva palstapelle uskaltanut tulla melkein päivänvaloon. Joko menossa etsimään huolia.
        Vai oikein Israelissa, nyt tuli TAAS puppua tuutin täydeltä, kyllä olet pellen tittelin ansainnut seuraavaksikin kaudeksi. Ei mitään epäilystäkään.

Tule pelle kokeilemaan jos et usko. Moni r.ä.t.t.i.p.ä.ä on saanut maistaa oppejani

• on se sitten pelle
        autoilija kirjoitti:

Tule pelle kokeilemaan jos et usko. Moni r.ä.t.t.i.p.ä.ä on saanut maistaa oppejani

Hihihiiiii, taas pelle uhoaa iltapuuron voimalla, hihihihiiiiii.

• elä ihmeessä
        autoilija kirjoitti:

Nythän palstapelle vitsin pieras!!
        Kun _oikea_ rättipää pahasti katsoo, palstapelle "autoilijalta"
        lurahtaa vetelät housuun, nähty on...

• siperia opettaa

IL> Mitä jos autossa olisi ollut vaikka yksinäinen, sairauskohtauksen saanut kuski? Hän olisi kuollut. Niin kiire ei saisi kenelläkään olla, ettei ehdi hetkeksi pysähtyä auttamaan.

Jos lehmät lentäis niin pulun paska olis pieni ongelma. Kylmiltäni voisin arvata että joka toisella matkalla näen vähintään yhden tien viereen pysäköidyn auton. Eli noita näkee jopa 100 km välein ehkä noin keskimäärin. Jos jokainen pysähtyisi aina sinne, niin mikä sotku siitäkin tulisi.

> Siinä toivossa, että joku avulias ohiajaja voisi antaa hinausapua pois ruuhkan keskeltä vaikkapa viereisen K-Raudan pihalle asti, Minna astui ulos autosta viittilöimään.

Huonosti toimittu. Ensimmäiseksi kytketään varoitusvilkut, puetaan lämpimät EN 471 -luokitellut vaatteet päälle ja mennään laittamaan varoituskolmio 100...300 m päähän. Ei kävellä ajoradalla. Kutsutaan täydessä latingissa olevalla kännykällä hinausauto viemään vaurioitunut auto pois ja taksi tai kaveri hakemaan matkustajat. Odotetaan näiden saapumista auton sisällä, jos se on mahdollista turvallisuutta heikentämättä. Pysytellään lämpimänä autossa olevien huopien ja muiden varusteiden avulla. Luotetaan ammattilaisten apuun eikä toivota sattumaa.

• hmm?

> Ainoa aistein havaittava reaktio, jonka avunpyynnön elkeet naisen mukaan kirvoittivat, oli vihainen tööttäys.

Siis miten viha ilmenee tööttäyksestä? Miten äänimerkin äänensävy muuttuu äänen ilmentäessä erilaisia tunteita kuten vihaa, lempeyttä tai hämmennystä?

• bhj,

> Ensimmäiseksi kytketään varoitusvilkut

Tuohon voisi vielä lisätä, että vaurion ilmetessä ensimmäiseksi mietitään mihin ajoneuvo voitaisiin ohjata jäljellä olevalla liikemäärällä turvallisimmin. Ilmailualalla on tapana määritellä lentoreitin varrelle vaihtoehtoisia laskeutumispaikkoja häiriötilanteiden varalta ja suunnitella, mihin mistäkin lennon vaiheesta kannattaa mihinkin vaihtoehtoiseen laskeutumispaikkaan suunnata. Suunnitelmat käydään läpi ennen lentoa ja niitä kerrataan lennon aikana. Ehkä tästä voisi tieliikenteeseenkin soveltaa jotain. Esimerkiksi: missä ovat reittiä lähimmät autokorjaamot, mitkä ovat niiden palvelutasot ja miten henkilöliikenteen jatkuvuus turvataan vauriotilanteissa missäkin kohdassa reittiä.

• vajaalla mennään

Ei kai tähän voi muuta sanoa kun, voihan perse.

• vajaalla mennään

Ei kai tähän voi muuta sanoa kun, voihan perse.

Minulla aina tuo perse mielessä, siis toisten....

• THEISMO

AVAA

AVAA

OVI AUKI

OVI AUKI TAI TAPAHTUU HIRVEITÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3338
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2777
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2221
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2007
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1993
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      96
      1790
    Aihe