Tuleeko siitä mitään? Elämä hänen kanssaan on ruusuilla tanssimista ja toisena hetkenä yhtä helvettiä. Suhteessamme ei ole luottamusta,hän on jäänyt usesmman kerran valheesta kiini,joka minua niin satuttaa. Häntä ei satu,omatunto on kuulemma jossain syvällä ettei siinä tunnu mikään. Ei hän ole pettänyt,niin hän sanoo. Uskon sen,koska eihän mulla ole muuta vaihtoehtoa kuin uskoa. Ei hän ole ainakaan jäänyt kiini siitä. On pettänyt aikaisemmissa suhteissa ja ei ole tuntunut missään. Ei hän mielestäni ole 100% narsisti. Hän ei käyttäydy tyrannimaisesti,ei arvostele minua,ihana perheen isä. Hän ei halua satuttaa minua,siksi hän valehtelee. Tietää varsin hyvin,että valehtelu sattuu vielä enemmän. Luvannut lähteä terapiaan,koska haluaisi meidän parisuhteen onnistyvan. Luvannut useammankin kerran. Nyt olen vaatinut sanoja teoksi. Hän haluaa muuttua. Niin hän ainakin väittää. Onko siitä terapiasta mitään hyötyä? Vikaa löytyy varmasti myös minusta. Itseasiassa mieheni sanoo,ettei minussa mitää vikaa ole. Mielestäni epäonnistuneeseen parisuhteeseen kuitenkin tarvitaan kaksi. Ei vaan kohta enää pää kestä tätä...
pariterapiaan narsistin kanssa
9
225
Vastaukset
- Laita keskusteluhak.
Laita keskusteluhakuun: Ei ollut normaali
Saat todella paljon hyvää viitettä ihan samanlaiseen kysymykseen.
Haku löytyy aukeaman oikeasta reunasta, sininen palkki. - Laita viestiä, mitä
Laita viestiä, mitä ajattelet siitä toisesta kirjoittajasta. Kuulisin (lukisin) mielelläni kommenttisi. Niin samanlaiset kysymykset teillä.
- Niin vielä laitan,
Niin vielä laitan, että toivottavasti löydät. Ei ollut normaali on siis nimimerkki, joka joskus kirjoitti tänne. Haulla tulee ensin paljon muuta, mutta sitten on hyvä valikoima hänen nimimerkillään kirjoitettua. Kannattaa aloittaa lukeminen vanhemmasta päästä.
Toivottavasti löytyy :)
- Vastuu Sinulla
Lue myös linkki: Sossu hyväksyy lapseen kohdistuvan väkivallan narsistilta
Linkissä on osviittaa siitä, minkälaiseen liemeen pahimmillaan voi joutua narsistin kanssa. (Ainakin linkin otsakkeessa sanotaan miehen olevan narsisti)
Nyt, tällä hetkellä, juuri sinä. JUURI SINÄ. Älä kierrä ajatusta mitenkään. Juuri tällä hetkellä SINÄ olet vastuussa siitä, mitä tulee tapahtumaan.
Jos kerran tiedät, että miehesi on narsisti, niin tiedät myös minne olette menossa. Sinulla on riittävästi tietoa. Mutta liikuttaako tietosi sinua? Sinua, joka olet vastuussa OMISTA VALINNOISTASI. Sinä, juuri sinä. - Ei ollut normaali
Minulla tosiaan meni narsistin kanssa pariterapia niin että hän selitti siellä asiat niin että olin ymmärtänyt väärin tai tietyt asiat oli vaan vitsejä. En halunnut mennä sinne enää uudestaan. Myöhemmin tämä tyyppi hakeutui itse psykiatrille koska olin sanonut hänen raivostumiskohtauksensa olevan sairasta. Hän sai diagnoosin impulssi-kontrollihäiriö ja sai lääkkeet tähän. En vaan enää sitten jaksanut uskoa että kolme pilleriä päivässä muuttaisi ihmistä kuitenkaan niin paljoa. Ehkä tuon raivostumisherkkyyden mutta entä muut asiat?
- kjgglyut
ei pidä olla niin ärsyttävä
- jklhjokl
joko kyllästyit niihin tukihenkilöihin?
- Anonyymi
Hei, jos on impulssi kontrolli häiriö on paljon raivoa kuohuu pinnan alla ja voi räjähtää pienestäkin.
- Anonyymi
Silloin kun luottamus puuttuu suhteesta niin se suhde on tuomittu onnettomaksi . Tiedön että usein nämä valehtelijat ovat löytäneet tien valehteluun jo lapsena. Ja huomanneet etteivät edes epäile mitä hän keksii.
Joten pelko asioista on saanut heidät valehtelemaan siksi esiintyvät kilttinä ihmisinä aikuisenakin , vaan eivät vi Oi olla ilman valeita siten korostavat huonon itsetuntonsa vuoksi valheilla asioita .
Itse jätin kiltin valehtelijan pitkän suhteen jälkeen . Ajattelin että nyt tai ei koskaan .
Ottaa toki aikansa itselläkin uskoa niihin uusiin ihmisiin koska on elänyt valehtelijan kanssa. Mutta vähitellen alkaa luottamaan siihen että kypsät itsensä tuntevat ihmiset eivät tarvitse valheita .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v14268Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2531206- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729