Toiset pöntöt

metsamaapv1

v2018 astuu voimaan uusi Jätevesilaki joka edellyttää jokien, järvien ja pohja-vesialueilla asuvien jätevesiensä puhdistamista laki vaatimuksen täyttävillä uusilla pienpanos-puhdistamoilla, joka on ok vaatimus, mutta vapauttaa ne haja-asutus alueen okt- vanhojen rakennuksien osalta(ei uusien) jotka ei kuulu em vesistöjen piiriin, rakentamasta uusia jätevesi puhdistamoita tontilleen, em siirtymä-ajan ja siihen liittyvän pitkän painostuksen tuloksena ON aikaan saanut PerusSuomalainen puolue sen jatkuvalla painostuksellaan Ympäristö Ministeriötä kohtaan, YM-joka sairastaa huonoa omaatuntoa v2004 RKP YM-Enestamin itsensäkin myöntämän virheellisen jätevesi-asetuksen vireillle saattamisestaan

13

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukija1

tosi on, kukaan muu kuin PS-puolue ei ole eduskunnassa vaatinut nykyistä jätevesi-asetusta kaadettavaksi

• Pyrrönen

Huonompaan suuntaan ollaan menossa. Kaikilla rakennuksilla ne pitäs toimivat pöntöt olla, sijaitsi ne missä tahansa. Huomatkaa nyt, etteihän persuja kannata äänestää kenenkään, kun ne tuommosta ovat puuhailemassa.

• sipiläääänestävä

Pyrrönen on oikeessa, lietelankin kerätään ensin lietesäliöön. Sen levittäminen onkin sitten toinen juttu? Aijaajaako sen tielle vai muka peltoon!

• auton hajusta

Suurin osa valuu teille.

• vaan siitä se

riemu repeäis jos valuiskin tielle.Nyt vaan sen verta menee tielle että hajusta voi päätellä, jotta maalla ollaan.Vaan tuo ihmisen jätös se jo haisee vaikkei sitä tielle mene tippaakaan ja saastuttaa.

• trafi5
        vaan siitä se kirjoitti:

riemu repeäis jos valuiskin tielle.Nyt vaan sen verta menee tielle että hajusta voi päätellä, jotta maalla ollaan.Vaan tuo ihmisen jätös se jo haisee vaikkei sitä tielle mene tippaakaan ja saastuttaa.

Renkaissakin tulee kuutiotolokulla ja on sallittua liikennettä valvovienkin taholta.

• onko vara nuuhhkia

seoo arvokasta hajua kun se läpilasketaan 15000 euron jätemuovista rouhitun ja pöntöksi valetun läpi vesistöön

• vanha persu

Mene kertomaan se kunnalliselle tarkastajalle. Sillehän se kuuluu valvoa, että pönttö täyttää tehtävänsä, meidän lukijoiden on vaikea auttaa asiassa.

• Vanhalle Persulle; olen otanut Kunnan YmpäristöTarkastajaan yhteytä ja jopa käyttänyt pöntön-päällä kaksi kertaa; tuloksetta.

• ent,keputtelia

niin, Sipilän pöntöt kalleinpia ja parhaita, muttei täytä alkuunkaan niille asetettuja puhdistus määräyksiä.

Olikohan Juhalla pöntöt jo sarjavalmistuksessa kun pampula paula keksi niille ihan omasta päästä lain ? .

• "Pampula yritti jopa vesitää ko pöntöistä Oulun RkP tehdyn tutkintapyynnön, koska Oulun Poliisia alkoi niinkin korkea taho painostamaan kuin itse YM niin Poliisi kääntyi OikeusKanslerin puoleen kysyen neuvoa-ja mikä on tilanne, jolloin OikeusKansleri julisti ko pöntöt 24,5-12 Laittomiksi sihen tarkoitukseen kuin ne on myyty ja rahastettu.

• on olemassa laki virheellisen tavaran, pönttö-asiassa em lisäksi, myös laittoman tavaran kaupasta, jota ovat tunnetut liikemiehet ja heidän ali-myyjänsä suorittaneet, vieläpä ilamn lainvoimaa, asetuksella joka sai perusteettoman-lainvoiman v2011, em vuoksi on perusteet vaatia v2004 RKP/ Enestamin Jätevesiasetus kumottavaksi.

• v2016/3 suunniteltu Jätevesiasia siis siirtyy viimmeistään v2018 toteutuvaksi jolloin vaaditaan haja-asutusalueilla jätevesipuhdistamot uusiin asunto-rakennuksin ja myös niihin vanhoihin jotka ovat vesistöjen ja pohjavesien läheisyydessä, ristiriita tulee niiden taholta jotka on jo nyt ostaneet toimimattomat pöntöt vanhoihin asuntoihinsa, tulee myös silloinkin jos, jälleen kerran, jätevesi soppaa muutetaan siten, että vaaditaankin myös vanhoihin asumuksiin kaukana vesistöistä uudet lailliset toimivat pöntöt, eli kun jätevesiasetus on alunperin jätettä ja toimimaton jota ko "liikemiehet vielä kaupoillaan rahastaneet, on koko V2004 Jätevesiasetus toimimaton ja saattaa haja-asetus alueiden vähävaraiset kansalaiset eriarvoiseen vastuuseen, myös rahallisesti. Tunnetut Politikot on sopan keittäneet eivätkä ota vastuuta tekemästään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe