Häpeän halujani.
Olen parikymppinen nainen ja pahoin addiktoitunut seksiin. Päivittäinen tyydytys tuo tasapainoa elämään.
Olen seurustellut nyt pidempään ihanan miehen kanssa, jonka pelkään nyt kuitenkin kokevan tämän ongelmaksi hänelle. Pystyykö hän tyydyttämään minut.
En halua että hän kokee minun sairauteni takia itsensä epäkelvoksi, vaikka vika ei mitenkään ole hänen.
Usein joudun lämmittelemään miestäni läpi päivän aktin takia ja myönnän kokeilen mahdollisuuksiani päivittäin, enään en onneksi kieltävästä vastauksesta loukkaannu. Keikistelen hepenissä, otan poskeen, teen kaikkeni, jotta saisin hänet syttymään. Itse en ole saanut esileikkejä aikoihin
Harmittaa todella.
Halustahäpeä
16
236
Vastaukset
- halua vaan
Jos otat poskeen ennen aktia, niin en yhtään ihmettele miksi pimpero ei maistu tai siis ei kelpaa
- mies..
Miksi? Kyllä suihinotto on hyvä esileikkinä
- Nauti-siitä-oikein
Anna palaa vaan täysillä, tiiä minkälainen seksipeto se sun miehesi on.
- erwweer
mites onko miesystäväsi kuinka innostunut kairaamaan sinua hanuriin? meneekö se sinulla
- panomiesmasa
Miehen kuuluu panna. Jos ei pane niin vaihtoon vaan!
- Eikunuuttatiskiin
TOTTA.
Melkein käy sun miestä kateeksi mutta toki siis ymmärrän että tilanne voi olla kiusallinen sinulle. Mitäs jos keskustelisit asiasta miehesi kanssa?
- voipieni
Tiedän tunteen. Tiedän mitä koet.
MUTTA tulee päivä, kun vapaudut. Olet nyt elossa vain siten. Mutta tulee päivä, kun ymmärrrät itseäsi.
Saat kolhuja, mutta tulee vielä hyvä aika. Usko minua.
Olen kokenut ja tuntenut, nyt olen vapaa, kahleesta miellyttää.
Seksikin on nyt parempaa ja sille on tarkoitus. Tsemppiä! - nampiirakkaa
Jos ei pysty tyydyttämään sinua, niin vaintoon vaan! Maailma on täynnä ns. ihania miehiä.. Luulis et saman munan lutkuttaminen käy tylsäks pidemmän päälle. Kannattaa testata kaikki, niin lopulta alkaa tietää minkä kokoisesta ja muotoisesta tykkää.
- onanoi-paljon-m
Puhe addiktoitumisesta seksiin on tuulesta temmattu. Monet tytöt tarvitsevat itsetyydytystäkin useita kertoja päivässä. Se on ihan normaalia, eikä mitään addiktiota.
Seksihalut eivät ole määräisen kokoisia, vaan noudattavat eri yksilöillä normaalijakautumaa. Siksi on äärettömän harvinaista, että yhteen sattuu kaksi ihmistä, joiden halut ovat yhtä suuret. Sitä paitsi on erittäin harvinaista, että halut olisivat samanaikaisia, vaikka olisivatkin yhtä suuret.
On tehtävä kompromissi tai valittava uusi puoliso. Kun sinun halusi on suurempi, harrasta paljon itsetyydytystä. Hiero vittuasi melkein aina, lähes AINA. Pyydä myös miestäsi hyväilemään ja vakuuta, ettei hänen tarvitse aina laueta. Ei ole ollenkaan harvinaista, että miehellä on vähemmät halut, melkein joka toisessa liitossa on.
Ennen luultiin, että halukas nainen on "nymfomaani". Luultiin, että vain miehillä on haluja, naisilla ei. Halukasta naista siis pidettiin sairaana. Nykyisin tiedämme, etta naisen ja miehen halut ovat suunnilleen samankokoiset keskimäärin, mutta yhteen sattuvilla harvoin. :)- 4947
Kiitos. Pitkään aikaan järkevintä, mitä olen lukenut.
- onanoi-paljon-m
4947 kirjoitti:
Kiitos kiittämästä! Oikein hyvää jatkoa! :)
- koik98
4947 kirjoitti:
samaa mieltä ei sussa vikaa oo
- Provoiluhöpinöitä
En usko koko stooriisi, jokin siinä nyt mättää. Ensiksin miehet yleensä haluaa ja kykeneekin.
- Alku.provoa
En usko stooriasi, jokin siinä nyt mättää. Mies yleensä kykenee ja haluaakin jos nainen on halukas.
- himmeä_kiilto
Miehen kirjoittama roskaroosaa, ei näin käyttäydy kukaan tosinainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789