Halustahäpeä

Häpeähalu

Häpeän halujani.
Olen parikymppinen nainen ja pahoin addiktoitunut seksiin. Päivittäinen tyydytys tuo tasapainoa elämään.
Olen seurustellut nyt pidempään ihanan miehen kanssa, jonka pelkään nyt kuitenkin kokevan tämän ongelmaksi hänelle. Pystyykö hän tyydyttämään minut.
En halua että hän kokee minun sairauteni takia itsensä epäkelvoksi, vaikka vika ei mitenkään ole hänen.
Usein joudun lämmittelemään miestäni läpi päivän aktin takia ja myönnän kokeilen mahdollisuuksiani päivittäin, enään en onneksi kieltävästä vastauksesta loukkaannu. Keikistelen hepenissä, otan poskeen, teen kaikkeni, jotta saisin hänet syttymään. Itse en ole saanut esileikkejä aikoihin
Harmittaa todella.

16

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halua vaan

      Jos otat poskeen ennen aktia, niin en yhtään ihmettele miksi pimpero ei maistu tai siis ei kelpaa

      • mies..

        Miksi? Kyllä suihinotto on hyvä esileikkinä


    • Nauti-siitä-oikein

      Anna palaa vaan täysillä, tiiä minkälainen seksipeto se sun miehesi on.

    • erwweer

      mites onko miesystäväsi kuinka innostunut kairaamaan sinua hanuriin? meneekö se sinulla

    • panomiesmasa

      Miehen kuuluu panna. Jos ei pane niin vaihtoon vaan!

      • Eikunuuttatiskiin

        TOTTA.


    • Melkein käy sun miestä kateeksi mutta toki siis ymmärrän että tilanne voi olla kiusallinen sinulle. Mitäs jos keskustelisit asiasta miehesi kanssa?

    • voipieni

      Tiedän tunteen. Tiedän mitä koet.
      MUTTA tulee päivä, kun vapaudut. Olet nyt elossa vain siten. Mutta tulee päivä, kun ymmärrrät itseäsi.
      Saat kolhuja, mutta tulee vielä hyvä aika. Usko minua.
      Olen kokenut ja tuntenut, nyt olen vapaa, kahleesta miellyttää.
      Seksikin on nyt parempaa ja sille on tarkoitus. Tsemppiä!

    • nampiirakkaa

      Jos ei pysty tyydyttämään sinua, niin vaintoon vaan! Maailma on täynnä ns. ihania miehiä.. Luulis et saman munan lutkuttaminen käy tylsäks pidemmän päälle. Kannattaa testata kaikki, niin lopulta alkaa tietää minkä kokoisesta ja muotoisesta tykkää.

    • onanoi-paljon-m

      Puhe addiktoitumisesta seksiin on tuulesta temmattu. Monet tytöt tarvitsevat itsetyydytystäkin useita kertoja päivässä. Se on ihan normaalia, eikä mitään addiktiota.

      Seksihalut eivät ole määräisen kokoisia, vaan noudattavat eri yksilöillä normaalijakautumaa. Siksi on äärettömän harvinaista, että yhteen sattuu kaksi ihmistä, joiden halut ovat yhtä suuret. Sitä paitsi on erittäin harvinaista, että halut olisivat samanaikaisia, vaikka olisivatkin yhtä suuret.

      On tehtävä kompromissi tai valittava uusi puoliso. Kun sinun halusi on suurempi, harrasta paljon itsetyydytystä. Hiero vittuasi melkein aina, lähes AINA. Pyydä myös miestäsi hyväilemään ja vakuuta, ettei hänen tarvitse aina laueta. Ei ole ollenkaan harvinaista, että miehellä on vähemmät halut, melkein joka toisessa liitossa on.

      Ennen luultiin, että halukas nainen on "nymfomaani". Luultiin, että vain miehillä on haluja, naisilla ei. Halukasta naista siis pidettiin sairaana. Nykyisin tiedämme, etta naisen ja miehen halut ovat suunnilleen samankokoiset keskimäärin, mutta yhteen sattuvilla harvoin. :)

      • 4947

        Kiitos. Pitkään aikaan järkevintä, mitä olen lukenut.


      • onanoi-paljon-m
        4947 kirjoitti:

        Kiitos. Pitkään aikaan järkevintä, mitä olen lukenut.

        Kiitos kiittämästä! Oikein hyvää jatkoa! :)


      • koik98
        4947 kirjoitti:

        Kiitos. Pitkään aikaan järkevintä, mitä olen lukenut.

        samaa mieltä ei sussa vikaa oo


    • Provoiluhöpinöitä

      En usko koko stooriisi, jokin siinä nyt mättää. Ensiksin miehet yleensä haluaa ja kykeneekin.

    • Alku.provoa

      En usko stooriasi, jokin siinä nyt mättää. Mies yleensä kykenee ja haluaakin jos nainen on halukas.

      • himmeä_kiilto

        Miehen kirjoittama roskaroosaa, ei näin käyttäydy kukaan tosinainen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe