Miten saisin tämän onnistumaan? Fantasiana on ollut jo pitkään päästä tyydyttämään useampaa vanhempaa miestä. Ehkä kokonaiseksi viikonlopuksikin. Helsingissä asun :)
Ryhmäseksiä useamman vanhemman miehen kanssa?
23
2374
Vastaukset
- jussi1231
helposti jos annat osoitteen?
- vanh
Olen vanha nainen ja tykästynyt nuoriin miehiin(poikiin). Olin vuokra mökissä neljäntoista nuoren "miehen" kanssa kun halusivat kippa kivaa. Kylläkesti pitkään. Kotona en kertonut. Hotellissa olin kuuden tosi mustien urheilia nuorukaisten kanssa, sai joka paikkaan samaan aikaan.
Ota yhteyttä. Meillä on vakkari miesporukka, joka kuukausitttain järjestää kimppoja, joissa nainen saa toteuttaa fantasiansa useamman miehen kanssa.
- pettekoo
Aika nuoria ootte jos ootte 8-12v pedofiiliako naitte
- tiedustelut
ja sitte voitte kertoa, vastaako tämä "neito" kellekään..
- hoitoa?
Laatuvalvoja: Oot sairas muiden kyttääjä. Kannatais hankkia elämä.
- N18v
Jouduin ylitöihin kun pomoilla oli joku kokous, vanhat miehet vaan joivat kun kannoin viinaksia. Siinä tuli itsekkin otettua. Yksi mies humalassa vei viereiseen huoneeseen ja rupes lääppimään. Kaato pöytää vasten ja hameen ylös, pikkarit alas ja rupes väkisin naimaan. Siinä muut ukot tuli katsoo ja halus vuorollaan. Juottivat kokous huoneessa, riisuvat mut alasti ja ison pöydän päällä olin selällään kun jokainen halus naida kuudesta ukosta moneen kertaan. Halusivat myöhemminkin minut tarjoilemaan.
- Edward.
Sulla Pena toi mielikuvitus laukkaa.. oliko anus arkana sessioiden jälkeen, mitään pilluahan sulla ei ole?!
- Suvun kanssa
Olin nuorimman pojan kanssa ja sillä oli monta veljee ja isä. Aluksi oli normaalia mut sen veljetkin halus naida. Niiden vaimot ei välittänyt vaikka kävivät naimassa minua. Isä ukkokin humalassa sano että on sen vuoro, ja piti vaan antaa.
- Kultturisokki
Menin poikakaverini kotikylään jonnekkin ? Pari päivää meni kivasti, sit meidät erotettiin ja sain pienen mökin missä miehet kävivät "kylässä" .naimassa. Oli nuoresta vanhaan miestä. Valko ihosella ei ollut arvoa. Kuukauden päästä pääsin pois, kerkes siinä monta käymään .
Täällä meitä on vaikka kuinka paljon
- Halut vei
Nuorena tyttönä halusin monta. Sitten kun humalassa miehet vei naitavaksi. Törkeeltä aluksi tuntu kun eri kokoisia työntelivät. Sitten sain kiksejä ukkojen irstailuista ja nautin vaikka pitkään naitiin että olin märkänä kun tyhjentivät pussit ja joku jatko.
- Sal
Kun sain kolmea 50-60? saman aikaan ja joka reikään samaan aikaan jäi sellaset kiksit että 18v typsy ei voinut toivoakkaan. Jotenkin vaan haluu mennä .uudestaan vaikka tuntuu.
- tyttsy
Olen 17v nainen ja kiihotun vanhemmista. Olin kuuden kanssa ja kiihotuin kun sai niin monesta kokosta takaa. Oli varsinainen pano juhla ukoilla kun jatkuvasti halus monta kertaa.
- Toteutu
Nuorna työnteln kaikenlaista pipiini ja haaveilin mitä vanhat miehet tekisiväs. Kun neljä vanhaa halus että paidasta lähti napit ja hameen alta alkkarit.Pitivävät kiini pöytän päällä kun takaa halusivat. Kyllä nautin kun sai isompaakin.
- Naatin
Olen aina halunnut "raiskatuksi" ja kun monta pani vuorollaan ei niin kiva ollutkaan. Kuitenkin jäi mieli et uudestaan?
- 2x46v
tytöt, voitte laittaa privaviestiä mulle niin järjestetään
- kolm
Kolme kertaa 18v olen ollut vanhempien miesten kanssa. Ensin oli kaksi, sitten viisi. Sitten sain kunnon kiksit kun kaksitoista ukkoa nai "raiskas" koko yön.VAU ...
- Tiina30v
Se onnistuu ainakin helposti Gb illassa ja sellainen on ensi kuussa Wildclubilla. Tasokas siisti paikka ja mukavat ihmiset. Menen sinne itsekin jo kolmatta kertaa.
- laakasenko
Hirviporukat ottavat mielellään tällaisia tarjouksia vastaan. Luonnonhelmassa hyvässä seurassa ja kaikilla on isot pyssyt.
- Tahdonkans
Haluaisin itsekin! Tykkään enemmän isokokoisemmista miehistä kuin kukkakepeistä. Peppujutut ei kuitenkaan kiinnnosta vaikka muuten kyllä. Olisi ihanaa jos monta laukeaisi pilluun, suuhun ja päälle.
Onko miehiä jotka ei oo niin pepun päälle et pelkkä pimppi kelpais edes?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255