Ryhmäseksiä useamman vanhemman miehen kanssa?

Tyttö24v

Miten saisin tämän onnistumaan? Fantasiana on ollut jo pitkään päästä tyydyttämään useampaa vanhempaa miestä. Ehkä kokonaiseksi viikonlopuksikin. Helsingissä asun :)

23

2304

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi1231

      helposti jos annat osoitteen?

      • vanh

        Olen vanha nainen ja tykästynyt nuoriin miehiin(poikiin). Olin vuokra mökissä neljäntoista nuoren "miehen" kanssa kun halusivat kippa kivaa. Kylläkesti pitkään. Kotona en kertonut. Hotellissa olin kuuden tosi mustien urheilia nuorukaisten kanssa, sai joka paikkaan samaan aikaan.


    • Ota yhteyttä. Meillä on vakkari miesporukka, joka kuukausitttain järjestää kimppoja, joissa nainen saa toteuttaa fantasiansa useamman miehen kanssa.

      • pettekoo

        Aika nuoria ootte jos ootte 8-12v pedofiiliako naitte


    • tiedustelut

      ja sitte voitte kertoa, vastaako tämä "neito" kellekään..

    • hoitoa?

      Laatuvalvoja: Oot sairas muiden kyttääjä. Kannatais hankkia elämä.

    • N18v

      Jouduin ylitöihin kun pomoilla oli joku kokous, vanhat miehet vaan joivat kun kannoin viinaksia. Siinä tuli itsekkin otettua. Yksi mies humalassa vei viereiseen huoneeseen ja rupes lääppimään. Kaato pöytää vasten ja hameen ylös, pikkarit alas ja rupes väkisin naimaan. Siinä muut ukot tuli katsoo ja halus vuorollaan. Juottivat kokous huoneessa, riisuvat mut alasti ja ison pöydän päällä olin selällään kun jokainen halus naida kuudesta ukosta moneen kertaan. Halusivat myöhemminkin minut tarjoilemaan.

      • Edward.

        Sulla Pena toi mielikuvitus laukkaa.. oliko anus arkana sessioiden jälkeen, mitään pilluahan sulla ei ole?!


      • Suvun kanssa

        Olin nuorimman pojan kanssa ja sillä oli monta veljee ja isä. Aluksi oli normaalia mut sen veljetkin halus naida. Niiden vaimot ei välittänyt vaikka kävivät naimassa minua. Isä ukkokin humalassa sano että on sen vuoro, ja piti vaan antaa.


      • Kultturisokki

        Menin poikakaverini kotikylään jonnekkin ? Pari päivää meni kivasti, sit meidät erotettiin ja sain pienen mökin missä miehet kävivät "kylässä" .naimassa. Oli nuoresta vanhaan miestä. Valko ihosella ei ollut arvoa. Kuukauden päästä pääsin pois, kerkes siinä monta käymään .


    • Täällä meitä on vaikka kuinka paljon

    • Halut vei

      Nuorena tyttönä halusin monta. Sitten kun humalassa miehet vei naitavaksi. Törkeeltä aluksi tuntu kun eri kokoisia työntelivät. Sitten sain kiksejä ukkojen irstailuista ja nautin vaikka pitkään naitiin että olin märkänä kun tyhjentivät pussit ja joku jatko.

    • Sal

      Kun sain kolmea 50-60? saman aikaan ja joka reikään samaan aikaan jäi sellaset kiksit että 18v typsy ei voinut toivoakkaan. Jotenkin vaan haluu mennä .uudestaan vaikka tuntuu.

    • tyttsy

      Olen 17v nainen ja kiihotun vanhemmista. Olin kuuden kanssa ja kiihotuin kun sai niin monesta kokosta takaa. Oli varsinainen pano juhla ukoilla kun jatkuvasti halus monta kertaa.

      • Toteutu

        Nuorna työnteln kaikenlaista pipiini ja haaveilin mitä vanhat miehet tekisiväs. Kun neljä vanhaa halus että paidasta lähti napit ja hameen alta alkkarit.Pitivävät kiini pöytän päällä kun takaa halusivat. Kyllä nautin kun sai isompaakin.


      • Naatin

        Olen aina halunnut "raiskatuksi" ja kun monta pani vuorollaan ei niin kiva ollutkaan. Kuitenkin jäi mieli et uudestaan?


    • 2x46v

      tytöt, voitte laittaa privaviestiä mulle niin järjestetään

      • nyt näkyy tunnari sit


    • kolm

      Kolme kertaa 18v olen ollut vanhempien miesten kanssa. Ensin oli kaksi, sitten viisi. Sitten sain kunnon kiksit kun kaksitoista ukkoa nai "raiskas" koko yön.VAU ...

    • Tiina30v

      Se onnistuu ainakin helposti Gb illassa ja sellainen on ensi kuussa Wildclubilla. Tasokas siisti paikka ja mukavat ihmiset. Menen sinne itsekin jo kolmatta kertaa.

    • laakasenko

      Hirviporukat ottavat mielellään tällaisia tarjouksia vastaan. Luonnonhelmassa hyvässä seurassa ja kaikilla on isot pyssyt.

    • Tahdonkans

      Haluaisin itsekin! Tykkään enemmän isokokoisemmista miehistä kuin kukkakepeistä. Peppujutut ei kuitenkaan kiinnnosta vaikka muuten kyllä. Olisi ihanaa jos monta laukeaisi pilluun, suuhun ja päälle.

      Onko miehiä jotka ei oo niin pepun päälle et pelkkä pimppi kelpais edes?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe