Toivon kuulla Salatzopyrinin sivuvaikutuksista sitä käyttäviltä/käyttäneiltä.
Olen käyttänyt lääkettä jonkin aikaa 1 1 ja en ole varma mitkä oireet liittyy lääkkeeseen. On päänsärkyä (lievänä), silmien kuivaamista, yleistä väsymystä ja jonkinlaista apaattisuutta... ruokahaluttomuutta ja yleistä haluttomuutta kaikkeen tekemiseen.
salatzopyrin
4
390
Vastaukset
- 5+7
Kurkkaas tuonne allaolevaan linkkiin näin enshätään. Löydät paljon salan käyttäjiä.
www.terveyskeskus.net
http://terveyskeskus.net/forum/ - käyttänyt 25v
Yksi varma vaikutus on, että kakka tulee aamuisin juna-aikataululla eikä tarvii odotella ;)
Mikä on muuten tosi hyvä juttu:)
Virtsa värjääntyy keltaiseksi, mikä ei sekään ole ongelma, helpompi putsata posliini kun näkee mistä tarvii putsata ;)
No huono juttu on että ilmavaivat lisääntyy, mutta sillä voi aina iloisesti yllättää ja hauskuuttaa lähipiiriä.
Itellä on ollut suun kuivumista' mutta en tiedä liittyykö lääkkeeseen vai reumaan ylipäätään ja käytän muitakin lääkkeitä.
Minulla sp on pitänyt veden pois polvista. Pidän turvallisena lääkkeenä joille ylipäätään sopii. - eienää
En suostu syömään kyseistä lääkettä reumaani. Väsyttää aivan valtavasti. Luulin, että itse sairaus väsyttää, mutta se oli tuo Salazopyrin. Testattu useampaan kertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2922462Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1412238Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132058- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381267Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193888- 85886
- 174846
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684