Paras yökerho?

Tytöt

Heippa minne kannattaisi lähteä viettämään iltaa kouvolassa?
Tanssia ja hauskanpitoa suht nuorekkaassa paikassa, mutta ei mielellään mitään teinimestaa. Kiitos asiallisista vastauksista.

210

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kreisibailaaja

      Ei taida näin sunnuntaina olla kuin mutteri ainoa auki oleva tanssipaikka, ja siellä käy vanhukset. Jos nuorisopaikkoja haluat niin club luxe, touba tai amarillo ovat sinun paikkoja, kaikista saa viinaa, hyvää asiakaspalvelua, ja tanssia!

    • tumpelo87

      Ehdottomasti mulligans...ei hyvää pillua saa....naiset kuitenkin antelioita ja antavat pillua sitä tarvitsevalle...!!:)

    • Onhan noita

      On niitä muitakin, ei pelkästään Mulligans. Esim. Amarillo, Riviera, Club Luxe, Bar Q jne.

      Sinä tumpelo87 voit pysyä kotona, jos et osaa käytöstapoja. Naisten ei tarvitse annella liiemmälti p'llua, ei ole mikään pakko.

    • Aseman vintti vau

      Minut vietiin pitkää toisenkerroksen avokäytävää kahveelle toimistotiloihin. Meno oli rajua ja tilaa oli joka suuntaan. Sulho kyllä sammui kesken ajelun ennen kuutta mutta onneksi taksi lähellä.

      • eiVintlläVitkasteltu

        Barrua tuli rata inssille bersiiseen


    • tumpelo87

      sinä löysäpillu pidä nokkasi visusti kiinni!! minä menen minne haluan!!:)

      • Opettele tavoille

        Sinä löysämuna tumpelo87 voit pitää nokkasi visusti kiinni! :D sinä et mene minne haluat, menet vasta sitten kun osaat käyttäytyä! Turha pillun vonkaaminen ja itsensä tyrkyttäminen ei ole aikuismaista käytöstä.


    • Aseman inssi

      Kuule löysämulkku.Työterveyslääkäri määrää kuukausittain Viagaraa joten meillä seisoo aina, töissäkin.

      • suututtako

        On se kurjaa jos m....u seisoo kokoajan ja järki sitäkin enemmän.Naisilla sitä ongelmaa ei ole.


    • tumpelo87

      sinä vanha ämmä et varmaan edes tiedä miltä muna enää näyttää!!;)

      • hoh hoijaa

        No eipä ihme, että paikkakunnallamme asuu vain tyhjäpäisiä ihmisiä. Järki pitäisi olla siellä yläpäässä. Teillä näyttää olevan varmistettuna, että se on vain alapäässä!


      • Pidä turpasi kiinni

        Sinä tumpelo87 olet itse se vanha ämmä/äijä, joka ei tiedä edes varmaan miltä muna/pillu enää näyttää :D


      • faktajuttui

        tuomo tumpelo nyt taitaa olla neitsyt


    • näinon

      kouvolassa on vaan ihmisiä jotka ajaa pillurinksaa karjalippis päässä ja kiitos 1939-1945 junttipaita päällä...

      • Eilippistä

        Heh,niin muuten on:).Kannattaa muutes boikotoida speden saluunaa.Siellä on suomen vittumaisin henkilökunta.


    • tumpelo87

      noniin nyt isopillut vaikka viroon pillun pienennys leikkaukseen!!!;)

      • Turpiin vaan

        noniin itsellesi tumpelo87, nyt isomuna ihan itse sinne viroon munan pienennys leikkaukseen :D haluatko saada kunnolla turpiisi, sun ei nimittäin kannata huudella?


    • tumpelo87

      leveepilluko siellä isottelee???;)

      • Haluatko turpiis?

        Läski kaljamaha levee luttamunako siellä isottelee? :D :D


    • tumpelo87

      Voit koittaa mutta et voi minua voittaa!!:)

    • Luulet vaan

      Oikein mielellään voi koittaa ja moni sut voittaakin :D :D

    • tumpelo87

      tule valkealaan niin otetaan matsia!!!;)

      • Miten on

        Sehän sopii. Varmaan sulle sopii sekin, että sut laitetaan käsirautoihin ja viedään putkaan :D :D


    • tumpelo87

      sinä isopillu olet ainoa joka raahataan putkaan!!!:)

      • Syö perseesi läski

        Sinä tumpelo87 olet se vatipää isopillu joka sinne putkaan raahataan :D


    • tumpelo87

      pidä iso pillusi piilossa...minulle kelpaa vain paras nainen..!!!:)

      • hahhahhaaaa

        tumpelo87 voit ihan itse pitää ison pillusi/surkean mitättömän munasi piilossa. Sinulle riittää tekopillu, puhallettava seksinukke :DD


    • Pysykää lerppa vidut

      kotona

      Kauheita läskimooseksia. turha mennä sinne itseään tyrkyttämään.

      tunkekaan käpy hanuriin

      • Pysy itse lerppavidu

        Sinä pysykää lerppa vidut olet itse se kauhee lerppa vidu läskimooses. Pysy vaan kotona, tunge käpy hanuriisi.


    • j . t .

      Tulkaa Spedeen! Ainakin yksi hyvä äijä löytyy..laitoin teille peukunkin tosin kuin muut juntit.

      • Eispedeen

        Spedeen ei kukaan iyseään arvostava astu sisälle.Hemmetin töykeä kassa siinä.


      • pullukkasuvi

        Veikkaisin läskisuvia?.


    • äityliannuli

      Yökerhoista en tiedä. paras päiväkerho löytyy korialta.

      • niiseo

        jos yökerhoissa käyvien taso on ketjun luokkaa, niin päiväkerhoissa käy fiksumpaa porukkaakin.


    • tumpelo87

      olet isopillu varmaan lätkä pelaajan vaimo kun tuollainen kauhea kääkkä asenne...!!!

      • Luttamuna

        Sinä tumpelo se varsinainen kahju isopillu tai löysä luttamulkku oletkin, jolla on se kauhea kääkkä asenne. Lätkäpelaajien vaimot on fiksuimmasta päästä ja sinulla ei ole mitään oikeutta arvostella heitä, ei ketään.


      • tumpelo87

        lukitse pillusi minun munaani et saa..!! jääkiekkoiliat tyhmimmistä tyhmimpiä...työntävät keppiä toistensa anukseen..!!;)


    • kiquw234ryt76657677

      " tumpelo87" on varmaankin henkilö. Nuorehko tyttö tai vanha mieskin saattaa olla kysymyksessä. Mutta se on yhdentekevää.
      Ikävintä tässä kuitenkin on se ettei trollaus (Lue: mielipahan ilmaisu) ei kulje henkilön toivomalla tavalla.
      Vastaaminen ei auta henkilö-parkaamme. Pikemmin päinvastoin. Se mahdollisesti saattaa tehdä psykoosin oirehtelun akuuttiin tilaan ja mielisairaalassa käsittääkseni internetin käyttö
      on tällöin rajoitettua.

      • jooiygfryttrtyu

        Hullujen-huone on itselle tuttu paikka. Mene ihmeessä käymään/loppuiäksesi. Jos uskallat.
        Nimittäin vain parantuneet päästetään pois..sä voit olla osastolla pitkään asiaskas rauhaton..heh-heh..


      • anarkistiseppo211

        hullujen huone = yhteiskunnan natsilääkärien miehittämä vankila jossa toimii esim. haapamäki, huopalainen yms. persreiät.... ja joita suomen laki vieläpä suosii koska eduskunnassa on liian monta kuspäätä...


    • tumpelo87

      mee sitte sitte hoitoon ettei tarvi kirjotella tollasia aivopieruja..!!

    • Kirurgi

      Suomi24lla tunnetusti pakkohoito-potilaat kirjoittelevat asioitaan ilmi, kun ovat muuten rajoitusten alla lataamossa. Kyllä tässä maassa näyttää mielenvikaisia riittävän.

    • tumpelo87

      niin kuin sinä itse!!:)

    • Niihänsemenikin

      Noniin, taas joku jyväjemmari kuvittelee olevansa "kirurgi". Jumalasta seuraava?

    • Todellakin näin on

      tumpelosta 87 huomaa selvästi minkälainen ihminen on kyseessä. Hoidon tarpeessa tuo on.

      • tumpelo87

        Kyllä suu hoidon tarpeessa kuka jonossa ensimmäisenä??:)


    • tumpelo87

      taas yksi läskipillu aukomassa päätä??;) mene sinä viroon ja pienennä pillusi ja jätä tosi miehet rauhaan...

      • NoFunAtAll

        Tarkoitat varmaan "tosimiehet"...

        Pähkinän kuoressa, tosimies on mielestäsi siis miltei kolmekymppinen ihmisraunio, joka istuu (salaa) aamulla klo 4.42 mamman makkarissa hakkaamassa tumppuun ja rääpimässä päätään kun pahainen pikkupoika?

        Olen kyllä huomannut jo vuosia sitten, että yhteiskuntamme ja yhteisömme rappeutumisen myötä myös "nyky-nuorisomme" älykkyysosamäärät ovat pahassa laskussa mutta en tajunnut asioiden olevan niin huonosti, että omasta ikäluokastanikin löytyy kaltaisiasi degeneroituneita, tapakasvatusta kaipaavia mulperoita, joilla ei ole pienintäkään kunnioitusta mitään tai ketään kohtaan.

        Vaikka asia ei minulle kuulukaan, tohdin siitä huolimatta ehdottaa, että pyytäsit mammaasi toimittamaan itsesi (hoidon sijasta) lähimmän saunarakennuksen taa, jossa sinulle voitaisiin tarjota se vaivasi kaipaama lyijyannos suoraan niskarankaan.

        Yhteiskunta kiittää.


      • Painu nyt vittuun

        tumpelo87 on se yksi läskimuna, joka aukoo päätään :D mene keskenäsi sinne viroon, piennennä munasi ja jätä tosi naiset rauhaan.


      • tumpelo87

        Sulle kuules pitäis ampuu spermaannos suoraan nieluun nii ehkä pojusta tulis mies!!;)


    • tumpelo87

      noniin nyt tuli mitta täyteen teen rikos ilmoituksen puheistasi iso pillu!!! mamman poika ime isäsi moloa..!!

      • Vitun idiootti

        tumpelo87 sinun viesteistäsi se rikosilmoitus tehdään. Iso muna mamman poika ime itse isäsi moloa.


    • Itsekäs

      Entierä parhaasta mut luxessa on djnä vitun ruma ja lihava 30-vuotias ikijonne!!!!!!!!

      • mievaan222

        ettei kuitenkin 20v finninen ja aikuisille naisille kateellinen pikku pissis rengaskoru rumassa päässä.....


      • aikunen
        mievaan222 kirjoitti:

        ettei kuitenkin 20v finninen ja aikuisille naisille kateellinen pikku pissis rengaskoru rumassa päässä.....

        tai tyypillinen apinan vartaloinen 20v jonne finniotsa naruranne ruma pikkupoika..


      • Teinitärsyttäviä
        aikunen kirjoitti:

        tai tyypillinen apinan vartaloinen 20v jonne finniotsa naruranne ruma pikkupoika..

        Teinipojat on minusta rumia.Heillä ei edes kasva parta,ja naamakin on ärsyttävä.


      • Ärsyttäviäjarumia
        Teinitärsyttäviä kirjoitti:

        Teinipojat on minusta rumia.Heillä ei edes kasva parta,ja naamakin on ärsyttävä.

        Teinipojissa eniten ärsyttää se,että ovat olevinaan niin miestä vaikka ovat pelkkiä nulikoita.


    • Pena666

      Otsikon kirjoittaja on "tytöt" paskat kouvostoliitossa mitään naisia yökerhoissa on! ainoastaan karvasia miehiä jotka korkeintaan pukeutuvat naisiksi...sain tämän kokea oman käden kautta jos näin voisi sanoa..

    • Fisun jallittaja

      Kyllä tuli pilkillä kalaa tänään. Pitää lähtee yökerhoon myymään!

    • tumpelo87

      viimeinen varoitus iso pillu...viroon hus hus!!:)

      • Mene

        tumpelo87 viimeinen varoitus sulle sinne viroon hus hus vaan :D


    • tumpelo87

      kyllä oli taas yököttävän lihavaa pillua...tärkeintä että kuitenkin saa...;)

      • Vitsa

        tumpelo87 on se yököttävä mulkku. Ei sun tartte saada muuta kuin vitsaa :D


      • naistenmies2222

        sinä et lihavaa pildeä saisi edes unissasi...


    • tumpelo87

      noniin iso lörppö pillu....palaa todelli suuteen..leikkauta pillusi.!!:)

      • Piiskaa

        noniin tumpelo87 iso luttalörppö pillu/mulkku palaahan todellisuuteen ja leikkauta pillusi/mulkkusi ja pidä suusi kiinni :D


    • tumpelo87

      pidä itse tai tulen ja teippaan sen tukkoon!!:)

    • tumpelo87

      teitä läski pilluja pitäis vitsalla lyödä kunnolla että oppisitte olemaan kunnon asen teella!!:)

      • lihavamies1111

        sinua apinaa ei viitsi edes lyödä ettei luut murru..


    • tumpelo87

      tuollainen mamman poika ei uskaltaisi edes katsoa tälläistä soturia silmästä silmään...!!:)

      • ValekalaWarrior

        nimimerkki on tumpelo, tykkää dippailla munaa vanhoissa läskeissä, osaa kiroilla, chattailee herjaa, uhoaa anonyyminä ja kutsuu itseään soturiksi. et ole aatellu käyttää energiaasi mihinkään hyödylliseen? vai onko kyse siitä ettei pysty?


      • Kahloija
        ValekalaWarrior kirjoitti:

        nimimerkki on tumpelo, tykkää dippailla munaa vanhoissa läskeissä, osaa kiroilla, chattailee herjaa, uhoaa anonyyminä ja kutsuu itseään soturiksi. et ole aatellu käyttää energiaasi mihinkään hyödylliseen? vai onko kyse siitä ettei pysty?

        tumpelo on joku perverssi, jota kiinnostaa vanhat mummot. Ei näköjään ole mitään hyödyllistä tuolla ressukalla.


      • naismies
        Kahloija kirjoitti:

        tumpelo on joku perverssi, jota kiinnostaa vanhat mummot. Ei näköjään ole mitään hyödyllistä tuolla ressukalla.

        ennemmin 50 oikeat naiset kun finniset ja ylihaihat 20v teinixit.
        eroa on...


      • naismies
        ValekalaWarrior kirjoitti:

        nimimerkki on tumpelo, tykkää dippailla munaa vanhoissa läskeissä, osaa kiroilla, chattailee herjaa, uhoaa anonyyminä ja kutsuu itseään soturiksi. et ole aatellu käyttää energiaasi mihinkään hyödylliseen? vai onko kyse siitä ettei pysty?

        sinä oot pelkkä pelle joka vääntää sanallisesti ihmisiä mut oikeesa elämäsä et saa suutas auki ja nyrkkiä saat helpolla naamariis ku tuolla lailla haukut.
        ootko joku anorektikkojen perään nussiskeleva mäntti... miten luurankoa voi panna kerrotko?


      • Kommentoija
        naismies kirjoitti:

        ennemmin 50 oikeat naiset kun finniset ja ylihaihat 20v teinixit.
        eroa on...

        Sinä naismies taidat ihannoida ennemmin niitä finnisiä ja ylilaihoja 20v teinixtejä ja oikeiden 30-50 vuotiaiden naisten päälle et ymmärrä mitään vai kuinka? Nussi vaan niitä anorektisia mäntti.


      • naismiesONtransu
        naismies kirjoitti:

        sinä oot pelkkä pelle joka vääntää sanallisesti ihmisiä mut oikeesa elämäsä et saa suutas auki ja nyrkkiä saat helpolla naamariis ku tuolla lailla haukut.
        ootko joku anorektikkojen perään nussiskeleva mäntti... miten luurankoa voi panna kerrotko?

        jos olen harmiton pelle ni kerro kuka olet ja mistä ni katotaa. jos et kerro ni taidat olla vain joku joka ei saa oikeassa elämässä suutaan auki ja nyrkkiä saat naamariis ku tuolla lailla haukut.


      • adsasds

        Haha naismies sun partas näyttää stripparin alapäälle!


    • tumpelo87

      noniin mamman pojat tulkaa valkealaan niin katotaan kuka on mies...ja sehän olen minä itse!!:)

      • Tumputtuja87

        Kävin Valkealassa... olitko sä se äijjä ABC:n pihassa joka piti pinseteillä pienestä munastaan kiinni ja huuteli: "Kattokaa! Mä oon mies!"?


      • ValekalaWarrior

        "noniin mamman pojat tulkaa valkealaan niin katotaan kuka on mies"

        Teetkö dna-kokeita vai kopeloitko genitaaleja? Miksi siellä Valkealassa halutaan niin kovasti selvittää sukupuoli? Pyysit vielä pelkkiä poikia tulemaan... vaikuttaa aika homolta.


      • tumpelo87

        jätän keppien koskellet jääkiekkoilioille!!:)


      • tumpelo87
        Tumputtuja87 kirjoitti:

        Kävin Valkealassa... olitko sä se äijjä ABC:n pihassa joka piti pinseteillä pienestä munastaan kiinni ja huuteli: "Kattokaa! Mä oon mies!"?

        minulla ei ehkä ole suurin muna...mutta nyrkkini ovat rautaa...!! siitä vain koittamaan jos uskallat....;)


    • rokkibillu

      tule sinä jaalaan ni saat turpaas

    • tumpelo87

      tules sinä tänne jos uskallat paska housu...!!

      • Piiskaa

        Sinä tumpelo87 olet se paskahousu. Sietäisit saada vitsaa perseellesi.


      • tumpelo87

        sinua pitäisi iskea vitsalla niin johan opit olemaan ihmisiksi..!!;)


      • tumpelo87

        p illulle!!!


      • Vitsa

        tumpelo87 voit ihan vapaasti iskeä vitsalla ja hakata meikäläisen, mutta voit olla varma siitä sinä joudut sitten poliisien käsittelyyn ja vankilaan. Joten sopii yrittää vaan.

        Sinua tumpelo87 pitäisi iskeä vitsalla perseelle ja munille, jotta opit olemaan ihmisiksi.


    • jormaollila

      niin kuin ketjuun vastanneista näkee: perus kouvolainen ei osaa aukoa päätään kuin netissä tai seläntakana. parempi vain jos et aukaise näille suutasi.

      • Länkyttää

        Myös sinustakin jormaollila näkee mikä olet ja mitä osaat tehdä, niin että ihan tulla länkyttämään mitään. Ei tarvitse olla mikään perus kouvolainen, kuka tahansa osaa aukoa päätään, oli mikä ja mistä tahansa. Suunsa saa aukaista, jos siltä tuntuu.


      • jormanollila

        kouvolalainen on niin perseherkkä että jos sanoo pientäkin kommenttia niin heti ollaan niin äkäsenä vastailemassa! kai se johtuu siitä että sinä mukaan lukien olette perskarvoja paskaläjässä?


      • Oletpersläjä

        Sinä jormaollila olet se niin perseherkkä ja äkäisenä vastailemassa ja sinä se olet perskarvoja paskaläjässä.

        Tuleppa minulle päin naamaa sanomaan sanomaan tuo perskarvoja paskaläjässä, äläkä huutele siellä ja jos et pysty niin olet täysi pelkuriluuseripaska.

        Minä voin olla Inarilainen ja kyllä ne ihmiset on sielläkin äkäisiä ja äkäinen saa olla, jos siltä tuntuu.


    • tumpelo87

      oli perjantaina niin lihavaa p illua tiskillä että ihan ilettti edes katsoa..!!

      • fat-mama

        Äitisi tuli kylään?


      • tumpelo87

        kyttäsin perjantaina pakastekalkkunoita k marketin tiskillä..!! kauheet läski p illut niillä!! meen huomenna kattoo lisää..!!;)


      • tumpelo87

        mikäs v itun pelle kehtaa kirjoittaa nimelläni??


      • tumpelo87
        tumpelo87 kirjoitti:

        mikäs v itun pelle kehtaa kirjoittaa nimelläni??

        minä olen v ittu enemmän soturi ku sä?? tuleppa tännepäin valkealaa ni saat v ittu piiskaa läski p illuus..!!


      • V.Idiootti

        tumpelo87 on ollut niin humalassa ja varmaan humalassa kirjoittelee. Anna vaan piiskaa pillulle, mutta voit olla varma että sinä saat piiskaa perseellesi ja munillesi ja lopuksi turpiin.


    • tumpelo87

      kuules sinä pelle....täällä on vaan yksi kuningas...eli minä itse!!;)

      • tumpelo87

        ole sä kuningas-pelle siellä....minä itse olen valkealan soturikuningas kouvolassa..!!;)


      • tumpelo87

        sinä et ole muuta kuin pelkkä paska läjä minuun itseeni verrattuna..!!;) todista väitteesi tai painu v ittuu..!!:)


      • Persläjä

        tumpelo87 on itse se paskaläjä. Todistappa itse väitteesi ja painu vittuun.


      • tumpelo87
        tumpelo87 kirjoitti:

        sinä et ole muuta kuin pelkkä paska läjä minuun itseeni verrattuna..!!;) todista väitteesi tai painu v ittuu..!!:)

        todistan väitteeni: olen enemmän kuin sinä pelkka paska läjä sinuun itseesi verrattu..!!;) todista etten olisi tai painu v ittuu..!!:)


      • paskamikäpaska

        tumpelo87 sinä se paskaläjä olet, joten painu vittuun.


    • Jumalansiunausta

      Kaupassa ei saa katsoa ruokia. Otat nopeasti makkarat messiin ja kassalle! Jälkiä ei saa jättää! SE ON VIRHE!

    • Kutvonen66

      Olen konduktööri ja fetissini on haistella pimpsaa pikkuhousujen läpi.
      Onko se okei?

      • Turpiin

        Sinä et haistele kenenkään pimpsaa tai muuten vedän sinua turpiin.


      • Pirtuun
        Turpiin kirjoitti:

        Sinä et haistele kenenkään pimpsaa tai muuten vedän sinua turpiin.

        Sinä et vedä ketää turpiin tai muuten haistelen sun pimpsaa.


      • Siitävaan

        Sinä et haistele kenenkään pimpsaa tai muuten vedän sinua turpiin. Joten sopii yrittää vaan pimpsaa haistella, mutta vitsaa perseelle tulee ja turpiin.


      • PettynytHaistlija
        Siitävaan kirjoitti:

        Sinä et haistele kenenkään pimpsaa tai muuten vedän sinua turpiin. Joten sopii yrittää vaan pimpsaa haistella, mutta vitsaa perseelle tulee ja turpiin.

        Ei tullu vaikka lupasit.


    • Paskakouvola

      Kouvolassa ei kannata mennä minnekään.Kouvolassa asuu suomen vittumaisimmat ihmiset lahden jälkeen,ja ehkä lappeerannan.

    • EVVK

      Käydystä keskustelusta voidaan vetää johtopäätös; Kouvolaan ei kannata lähteä viettämään iltaa, on parempi kiertää ja kaukaa, jotta älyvapaat, "elämän koulua" -käyneet paikalliset voivat nauttia omasta hyvästä seurastaan ihan keskenään.

      • VVVY

        Ei kai sun maailmankuvasi perustu täällä käytyihin keskusteluihin?


      • Omassa

        Kuules nimimerkki EVVK sinunkin viestistäsi voidaan vetää, jokainen omat johtopäätöksensä, että Kouvolaan kannattaa kyllä lähteä iltaa viettämään, kiertäen kuitenkin kaukaa sinunlaiset idiootit älyvapaat. Oma seura onkin kaikkein parasta ja hyväksikin.


      • tumpelo87

        hyvä vain että kaltaisesi läski pillu ei ole silmän saasteena mullissa..!!:)


      • Oletsaastaa

        tumpelo87 on itse se läskimulkku. Minä saan olla missä haluan. Sinun ei tarvitse olla silmän saasteena missään ja nussi vaan niitä anorektisia laihapilluja, ne sopii sinulle paremmin. Oikeiden naisten päälle et ymmärrä mitään ja jos ymmärtäisit, niin nainen olisi sinulle muutakin, kuin pelkkä pillu.


      • tumpelo87

        pillu mikä pillu mutta parisuhteeseen en läski pillua ottaisi....!!;)


      • Oletläskimulkku

        Sinä tumpelo87 olet idiootti kusipää läskimulkku, jota minäkään en parisuhteeseen ota. Nussi vaan niitä anorektipilluja, tosin et sinä tarvi niitäkään.


      • Paskakouvola
        VVVY kirjoitti:

        Ei kai sun maailmankuvasi perustu täällä käytyihin keskusteluihin?

        kannattaisi.Asuin kouvolassa liki 50 vuotta joten tiedän mistä puhun.Kouvolaan ei kannata iltaa tulla istumaan.Kapakat parhaatkin kuin räkälöitä.Ihmiset ja etenkin henkilökunta ravintoloissa töykeitä,etenkin speden saluunassa,joka kannattaakin kiertää kaukaa,kuten entinen sipparikin..


      • Outoa
        Paskakouvola kirjoitti:

        kannattaisi.Asuin kouvolassa liki 50 vuotta joten tiedän mistä puhun.Kouvolaan ei kannata iltaa tulla istumaan.Kapakat parhaatkin kuin räkälöitä.Ihmiset ja etenkin henkilökunta ravintoloissa töykeitä,etenkin speden saluunassa,joka kannattaakin kiertää kaukaa,kuten entinen sipparikin..

        Sipparissa on suomen vittumaisimmat portsarit,tai entisessä sipparissa.Portsari tuli työstään peräämme kadulle uhoamaan,ja syy täysin tuntematon.Ensin harkittiin vedämmekö turpiin,mutta päätimme jatkaa matkaa.Ampua se tyyppi pitäisi.


      • kowwola
        Paskakouvola kirjoitti:

        kannattaisi.Asuin kouvolassa liki 50 vuotta joten tiedän mistä puhun.Kouvolaan ei kannata iltaa tulla istumaan.Kapakat parhaatkin kuin räkälöitä.Ihmiset ja etenkin henkilökunta ravintoloissa töykeitä,etenkin speden saluunassa,joka kannattaakin kiertää kaukaa,kuten entinen sipparikin..

        Näytäppä yksikin viesti täältä, jossa kerrotaan mitä kannattaa tehdä, sen sijaan että siinä auotaan päätä ja kerrotaan mitä ei kannata tehdä. Suomalaiset ja räkälät ovat samanlaisia menit minne tahansa.


      • Paskakouvola
        kowwola kirjoitti:

        Näytäppä yksikin viesti täältä, jossa kerrotaan mitä kannattaa tehdä, sen sijaan että siinä auotaan päätä ja kerrotaan mitä ei kannata tehdä. Suomalaiset ja räkälät ovat samanlaisia menit minne tahansa.

        Myllykoskella on mukavia ihmisiä.Sekin nykyään kuuluu kouvolaan,valitettavasti.


      • OkKouvola

        Kouvolassa on myös mukavia ihmisiä, kaikkialla. Riippuu omasta asenteesta ja käytöksestä, onko mukavaa vai ei. Suomalaiset ja ravintolat eivät ole täysin samanlaisia kaikkialla, menit minne tahansa. Parempi olla sanomatta mitään, jos ei ole matkustellut ja asunut eri paikkakunnilla, sitä kautta kokemusta eri ihmisistä ja ravintoloista.


      • Jese

        Oletko joku pappi kun osaat noin hyvin valehdella itsellesi? Jokainen muualla asunut tietää kuinka suurin osa kouvolalaisista on lahopäitä ja juntteja. Tietysti paras paikka jos tälläinen elämäntyyli kiinnostaa. Missään muualla ei ole ennestään tuntematon ihminen tullut julkisella paikalla vittuilemaan vaikka et ole sanonut mitään. Toivoton paskakylä..


      • Mikässinäluuletolevasi

        Mikäs sinä Jese luulet olevasi ja kuuluukos minun ammattini sinulle. Voin olla vaikka poliisi ja sekään ei kuulu sinulle. Minä en ole tilivelvollinen ja minulla ei ole mitään tarvetta valehdella itselleni. Olen myös asunut muualla ja tiedän kyllä minkälaisia kouvolalaiset on, ei kuitenkaan suurinta osaa lahopäitä ja juntteja. Se ennemminkin niin että paras paikka, jos paikkakunta sopii työn tai koulun vuoksi. Ehkä sinä olet tehnyt jotain, niin sinulle on huomautettu jostain, esim. jos olet ollut jonkun edessä, niin ei se ole vittuilua jos pyydetään siirtymään. Ei ole mikään toivoton paskakylä, mutta sinä olet toivoton paskajuntti.


      • Jese2

        Haha! paljon kyläpäällikkö Lamminmäki on maksanut noista sanoistasi? Se ei ollut mitään kehoittelua, vaan henkilökohtaisuuksiin menemistä ilman mitään pätevää syytä. Aiheuttaako kaupungin rumuus aivovammat täkäläisille?


      • Oletpaidiootti

        Jese mitäs sinä lässytät siellä? haluatko saada turpiin? haha vaan sinulle itsellesi. Kukaan ei ole maksanut mitään, mutta sinulle näköjään on turhanpäiväisestä joukerruksesta. Kehoittelua tai ei, niin sinulla ei ole mitään oikeutta mennä henkilökohtaisuuksiin ilman pätevää syytäkään. Kaupunki ei ole mitenkään ruma, enkä ole mikään täkäläinen. Sinä taidat olla se täkäläinen, jolle aiheutuu pahat aivovammat kaupungin rumuudesta vai kuinka?


      • Jese2

        Miksi sitten kaupunki on valittu jatkuvasti suomen rumimmaksi? Huomaa teikäleisenkin älykkyyden tason kun heti ollaan nyrkillä uhoomassa haha.


      • Syöperseesi

        Minua ei kiinnosta, miksi kaupunki on valittu suomen rumimmaksi. En ole mikään teikäläinen ja sinunkin älykkyyden taso huomaa heti, et sinäkään mitenkään fiksulta vaikuta. Nyrkillä saa uhota, itsepuolustus on sallittu. Joten haha mulkku.


      • Jese

        Nyrkillä uhoavat vain vajaaälyiset ihmiset niinkuin sinä. Mene nukkumaan pöpi.


      • Oletitserakaspaska

        Jese sinä olet itse vajaaälyinen. Joten mene vaan nukkumaan pöpipää.


      • Kouvolaonpaska
        OkKouvola kirjoitti:

        Kouvolassa on myös mukavia ihmisiä, kaikkialla. Riippuu omasta asenteesta ja käytöksestä, onko mukavaa vai ei. Suomalaiset ja ravintolat eivät ole täysin samanlaisia kaikkialla, menit minne tahansa. Parempi olla sanomatta mitään, jos ei ole matkustellut ja asunut eri paikkakunnilla, sitä kautta kokemusta eri ihmisistä ja ravintoloista.

        Aivan niin.Olen asunut eri paikkakunnilla.Työni takia jouduin reissaamaan paljon,ja monet kaupungit ovat tulleet tutuiksi eri puolilla suomea.


      • Jese
        Oletitserakaspaska kirjoitti:

        Jese sinä olet itse vajaaälyinen. Joten mene vaan nukkumaan pöpipää.

        Miten itserakkaus liittyy siihen että Kouvolan ihmiset ja kaupunki itsessään on iso kasa haisevaa paskaa? Et osaa perustelella miksi kouvola on hyvä vaan haukut muita...eli perus kouvolainen vatipää :)


      • Helsingintyttö

        Aivan sinä jese olet se perus kouvolalainen vatipää. En viitsi tuollaiselle perustella mitään, turhaa riitelyä vaan. En ole haukkunut ketään, antanut samalla mitalla takaisin ja se on aivan oikein.


      • tumpelo87

        Noniin laardi pilllut pillu esille niin päästään hommiin loppu lässytys!!:)


      • Messiaasi

        mullissa haisee rokapillujen pallihiki.


    • tumpelo87

      portsari varmasti jääkiekkoilia...tuollaisia lääkkeiden väärin käyttäjiä...!!

      • Olettörppö

        Kuuleppas tumpelo87, poket on mukavia ja se on heidän oma asiansa mitä harrastaa vapaa-ajallaan ja jos joku on lääkkeiden väärin käyttäjä, niin se olet sinä ja viina/huumehuurussa varmaan kirjoittelet tänne ja solvaat ihmisiä, erityisesti naisia.


      • tumpelo87

        portsari ainoa este pillun saannille mullissa...!! minä en kerro muuta kuin totuuksia...;)


      • Pillukielto

        Poke ei ole mikään este pillun saannille, paitsi sinulla. Sinä olet pillukiellossa. Sinä et kerro mitään totuuksia, sinä herjaat ja valehtelet.


      • tumpelo87

        laita pillusi lukkoon...minun munaani et saa!!


      • Pillukielto

        En laita pillua lukkoon. Minä en koskisi munaasi pitkällä tikullakaan, joten laitappa se munasi lukkoon ja sinä olet pillukiellossa.


    • tumpelo87

      minä saan mullista viikonloppuna pillua etkä sinä voi asialle mitään!!:)

      • Pillupoliisi1

        Et sinä saa pillua ja minä voin asialle paljonkin. Kuinkahan moni suostuu tuollaiselle moukalle antamaan, jolta puuttuu käytöstavat. Tietenkin ne suostuu anorektisen näköiset ja säälistä.


      • tumpelo87

        kuules sinä et päätä ketä saan ja milloin!! tälläisen avoimen uroksen haluaa kuka vain missä vaan!!;)


      • Pillupoliisi1

        Kuuleppas tumpelo87, kyllä minä päätän. Ei kuka tahansa sinua halua, en minä ainakaan. Joten turha luulla liikoja.


      • tumpelo87

        Valehtele vain...löysäpillu,,,tiedän pillu märkänä sormetat ja mietit minua!!;)


      • Pillupoliisi1

        tumpelo87, en valehtele ja etkä voi näkemättä tietää pillun löysyyttä tai tiukuutta. Et tiedä, vaikka sormeilisin, niin tuskimpa mietin sinua. Joten äläppä valehtele ja luule liikoja.


    • tumpelo87

      Läskipilluna sut tunnetaan...ja läskipilluna sut muistetaan!!;)

      • Pillupoliisi1

        Sori vaan mutta et tunne, etkä muista. Et voi sanoa läskipilluksi, kun et ole nähnytkään pillua. Ymmärrän että sinua kiukuttaa ja että olet puutteessa. En välitä tuollaiselle kiukuttelija idiootille antaakkaan, joten tumputa vaan läskimunaasi ja tyydy siihen, muuta et tarvitse.


      • tumpelo87

        oletko sinä läski pillu ihan pelle?? minä saan mullista...jokainen saa...ainoa kiukuttelia olet sinä läskipillu joka et hyväksy todellisuutta!!:)


      • Pillupoliisi1

        Sinä tumpelo87 olet se läskimuna ja ihan pelle. Et saa mullista ja ainoa kiukuttelija olet sinä läskimuna, joka ei hyväksy todellisuutta. Minä en ole sinusta kiinnostunut ja ymmärrän että sinua se kiukuttaa. Otan tuon kohteliaisuutena läskipillu, tosin et näköjään tiedä miltä aikuisen naisen pillu näyttää ja että asian voisi kauniimminkin ilmaista, jos on noin kiintynyt ja ihastunut pilluun.


    • tumpelo87

      sinä olet läski pillu ja ihan pelle...et saa munaa ja olet kiukuttelija läskipillu!!! olet minusta kiinnostunut ja se kiukuttaa...et tiedä miltä aikuisen miehen muna näyttää!!;)

      • Pillupoliisi1

        Sinä olet se läskimuna ja pelle. Kyllä minä saan munaa, jos minua kiinnostaa. Sinä olet se kiukuttelija läskimuna. Minä en ole sinusta kiinnostunut ja se sinua kiukuttaa. Kyllä minä tiedän miltä miehen muna näyttää, mutta sinä et tiedä miltä pillu näyttää.


      • tumpelo87

        Sinä olet se läskipillu ja pelle. sinä et saa munaa vaikka kiinnostaisi...sinä olet kiukuttelia läskipillu..sinä olet minusta kiinnostunut ja se kiukuttaa..et tiedä miltä miehen muna näyttää...!!;)


      • Pillupoliisi1

        Ei kun sinä olet se läskimuna ja pelle. Kyllä minä munaa saan, jos vaan haluan ja kiinnostaa. Sinä olet se kiukuttelija läskimuna. Minä en ole sinusta kiinnostunut ja vaikka olisinkin, niin tuskimpa se kiukuttaa. Kyllä minä tiedän miltä miehen muna näyttää. Sinä et tiedä miltä naisen pillu näyttää. Sinä olet kiinnostunut minusta ja puutekin sinua vaivaa, siksi nimittelet ja kiukuttelet siellä. Luuletko etten tiedä?

        ps. Sinun viestisi kertoo ihan kaiken


      • tumpelo87

        Ei kun sinä olet se läski pillu ja pelle...et saa munaa vaikka haluisit...olet kiukuttelija läski pillu...olet minusta kiinnostunut ja se kiukuttaa...en tiedä miltä muna näyttää...olet kiinnostunut minusta...siksi sinä kiukuttelet siellä...luulet että tiedät!!;)

        ps. sinun viestisi kertoo ihan kaiken..


      • Pillupoliisi1

        Miksi hoet kokoajan samaa sanaa läskipillu, onko naiset sinut noin traumatisoinut, ikäviä kokemuksia kenties vai oletko niin puutteessa? sinä olet se läskimuna ja pelle. Kyllä minä munaa saan, se ei ole sinun ongelmasi. Sinä et pillua saa, jollei käytös muutu. Sinä olet se kiukuttelija läskimuna. Minä en ole kiinnostunut sinusta ja siksi sinä kiukuttelet. Tiedän kyllä, mitä sinä tunnet ja ajattelet, helppo arvata vaikka sinä yritätkin sanoa muuta.

        ps. Mitäs minun viestini kertoo?sinun viestisi tässä kertoo ihan kaiken, paljonkin.


      • tumpelo87

        mullista kokemuksellani saa vain läski pillua!! muualta parempaa...sinä olet läski pillu ja pelle...et saa munaa...minä saan pillua mullista...olet kiukuttVA iso pillu...olet kiinnostunut minusta ja siksi kiukuttelet...tiedän mitä tunnet ja ajattelet...!!:)

        ps. mitäs minun viestini kertoo? sinun viestisi kertoo...noin puhuu läski pillut kiinni jäit!!;)


      • Pillupoliisi1

        Miksi sinä huudat, olet noin kiihtynyt? kyllä mullista saa muutakin kuin läskipillua, jos viitsii katsoa tarkemmin ympärilleen. Muualla on kanssa sama juttu. Minä en ole mikään läskipillu, enkä pelle. Etkö osaa kauniimmin puhua? kyllä minä munaa saan, se ei ole sinun ongelmasi. Sinä et pillua saa, käytöstavat pitää ensin muuttua. Minä en ole mikään kiukuttava isopillu. En ole kiinnostunut sinusta ja se sinua kiukuttaa. Et tiedä mitä minä tunnen ja ajattelen, minä tiedän mitä sinä tunnet ja ajattelet.

        ps. Sinun viestisi kertoo, että sinä olet onneton ja puutteessa ja sinä kiinni jäit.


      • tumpelo87

        Huudan koska en ole nyhverö mamman poika!!:) sinä taidat olla töissä mullissa...ei saa...olet läski pillu ja pelle...puhun kauniisti...et saa munaa...olet kiukutteleva isopillu...saan pillua...olet kiinnostunut minusta ja se kiukuttaa!! tiedän mitä tunnet ja ajattelet etkä osaa sano mitä minä tunnen ja ajattelen!!

        ps. sinun viestisi kertoo että olet onneton isopillu ja puutteessa...kiinni jäit!!;)


      • Pillupoliisi1

        Sinä huudat, koska sinulla on paha olo. Minun työpaikkani ei kuulu sinulle, ei kenellekään. En ole mikään läskipillu, enkä pelle. Sinä et pysty puhumaan kauniisti, koska sinun on niin paha olla. Minä saan munaa, jos ja kun vaan haluan, se ei ole sinun ongelmasi. En ole mikään kiukutteleva isopillu, mutta sinä olet kiukutteleva pikkupoika, koitahan käyttäytyä kuten aikuisen miehen kuuluu käyttäytyä. Sinä et pillua saa, jollei käytös muutu. En ole kiinnostunut sinusta ja se sinua kiukuttaa. Et sinä tiedä, mitä minä tunnen ja ajattelen, mutta minä tiedän mitä sinä tunnet ja ajattelet, osaan kyllä sanoa sen. Mietit pahaa oloasi, pettymyksiäsi ja minua.

        ps. Minun viestini ei kerro mitään,että olisin mikään onneton isopillu tai puutteessa. Sinun viestisi kertoo paljonkin, olet onneton ihminen ja podet pahaa oloa ja puutetta. Et vain kehtaa myöntää sitä ja haluat ennemmin inttää vastaan, joten sinä tässä kiinni jäit.


      • tumpelo87

        sinä huudat koska olet läski pillu...sinun työsi kuuluu minulle...kakille...olet isopillu ja pelle...pystyn puhumaan kauniisti...vaikka sinulla on paha olla..et saa munaa koska olet isopillu...koitahan käyttäytyä kuten isopillun kuuluukin...saan pillua...sinä et koska olet kääkkäasenne...tunnen mitä ajattelet..etkä tiedä mitä ajattelen...mietin pilluja sinä pahaa oloa...

        ps. sinun viestisi kertoo että olet onneton isopillu ja puutteessa...olet onneton ihminen ja podet pahaa olo ison pillusi takia...myönnät että olet isopillu ja intät vastaan vaikka et suuttuisi jos et olisi löysäpillu..kiinni jäit!!;)


      • Pillupoliisi1

        Puhutpas sinä hassuja. Minä en huuda mitään, enkä ole mikään läskipillu. Minun työni ei kuulu sinulle, ei kenellekään. En ole mikään isopillu, enkä myöskään pelle. Sinä et pysty puhumaan kauniisti. Ei minulla ole paha olla, mutta sinulla on. Kyllä minä munaa saan, se ei ole sinun ongelmasi. Sinä et saa pillua, kun et osaa käyttäytyä ja olet itse se kääkkäasenne. Et tunne mitä ajattelen ja tiedän kyllä mitä ajattelet, mietit pahaa oloasi ja minua.

        ps. Minun viestini ei kerro mitään, muuta kuin että olen auttavainen, ymmärtäväinen ja mukava. Onneton, puutteessa olet sinä ja pahaa oloa podet sinä puutteesi takia ja myönnät että olet pillun puutteessa ja intät vastaan, vaikka et suuttuisi jos et olisi pillun puutteessa, joten kiinni jäit sinä.


      • tumpelo87

        sinä suutut olet isopillu...sinun työsi kuuluu minulle...kaikille...olet isopillu ja pelle...sinä et pysty puhumaan kauniisti..sinulla on paha olla ison pillusi takia...et saa munaa koska sinulla on isopillu...et saa munaa etkä osaa käyttäytyä ja olet kääkkäasenne...tunenn mitä ajattelet etkä tiedä mitä ajattelen....mietit pahaa oloasi ja minua..

        ps. sinun viestisi kertoo että olet jättä suuri pillu!!;) olet auttamaton...et ymmärrä...ja ilkeä iso pillu...onneton ja puutteessa myös et saa minua ja munan puutteessa...kiinni jäit jätti pillu!!:)


      • Pillupoliisi1

        En suutu, otan huumorilla. En ole isopillu. Minun työni ei kuulu sinulle, ei kenellekään. En ole isopillu, enkä pelle. Minä pystyn kyllä puhumaan kauniisti, sinä et pysty. Sinulla on paha olla puutteesi takia. Minä saan kyllä munaa. Sinä et saa pillua, koska et osaa käyttäytyä ja olet se kääkkäasenne. Et tunne mitä ajattelen, mutta minä tunnen mitä sinä ajattelet. Sinä mietit pahaa oloasi, puutettasi ja minua.

        ps.Sinun viestisi kertoo kuinka onneton ja puutteessa olet. Minä olen kyllä auttavainen, ymmärtäväinen ja mukava, sitä sinun ei pidä epäillä. Miksi luulet että olisin auttamaton, etten ymmärtäisi tai ilkeä ja miksi luulet että haluaisin sinua, olisin puutteessa? Ihmeellisiä luuloja sinulla.


    • tumpelo87

      sinä suutut olet isopillu...sinun työsi kuuluu minulle...kaikille...olet isopillu ja pelle...sinä et pysty puhumaan kauniisti..sinulla on paha olla ison pillusi takia...et saa munaa koska sinulla on isopillu...et saa munaa etkä osaa käyttäytyä ja olet kääkkäasenne...tunenn mitä ajattelet etkä tiedä mitä ajattelen....mietit pahaa oloasi ja minun munaani..

      ps. sinun viestisi kertoo että olet jättä suuri pillu!!;) olet auttamaton...et ymmärrä...ja ilkeä iso pillu...onneton ja puutteessa myös et saa minua ja munan puutteessa...kiinni jäit jätti pillu!!:)

      • Pillupoliisi1

        En suutu. Minun asiat ei kuulu sinulle, ei kenellekään. Miksi sinä toistat samaa? En ole kiinnostunut sinusta.


      • tumpelo87

        En suutu. Minun asiat ei kuulu sinulle, ei kenellekään. Miksi sinä toistat samaa? En ole kiinnostunut sinusta!!!;)


      • Pillupoliisi1

        En minäkään suutu ja minunkaan asiat ei kuulu sinulle, ei kenellekään. Sinä tässä toistat samaa ja matkit, sekä herjaat ja haukut. En minäkään ole kiinnostunut sinusta.


      • tumpelo87

        En minäkään suutu ja minunkaan asiat ei kuulu sinulle, ei kenellekään. Sinä tässä toistat samaa ja matkit, sekä herjaat ja haukut. En minäkään ole kiinnostunut sinusta!!


      • Pillupoliisi1

        Etkö osaa muuta sanoa?


    • tumpelo87

      Etkö osaa muuta sanoa???

      • Pillupoliisi1

        Mitä sinä matkit? tumputa läskimuna munaasi ja pysy hiljaa vai haluatko saada vitsaa perseellesi, jotta uskot?


      • tumpelo87

        Mitä sinä matkit? tumputa läskipillu pilluusi ja pysy hiljaa vai haluatko saada vitsaa pillullesi, jotta uskot??:)


      • Pillupoliisi1

        En tumputa mitään, enkä myöskään ole mikään läskipillu. Sen haluan saadakin vitsaa pillulle, mutta et sinä uskalla tehdä sitä. Pillua sinä et saa, laita vaan se munasi lukkoon.


      • tumpelo87

        En tumputa mitään, enkä myöskään ole mikään läskimuna. Sen haluan saadakin vitsaa munalle, mutta et sinä uskalla tehdä sitä. munaa sinä et saa, laita vaan se pillusi lukkoon!!!


      • Pillupoliisi1

        Kyllä sinä tumputat ja mietit minua. Voin minä tulla oikein mielelläni antamaan sinulle vitsaa ja haluankin. Munaa minä saan kyllä, mutta sinä et pillua saa, joten laita se munasi lukkoon.


      • tumpelo87

        Kyllä sinä tumputat ja mietit minua. Voin minä tulla oikein mielelläni antamaan sinulle vitsaa ja haluankin. Munaa et saa,minä saan pillua, joten laita se pillusi lukkoon.


      • Pillupoliisi1

        En minä tumputa mitään, enkä mieti ainakaan sinua. Sinä siellä tumputat ja mietit. Senkun tulet vaan antamaan vitsaa ja kiva että haluat antaa sitä. Munaa minä saan, mutta pillua sinä et saa, joten laita se munasi lukkoon.


      • tumpelo87

        En minä tumputa mitään, enkä mieti ainakaan sinua. Sinä siellä tumputat ja mietit. Senkun tulet vaan antamaan vitsaa ja kiva että haluat antaa sitä. Munaa et saa, mutta pillua minä saan, joten laita se pillusi lukkoon!!!.


      • Pillupoiisi

        Kyllä sinä tumputat ja mietit. Pillua sinä et saa, joten laita munasi lukkoon.


      • tumpelo87

        Pitäis tommosta hakata munalla n aamalle oppisit talon tavoille!!:)


    • tumpelo87

      Kyllä sinä tumputat ja mietit. Munaa sinä et saa, joten laita pillusi lukkoon!!.

      • Pillupoliisi1

        Sinä tumputat ja mietit. Munaa saan ihan tarpeeksi, se ei kuulu sinulle. En laita pillua lukkoon.


      • tumpelo87

        et saa munaa...se kuuluu kkaikille!!;)


      • Pillupoliisi1

        Sinäkään et saa pillua...se kuuluu kaikille.


    • tumpelo87

      Pidä lihava pillusi pois naamaltani...minua ei kiinnosta!!:)

      • Pillupoliisi1

        En ole mikään lihava pillu, enkä pidä pois naamaltasi. Kyllä sinua kiinnostaa, vaikka minulle haluatkin inttää vastaan.


      • tumpelo87

        Hyi että mitä laardipillua taas tiskillä!! Mulli ei petä pillua sain maistaa...:)


    • pöpilästäkarannut

      "Suomi24lla tunnetusti pakkohoito-potilaat kirjoittelevat asioitaan ilmi, kun ovat muuten rajoitusten alla lataamossa. Kyllä tässä maassa näyttää mielenvikaisia riittävän."

      Ei vaan sinä siinä valkotakkinen valtion orja luulet olevasi typerine ajatuksinesi parempi kuin muut.
      Kyllä tässä maassa sinunlaisillekin kuri ja laki löytyy.
      Meille ei.

    • jese2

      dj rusty,paskin deejii ikinä nykyää quussa ahahahaha

    • limainenrotta

      Kouvolan yökerho on sitä, että valtionkonttori niminen bändi soittaa humppaa liimaletteineen.

    • Kouvolanpienetpiirit

      Amarillo Kouvolan ainoa kohtuullinen paikka. Tosin kanta-asiakkaat sielläkin Kouvolan tyyliin ristiinnussii toisiaan.

    • pimppaaeivätsaa

      amarillo on ylimielisten kouvola-egoilijoiden paikka

      • tumpelo87

        Totta...ylimielisiä pissis teinejä jotka eivät anna pillua!!!


    • onpasurkeaa

      senkö ikäisiltä sinä pillua haetkin
      eikö naiset anna?

      • tumpelo87

        Jos ei hyvää tuoretta pillua ole tarjolla...menee se huonompi homehtunut pillukin....tärkeintä pillun saanti!!=)


      • aikuistenpanija
        tumpelo87 kirjoitti:

        Jos ei hyvää tuoretta pillua ole tarjolla...menee se huonompi homehtunut pillukin....tärkeintä pillun saanti!!=)

        nyt kuulostaa ihan pikku-pojan hiekkalaatikkoleikeiltä.
        isot miehet tietää pillun mutta mutta tumpelo87 tietää hiekkalaatikon
        ja hiekkakakut..


    • tumpelo87

      Ravintola aulassa ehkä vanhoja pilluja....minä itse sain kuitenkin puillua sieltä!!;)

      • tieteidenmaisteri

        eikö se ole sairasta olla pedofiili?
        vai kuka normaali lukioikäisiä karvattomia pilluja hakee?
        ei ainakaan itseänsä kunnioittava aikuinen mies, jolla
        on varaa saada yli 25


      • tumpelo87

        Pikkuruinen pillu paras pillu!! näyttää mehukkaalta juuri uunista tulleelta.....=)


    • onnistunutiltakouvolassa

      Hei tyttö kouvolasta kupan mie saaain!!!

    • kennaallokoski

      taitaa niitä kuppia pyöriä huorien piirissä ( huorat baarissa käy )

    • VIljoHagert

      Voikkaalla ne tiukimmat pillut majailee.

    • eitytöillä

      jotka on pojilla munien tilalla

      • jeehheheeh

        Tämä on tosi!


    • hyvinmeneemuttamenköö
    • Anonyymi

      tosi miehet saa toosaa pikku pojille ei jää mitään minä kingi!!...=) t. tumpelo87

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe