Kuka halua seksiä rahalla mä voin maksaa jos joku nainen haluaa ja asun turussa
seksiä rahalla
26
2102
Vastaukset
- Roopekkkk
Hienoa!
- mlkkjjhh
Taitaa hakija olla niin vastenmielinen kääkkä ettei kukaan anna ilmasiks yök
- Anonyymi
Paljon maksaisit 🤔
- Anonyymi
150
- Anonyymi
Pekka,oon vuosia ollu seksittömässä liitossa,kaipaan läheisyyttä ja seksiäkin oon miettinyt maksullisia naisia mut se ei tunnu mun jutulta,etsin naista joka haluaa minua minun itseni takia mut ei oo helppo löytää
läheisyyttä kaipaisi,oon ollut ilman liian kauan,tietysti riski siihen että se herättäisi seksuaalisia mieliteko on suuri mutta haittaako se jos tunne olisi molemminpuolinen?
- Anonyymi
Mistä päin oot tiisa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin oot tiisa.
Täällä tuusaan Pirkanmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tuusaan Pirkanmaa
Haluutko tutustua asustelen Loimaan lähellä. Oisko sulla kik .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluutko tutustua asustelen Loimaan lähellä. Oisko sulla kik .
On kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kik
Laita viestiä Jykä Nuut .
- Anonyymi
No kirjoituksesi perusteella sinä olet se joka seksiä rahalla haluaa
- Anonyymi
Kyllä mä voisin antaa seksiä rahalla.Mitä maksaisit ja mitä haluat?Oon 45v rehevä kiimainen nainen.En ole ennen rahasta antanu mutta nyt on tiukkaa rahasta kyllä.Olisko kyse kerta sessiosta vai haluatko seksiä useamminkin?Olisin valmis useampaankin kertaan jos vaan sinä tahdot ja hinnasta sovitaan.Olethan siisti ja terve molemmista päistä.
Terveisin kiimainen suomi nainen- Anonyymi
Mistä päin olet.Kiinnostaisi kovin.
- Anonyymi
Kyllä voitas tavata useamminkin voitas sopia jokin summa pitäisin runkkailusta pimpin nuolennasta tietenkin panemisesta takaapäin.Olen terve molemmista päistä siisti mies. Miten yhteyttä.
- Anonyymi
Sinä kiimainen suomi nainen.Laita jokin yhteys tieto. Kiinnostaisi pitempi suhde.
- Anonyymi
Voisin kanssa jonkun pisemmänkin suhteen alkaa jos saa nuolla pillua ja pyllyä ja nussia kanssa
- Anonyymi
Mä soita mulle nolnelviis 118 118 kahdeksan kaksi
- Anonyymi
Vantaalla olisi 39 vuotias nainen 😉
- Anonyymi
Miten yhteyttä Vantaan nainen.
- Anonyymi
Olisko Turun seutuvilla naista.Olen siisti terve mies.
- Anonyymi
Kiitos Anne olit ihana 🥰
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575845Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773153Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232340No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402055- 191958
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61599Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah801069