seksiä rahalla

Kuka halua seksiä rahalla mä voin maksaa jos joku nainen haluaa ja asun turussa

26

2102

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roopekkkk

Hienoa!

• mlkkjjhh

Taitaa hakija olla niin vastenmielinen kääkkä ettei kukaan anna ilmasiks yök

• Anonyymi

Paljon maksaisit 🤔

• Anonyymi

150

• Anonyymi

Pekka,oon vuosia ollu seksittömässä liitossa,kaipaan läheisyyttä ja seksiäkin oon miettinyt maksullisia naisia mut se ei tunnu mun jutulta,etsin naista joka haluaa minua minun itseni takia mut ei oo helppo löytää

• läheisyyttä kaipaisi,oon ollut ilman liian kauan,tietysti riski siihen että se herättäisi seksuaalisia mieliteko on suuri mutta haittaako se jos tunne olisi molemminpuolinen?

• Anonyymi

Mistä päin oot tiisa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päin oot tiisa.

Täällä tuusaan Pirkanmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tuusaan Pirkanmaa

Haluutko tutustua asustelen Loimaan lähellä. Oisko sulla kik .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluutko tutustua asustelen Loimaan lähellä. Oisko sulla kik .

On kik

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kik

Laita viestiä Jykä Nuut .

• Anonyymi

No kirjoituksesi perusteella sinä olet se joka seksiä rahalla haluaa

• Anonyymi

Kyllä mä voisin antaa seksiä rahalla.Mitä maksaisit ja mitä haluat?Oon 45v rehevä kiimainen nainen.En ole ennen rahasta antanu mutta nyt on tiukkaa rahasta kyllä.Olisko kyse kerta sessiosta vai haluatko seksiä useamminkin?Olisin valmis useampaankin kertaan jos vaan sinä tahdot ja hinnasta sovitaan.Olethan siisti ja terve molemmista päistä.
      Terveisin kiimainen suomi nainen

• Anonyymi

Mistä päin olet.Kiinnostaisi kovin.

• Anonyymi

Kyllä voitas tavata useamminkin voitas sopia jokin summa pitäisin runkkailusta pimpin nuolennasta tietenkin panemisesta takaapäin.Olen terve molemmista päistä siisti mies. Miten yhteyttä.

• Anonyymi

Sinä kiimainen suomi nainen.Laita jokin yhteys tieto. Kiinnostaisi pitempi suhde.

• Anonyymi

Voisin kanssa jonkun pisemmänkin suhteen alkaa jos saa nuolla pillua ja pyllyä ja nussia kanssa

• Anonyymi

Mä soita mulle nolnelviis 118 118 kahdeksan kaksi

• Anonyymi

Vantaalla olisi 39 vuotias nainen 😉

• Anonyymi

Miten yhteyttä Vantaan nainen.

• Anonyymi

Olisko Turun seutuvilla naista.Olen siisti terve mies.

• Anonyymi

Kiitos Anne olit ihana 🥰

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5845
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3153
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2340
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2055
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1958
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1599
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      80
      1069
    Aihe