Voiko kaupparekisteriin ilmoittaa perustamisilmoituksen yhteydessä useamman toimialan? Tarkoitukseni on tehdä kultasepän tuotteita, mutta myöhemmin laajentaa toiminta myös keramiikkatuotteisiin (toiminimi säilyy samana). Jos ilmoitan perustamisilmoituksessa vain kultasepän tuotteiden valmistuksen, niin saanko valmistaa myös keramiikkaa ilmoittamatta siitä, vai vaatiiko se erillisen ilmoituksen kaupparekisteriin VAI voiko nämä molemmat ilmoittaa samalla?
Toimialojen ilmoittaminen kaupparekisteriin?
Kaikki laillinen toi
3
148
Vastaukset
- mahd.laaja
Ilmoita toimiala mahdollisimman laajaksi, myös yleistoimialaa on käytetty. Mutta ainakin kaikki, mitä suunnittelet. Ei estettä.
- 2+6
Jossakin oli, että "kaikki laillinen liiketoiminta".....
- yrittäjä...
Laita siihen laajasti se toimiala jolla ajattelit toimia, perään laita "ja kaikki muu laillinen liiketoiminta" niin voit tehdä oikeastaan ihan mitä tahansa bisnestä. Perustamisilmoituksessa verottaja haluaa päätoimialan, mutta se ei sinun toimintaa rajoita vaan on enemmän tilastollinen tieto,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912