Kumpi kalliimpi V70 vai S80 ?

Amazonista uudempaan

Ajattelin ostaa S80 tai V70:n vm 2011-2012. Kumpi malli näistä oli uutena kalliimpi samalla varustuksella ja koneella ?
Ilmeisesti farmari malli oli kalliimpi, mutta paljonko ?
Arvioisin 2000 euroa, mutta paljonko oikeasti ?

10

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinnasto

      No voi hyvänen aika kuitenki ? Onko Uuden vuoden juhlinta aloitettu vähän etuajassa kun pitää näin typeriä kysellä ?

      • tyhmä-äijä

        No, paljonko oli ovh:t vuonna 2011 ?


    • volvohinnasto

      Tällä hetkellä V70 on 500 euroa halvempi D2-koneella kuin S80.

      • nöyränettipalvelija?

        ja ihanko kävit kurkkaamassa hinnastoa, hienoa palvelua.


    • suosittelen.

      Osta v70 R niin sujuu noi ohitukset motarilla vähän paremmin, tai sitten s60 R molemmat on ihan hyvä autoa.

      Turbon joutuu vaihtamaan uuteen kun mittarissa on 300 000 km tai riipuu iha miten ajaa ja huoltaa, niin kyllähän se turbo kestää vahintää 310 000-320 000 km.

      Mulla itelläni on s60 R vm- 04 ja ajettu on vaa vähän yli 124 000 km.

      • Ikävä KYLLÄ

        Kuka ajaa autolla esim;310000km jaa tosiaan ne käytetyn ostajat tieten !

        Nykyinen auto tehtaalla laskettu kaikki mitä ajaa korjaamatta yli 60000km on voittoa vain omistajalle muuten voittaja on varaosien myyjä ja valmistaja.

        Siis autot lasketaan tehtaalla niin että toivotaan niiden alkavan reistailla jos mittarissa yli 60000km !


      • persaukinen?
        Ikävä KYLLÄ kirjoitti:

        Kuka ajaa autolla esim;310000km jaa tosiaan ne käytetyn ostajat tieten !

        Nykyinen auto tehtaalla laskettu kaikki mitä ajaa korjaamatta yli 60000km on voittoa vain omistajalle muuten voittaja on varaosien myyjä ja valmistaja.

        Siis autot lasketaan tehtaalla niin että toivotaan niiden alkavan reistailla jos mittarissa yli 60000km !

        dorka.


      • Volvo on ruottalaine

        Ostan skodan ja vaihdan sen 90 000 km:n jälkeen .


    • onko väliä?

      riippuu kilometreistä, varusteista ja missä kunnossa ovat päällisin puolin.
      S80 on lähtöjään jokusen tuhannen kalliimpi

    • 230 tkm nuorisolla

      jos on jollakin nuorella ollut niin ei se ahdin kestä kyl tota 300 000 km, tietäen ton nuorison ajotyylin/ tavan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe