VAROITUS ?????

Asunto häirikkö

Kysyisin että millainen on sisällöltään isännöitsijän vuokralaiselle antama ensimmäinen varoitus ? Onko se esim jokin määrämuotoinen kirje, jossa viitataan aiempaan huomautukseen, josta vuokralainen ei ole piitannut vaan jatkanut häiriköintiään entiseen malliin ? Vai onko se yksityiskohtainen kuvaus kyseisestä häiriöstä päivämäärineen ja kellonaikoineen ?

27

650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivoja naapureita

      Isännöitsijä antaa kirjallisen varoituksen huoneiston omistajalle, jonka tulee ryhtyä toimenpiteisiin ja jos ei auta niin huoneiston omistaja antaa häätömääräyksen vuokralaiselle. Häiriön tuottaminen tulee yksilöidä mitä milloin ja onko ollut jatkuvaa. Sopimaton elämä ja häiriköinti, niin vuokranantaja häätää vuokralaisen. Onnea!

    • Vanha Pieru

      Olen asunut
      samassa taloyhtiössä kuusi vuotta osakkeenomistajana. Olen saanut kolme kappaletta isännöitsijän huomautusta, koskien häiritsevän äänen aiheuttamista.
      koska taloyhtiössä asuu sellaisia vanhoja pieruja / vanhoja piikoja joilla ei ole mitään omaa elämää muutakuin kytätä mitä muut tekevät, niin huomautuksia satelee.
      Huvittavinta oli se, että olin asunut yhtiössä tasan yhden päivän kun ensimmäinen huomautus tuli.
      Siinä luki: parvekkeella huudeltu rivoja illalla lauantaina myöhään kello 23 jälkeen. Myös pihassa metelöity kova-äänisesti ja tapeltu klo. 24.00 jälkeen jne. jne. blaah blaah blaah. Voi perkeleen *******.
      Nämä huomautukset ovat peräisin alapuolellani asuvalta hallituksen jäseneltä, jonka tehtäviin kuuluu kuunnella mitä yläpuolelta kuuluu ja milloin kuuluu.
      Nyt laitan asuntoni myyntiin ja minä niin malttamattomana käsiäni yhteen hieroen odotan että saan mennä
      ja antaa tulla tuutin täydeltä, mitä tästä vanhasta pierusta ajattelen. Millään en malttaisi odottaa !!!

      • Anonyymi

        kaltaisesi vajakin oikea paikka on pitkäniemen sairaalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaltaisesi vajakin oikea paikka on pitkäniemen sairaalassa

        tai vaihtoehtoisesti ahdetiellä myllykirkossa.


    • Opintojen äiti

      Olen 57-v. opiskelija ja olen asunut nyt vuoden omassa asunnossa. Tämä on muuten tosi kivaa ja asuntokin on ihana, mutta naapurit ovat aika rasittavia! Suurin osa heistä on vanhoja ihmisiä. Ongelma on se että täällä pitää olla ihan hiirenhiljaa klo 22 jälkeen. Jos kuuluu vähänkin ääniä heti tulee valitukset. Mielestäni olen ollut aika hiljaa, en ole pitänyt täällä mitään bileitä, enkä kuunnellut musaa kovalla ym, mutta silti olen saanut jo 2 muistutusta! Tämä toinen tuli siitä kun mulla oli pari kaveria kylässä ja me istuttiin keittiön pöydän ääressä, niin tuolien siirtämisestä aiheutui kuulemma meteliä! Eka huomautus isännöitsijältä tuli postikortilla ja toinen tekstiviestillä. Niimpä kysyisin teiltä ovatko nämä ihan virallisia valituksia, kun niissä ei ole edes allekirjoitusta? Eli heitetäänkö mut sitten jo seuraavalla kerralla pihalle vai? Entä jos nyt saan häädöt täältä niin onko mun vaikeampi löytää uusi kämppä, siis näkeekö seuraava vuokraisäntä jostain että olen saanut häädöt täältä?

      • Rouva Hoikkala

        Ota yhteyttä Jarmo Hoikkalaan (puh. 050-5695206). Hän pystyy neuvomaan sinua asiallisesti ja puolueettomasti. Tältä palstalta et välttämättä saa oikeaa tietoa.


      • Kyylä2

        vuokralaisesta pääsee eroon:
        1) vuokrasopimuksen irtisanominen, jolloin irtisanomisajan loppuun voi laillisesti asunnossa asua. Ei tarvita radikaaleja syitä irtisanomiseen.

        2) vuokrasopimuksen purku, jolloin asumisoikeus loppuu välittömästi (häätö). Tarvitaan raskaat syyt tähän toimenpiteeseen. Esim 3 kk vuokrat maksamatta tai aiheutta vahinkoa asunnolle tai ympäristölle. Yleensä tarvitaan 3 kpl huomautuksia huomattavaa haittaa aiheuttavasta asiasta.

        3) tilataan pandiitit suorittamaan häätöä......

        jos kyseessä omistusasunto, niin tällöin taloyhtiö voi ottaa asunnon haltuunsa samoin perustein kuin tuossa irtisanomistilanteessakin. Tätä keinoa käytetään yleensä myös silloin kun kyseessä on osakkeen omistajan omasta vuokralaisesta.

        Eroon pääsee aina, mutta taivasalle ei väkisin voi ketään laillisesti itse kantaa. Jos asukas on päättänyt asua asunnossa kaikesta huolimatta, niin ainoa keino saada hänet ulos tavaroineen on hakea oikeiden määräys ja laittaa poliisit asialle. Muussa tapauksessa vaikea asukas luultavasti pyytää korvauksia vammoistaan sekä kadonneista arvotavaroisyaan, jotka ikävä kyllä lähes aina hän tuomioistuimen päätöksellä tulee vielä saamaankin.


      • Anonyymi
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Ota yhteyttä Jarmo Hoikkalaan (puh. 050-5695206). Hän pystyy neuvomaan sinua asiallisesti ja puolueettomasti. Tältä palstalta et välttämättä saa oikeaa tietoa.

        Ainoastaan hatunen ja tenhunen voivat auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan hatunen ja tenhunen voivat auttaa.

        noilla skitso-ketelän sivupersooonilla ei ole käsiä joilla auttaa


      • Anonyymi

        Seuraavaksi tarvittaisiin hoikkalan osoite tampereella, jonne hatunen ja tenhunen voisivat suunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi tarvittaisiin hoikkalan osoite tampereella, jonne hatunen ja tenhunen voisivat suunnistaa.

        siitä vierailusta tulisi varmasti ikimuistoinen.


      • 57 -v. ja opiskelija no koska oot menossa töihin hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siitä vierailusta tulisi varmasti ikimuistoinen.

        ois korkee aika!


    • varonen

      Entä viimeinen varoitus

      • Lastworning

        Viimeinen varoitus on tietenkin se viimeinen. Sen jälkeen ei varoitella vaan isketään puskista ja vedetään housut kinttuun.


      • Ne ovat ihania!


      • Käsiraudat voisivat hieman hillitä miestä!


      • Topipoika

        Tämä on totta. Yritin päivällä noukkia puistoon tippuneen jointin ja samantien hän tuuppasi jostain puskasta pakaroille.


      • homohurjastelijat-
        Topipoika kirjoitti:

        Tämä on totta. Yritin päivällä noukkia puistoon tippuneen jointin ja samantien hän tuuppasi jostain puskasta pakaroille.

        Homot käy heti kimppuun kuin sika limppuun


      • Kaikki homouteen liittyvä on taidetta.


      • lisää_tietoa
        Leppäsen..Täti kirjoitti:

        Kaikki homouteen liittyvä on taidetta.

        Minkälainen on vuokralaisen antama varoitus isännöitsijälle? Saako isän kädestä


      • Anonyymi
        Topipoika kirjoitti:

        Tämä on totta. Yritin päivällä noukkia puistoon tippuneen jointin ja samantien hän tuuppasi jostain puskasta pakaroille.

        hoomo-ketelä loisii Kirkkokadulla varokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoomo-ketelä loisii Kirkkokadulla varokaa

        Kirkkokatu on mukavaa aluetta.


    • Anonyymi

      häiriköt muuttakoot kauhajoelle

    • Anonyymi

      tartteeko vajakit koko ajan holhoojaa

      • Anonyymi

        siis tarja ja veikko.


    • Minulla tullut varoitus siksi olen tosi komea hhhhhhhhhhhh Ajatelle naapuri viha jos joka komea asua sieltä

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe