Luotsille tehtävä

Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois ja sivari ym.

19

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme pelleä

      Käyppäs katsomassa Huuhaa palstalle. Siellä vasta menoa on. Vastatrollaus puree hyvin! niin täälläkin :DDD

      • Ou nou

        Tässä on se oleellinen ero, että huuhaa-palsta on tarkoitettukin niille jutuille, joilla ei muutenkaan ole mitään paikkaa missään.

        Tämä on Liikenne-palsta, joten ainakin ne ketjut joissa keskustellaan vain keskustelijoista ja heidän mielenterveydestään joutaisivat bittitaivaaaseen.


      • Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto


      • nyrkillä.naamaan
        autoilija kirjoitti:

        Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto

        Olisi tosiaan korkea aika heittää tuollaiset kitkapelleautoilijahåmåt hevonkuuseen


      • aut_toilija
        autoilija kirjoitti:

        Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto

        Jos näin tehtäisiin, yksikään palstapelle "autoilija" arton aivopieru ei tulis näkyviin, toki sehän olis vaan hyvä asia.


    • olethan pääpelle

      Itse pääpelle taas äänessä, joko on huolet löytyneet.

    • Kolme pelleä

      Niitä käyttäjiä, jotka eivät ole rekisteröityneet, ei voi helposti estää milläään. Nimimerkki kirjoitetaan ruutuun ihan itse, ja jos se ei ole rekattu, se menee näkyviin...

      • IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä


      • Trolli.
        autoilija kirjoitti:

        IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä

        mä haluun sefuksi tänne!!!


      • olethan pelle
        autoilija kirjoitti:

        IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä

        Sinä pelle täältä ekana lähdet täysin typerine ja asiattomine raapustuksinnsi.


      • nyrkillä.naamaan

        Tuollaista autoilijan rääpälettä vedellään nyrkillä naamaan


    • se on ihan pelle

      Aloittaja pitää poistaa, se on täyspelle. Eikä sillä ole koskaan mitään asiallista eikä mitään asiaa muutenkaan palstalle.

    • ei kukaan hauku

      >Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois

      Ei sinua kukaan palstapelleksi hauku, sinä _olet_ palstapelle.

    • vajaalla mennään

      Mä haluun luotsiksi tänne ja parille muulle palstalle. Pitää rekata nimmari.

      • vajaalla mennään1

        Rekkaahan ihmeessä. Keksi mielummin oma nimimerkki. Vaikka paskahousupelkuri voisi sopia sinulle.


      • vajaalla mennään 1
        vajaalla mennään1 kirjoitti:

        Rekkaahan ihmeessä. Keksi mielummin oma nimimerkki. Vaikka paskahousupelkuri voisi sopia sinulle.

        Eipäs sittenkään minähän itse olen paskahousu pelkuri .


    • Ei ole luotsia...

      Täällä ei ole ollut luotsia sitten marraskuun. Godsmack menetti tittelinsä hyvin nopeasti kun kävi Piilota-nappi liian tiuhaan ja edes normaali keskustelu oli mahdotonta. Jos Godsmack olisi edelleen vallassa, luuletko että täällä olisi yhtään palstapelle-viestiä.

    • hihihhihhiiiiiiiiii_

      Aloitin projektini jo ennen joulua. Tästä tulee hauskaa!!!!! Nyt hyvät yöt ja mäntsälässä nähään.

    • VitunTrolli

      "Käyppäs katsomassa Huuhaa palstalle. Siellä vasta menoa on. Vastatrollaus puree hyvin! niin täälläkin :DDD"

      Noinhan sitä luulee kun on mieleltään sairas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe