Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois ja sivari ym.
Luotsille tehtävä
19
120
Vastaukset
- kolme pelleä
Käyppäs katsomassa Huuhaa palstalle. Siellä vasta menoa on. Vastatrollaus puree hyvin! niin täälläkin :DDD
- Ou nou
Tässä on se oleellinen ero, että huuhaa-palsta on tarkoitettukin niille jutuille, joilla ei muutenkaan ole mitään paikkaa missään.
Tämä on Liikenne-palsta, joten ainakin ne ketjut joissa keskustellaan vain keskustelijoista ja heidän mielenterveydestään joutaisivat bittitaivaaaseen. Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto
- nyrkillä.naamaan
autoilija kirjoitti:
Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto
Olisi tosiaan korkea aika heittää tuollaiset kitkapelleautoilijahåmåt hevonkuuseen
- aut_toilija
autoilija kirjoitti:
Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto
Jos näin tehtäisiin, yksikään palstapelle "autoilija" arton aivopieru ei tulis näkyviin, toki sehän olis vaan hyvä asia.
- olethan pääpelle
Itse pääpelle taas äänessä, joko on huolet löytyneet.
- Kolme pelleä
Niitä käyttäjiä, jotka eivät ole rekisteröityneet, ei voi helposti estää milläään. Nimimerkki kirjoitetaan ruutuun ihan itse, ja jos se ei ole rekattu, se menee näkyviin...
IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä
- Trolli.
autoilija kirjoitti:
IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä
mä haluun sefuksi tänne!!!
- olethan pelle
autoilija kirjoitti:
IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä
Sinä pelle täältä ekana lähdet täysin typerine ja asiattomine raapustuksinnsi.
- nyrkillä.naamaan
Tuollaista autoilijan rääpälettä vedellään nyrkillä naamaan
- se on ihan pelle
Aloittaja pitää poistaa, se on täyspelle. Eikä sillä ole koskaan mitään asiallista eikä mitään asiaa muutenkaan palstalle.
- ei kukaan hauku
>Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois
Ei sinua kukaan palstapelleksi hauku, sinä _olet_ palstapelle. - vajaalla mennään
Mä haluun luotsiksi tänne ja parille muulle palstalle. Pitää rekata nimmari.
- vajaalla mennään1
Rekkaahan ihmeessä. Keksi mielummin oma nimimerkki. Vaikka paskahousupelkuri voisi sopia sinulle.
- vajaalla mennään 1
vajaalla mennään1 kirjoitti:
Rekkaahan ihmeessä. Keksi mielummin oma nimimerkki. Vaikka paskahousupelkuri voisi sopia sinulle.
Eipäs sittenkään minähän itse olen paskahousu pelkuri .
- Ei ole luotsia...
Täällä ei ole ollut luotsia sitten marraskuun. Godsmack menetti tittelinsä hyvin nopeasti kun kävi Piilota-nappi liian tiuhaan ja edes normaali keskustelu oli mahdotonta. Jos Godsmack olisi edelleen vallassa, luuletko että täällä olisi yhtään palstapelle-viestiä.
- hihihhihhiiiiiiiiii_
Aloitin projektini jo ennen joulua. Tästä tulee hauskaa!!!!! Nyt hyvät yöt ja mäntsälässä nähään.
- VitunTrolli
"Käyppäs katsomassa Huuhaa palstalle. Siellä vasta menoa on. Vastatrollaus puree hyvin! niin täälläkin :DDD"
Noinhan sitä luulee kun on mieleltään sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453