Luotsille tehtävä

Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois ja sivari ym.

19

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolme pelleä

      Käyppäs katsomassa Huuhaa palstalle. Siellä vasta menoa on. Vastatrollaus puree hyvin! niin täälläkin :DDD

      • Ou nou

        Tässä on se oleellinen ero, että huuhaa-palsta on tarkoitettukin niille jutuille, joilla ei muutenkaan ole mitään paikkaa missään.

        Tämä on Liikenne-palsta, joten ainakin ne ketjut joissa keskustellaan vain keskustelijoista ja heidän mielenterveydestään joutaisivat bittitaivaaaseen.


      • Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto


      • nyrkillä.naamaan
        autoilija kirjoitti:

        Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto

        Olisi tosiaan korkea aika heittää tuollaiset kitkapelleautoilijahåmåt hevonkuuseen


      • aut_toilija
        autoilija kirjoitti:

        Ne jotka ei keskustele liikenteestä täällä vaan heittävät jotain palstapelle juttuja ei muuta kuin sulku ja aina välitön kirjoituksen poisto

        Jos näin tehtäisiin, yksikään palstapelle "autoilija" arton aivopieru ei tulis näkyviin, toki sehän olis vaan hyvä asia.


    • olethan pääpelle

      Itse pääpelle taas äänessä, joko on huolet löytyneet.

    • Kolme pelleä

      Niitä käyttäjiä, jotka eivät ole rekisteröityneet, ei voi helposti estää milläään. Nimimerkki kirjoitetaan ruutuun ihan itse, ja jos se ei ole rekattu, se menee näkyviin...

      • IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä


      • Trolli.
        autoilija kirjoitti:

        IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä

        mä haluun sefuksi tänne!!!


      • olethan pelle
        autoilija kirjoitti:

        IP-osoitteen perusteella voidaan sulkea, mutta siihen on kyllä liian helpot keinot käytettävissä. Ehdotan pakollista rekisteröintiä ja nimimerkin hyväksymistä ylläpidolta. Näin saataisiin ainakin osa pois täältä

        Sinä pelle täältä ekana lähdet täysin typerine ja asiattomine raapustuksinnsi.


      • nyrkillä.naamaan

        Tuollaista autoilijan rääpälettä vedellään nyrkillä naamaan


    • se on ihan pelle

      Aloittaja pitää poistaa, se on täyspelle. Eikä sillä ole koskaan mitään asiallista eikä mitään asiaa muutenkaan palstalle.

    • ei kukaan hauku

      >Poista kaikki palstapelle jutut ja sulje palstapelleksi haukkujat pois

      Ei sinua kukaan palstapelleksi hauku, sinä _olet_ palstapelle.

    • vajaalla mennään

      Mä haluun luotsiksi tänne ja parille muulle palstalle. Pitää rekata nimmari.

      • vajaalla mennään1

        Rekkaahan ihmeessä. Keksi mielummin oma nimimerkki. Vaikka paskahousupelkuri voisi sopia sinulle.


      • vajaalla mennään 1
        vajaalla mennään1 kirjoitti:

        Rekkaahan ihmeessä. Keksi mielummin oma nimimerkki. Vaikka paskahousupelkuri voisi sopia sinulle.

        Eipäs sittenkään minähän itse olen paskahousu pelkuri .


    • Ei ole luotsia...

      Täällä ei ole ollut luotsia sitten marraskuun. Godsmack menetti tittelinsä hyvin nopeasti kun kävi Piilota-nappi liian tiuhaan ja edes normaali keskustelu oli mahdotonta. Jos Godsmack olisi edelleen vallassa, luuletko että täällä olisi yhtään palstapelle-viestiä.

    • hihihhihhiiiiiiiiii_

      Aloitin projektini jo ennen joulua. Tästä tulee hauskaa!!!!! Nyt hyvät yöt ja mäntsälässä nähään.

    • VitunTrolli

      "Käyppäs katsomassa Huuhaa palstalle. Siellä vasta menoa on. Vastatrollaus puree hyvin! niin täälläkin :DDD"

      Noinhan sitä luulee kun on mieleltään sairas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe