Mitä katsotte?

Sanannälkäinen

Mitä ohjelmia katsotte tv7:lta?

Minulle vieras kanava, selailin arkistoa ja ihan summamutikassa jotain kattelin, mut olis kiva tietää, mitä kannattaa katsoa. Näkyy olevan niin kirjava valikoima kaikenlaista. Kaipaan tervettä Sanan opetusta lähinnä.

Varmaan täällä on tästä aiemminkin keskusteltu, mut en viiti kovin kauas selata näitä ketjuja, ja sit toisaalta; ohjelmatarjontakin on voinut muuttua.

55

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

      Luulenpa, että pidät Mailis Janatuisen opetuksista. Jalat maassa oleva, aito, pitkänlinjan uskova. Kato yksi jakso!

      • a-no

      • etsivä löytää
        a-no kirjoitti:

        http://www.tv7.fi/vod/series/?series=117
        Eli linkki unohtui äskeisestä. Sarjan nimi "Raamattu rakkaaksi."

        Pyydä Pyhän Hengen opastusta siihen, mikä on sinulle sopiva ohjelma. Toisaalta itse pitää kokeilla myös eri vaihtoehtoja. Minun ehdotukseni: katso vaikka Paavo Järvisen esirukousohjelma ja lähetä pyyntö, että puolestasi rukoillaan. Kyllä etsivä löytää.


      • Jeesus Rakastaa Sinu
        etsivä löytää kirjoitti:

        Pyydä Pyhän Hengen opastusta siihen, mikä on sinulle sopiva ohjelma. Toisaalta itse pitää kokeilla myös eri vaihtoehtoja. Minun ehdotukseni: katso vaikka Paavo Järvisen esirukousohjelma ja lähetä pyyntö, että puolestasi rukoillaan. Kyllä etsivä löytää.

        Olen samaa mieltä Paavo Järvisen opetuksen hengellisestä raittiudesta. Samoin lämåimästi suosittelen 'herätys' -ohjelmaa evankelista Pirkko Vesavaaran palveluvitrasta. Ehdottoman tärkeä ajankohtaisen Totuuteen perustuvan uutisointia saat Israel News. arkisin k.21.00! Jeesukseen uskossa olevien juutalaisten editointia straight fr. Jerusalem.


      • JEESUS ON HERRA
        etsivä löytää kirjoitti:

        Pyydä Pyhän Hengen opastusta siihen, mikä on sinulle sopiva ohjelma. Toisaalta itse pitää kokeilla myös eri vaihtoehtoja. Minun ehdotukseni: katso vaikka Paavo Järvisen esirukousohjelma ja lähetä pyyntö, että puolestasi rukoillaan. Kyllä etsivä löytää.

        Pyydä opastusta Jeesuksen nimessä! Siinä nimessä Elävä Jumala luvannut kuulla ihmistä...Jeesuksen Nimi on Sanan mukainen tapa anoa...


      • etsivä löytää
        JEESUS ON HERRA kirjoitti:

        Pyydä opastusta Jeesuksen nimessä! Siinä nimessä Elävä Jumala luvannut kuulla ihmistä...Jeesuksen Nimi on Sanan mukainen tapa anoa...

        Totta totta, kaikki mitä anomme ja pyydämme, tulee todellakin pyytää Jeesuksen Kristuksen nimessä.Mutta sinulla tulee olla myös elävä usko Jeesukseen, pelkkä Nimen hokeminen ei auta mitään.Sellainen on ulkokultaista ja farisealaista.


    • kut

      Siellä on paljon hyviä ohjelmia. Joistakin siellä olevista on annettu varoituksia. En sitten tiedä.

      • etsivä löytää

        Ihmiselle on annettu vapaa tahto, ei pidä mennä muiden mielipiteiden mukaan, vaan etsiä itse Totuutta ☺


    • TOTUUS PALJASTUU!

      Mieluimmen tutkia Sanasta, uudesta Liitosta alkaen, käännöksessä tarkkuus 'vähiten myrkytettyä' eli 1933/38, Raamattu Kansalle käännös, Aapeli Saarisalon UT. VAROITAN, kuten useat Herran Jeesuksen omat; DYNAAMISEN EKVIVALENSSIN MUKAAN MUOTOILTU "väännös" 1992 sekottaa hengellistä ymmärrystä. Se on jopa hieman antisemitistinenkin jossain kohdin. Hankipa vaikka 'TAISTELU RAAMATUSTA. Hätähuuto Puhtaan Sanan puolesta' Martti Päivänsalo..Herätysseuran kirjapaino. HUIPPUTIETO AVAUTUU TUOREELLA SAATAVANA OLEVALLA 1940 -LUVULLA SAADUILLA NÄKYSANOMILLA: KATSO, YLKÄ TULEE; VALMISTUKAA! kts.sivut 49,50,58,75...koko paketti purtavaa.Elintärkeää...

      • etsivä löytää

        Roomalaiskirje 10:17

        "Usko syntyy kuulemisesta, mutta kuulemisen synnyttää Kristuksen Sana".


      • Sanannälkäinen

        Juu, tiedän että Sanaa tulee lukea, ja luenkin.
        Nyt kysyin mitä ohjelmia suosittelette tv7:lta te jotka tunnette kanavan.


    • Sanannälkäinen

      Kiitos Mailis Janatuisen ohjelmavinkistä, just tämäntapaista haluan katsoa/kuunnella.

    • Raamatullista

      One Way mission opetukset ovat myös selkeitä ja hyviä. Varsinkin Suonto ja Miettinen.

      • tämä on raitista

    • Mielipiteeni

      One Way Mission ja Varustamo (Jarmo Sormusen luotsaama) ovat mielestäni tervehenkisiä ohjelmia. Myös Matti papin (Matti Vuolanne) ohjelma on tervehenkinen. Muitakin hyviä on monia.

      Äärikarismaattista / uuskarismaattista huttua on turhan paljon.
      Polvijärven pastorilla on ollut kuluneena vuonna omituisia new age / Herzog-opetuksia ja Sid Rothin Yliluonnollista-ohjelmassa okkultismia lähentelevää äärikarismaattisuutta joten niitä ei voi suositella ellei katsoja tiedä laajemmin taustoja ja osaa arvioida katsomaansa.
      Varottava taho on myös Ilmestysmajaseurakunta ja sen johtaja Johanna Tunturipuro ääriprofeetallisine painotuksineen.

      • turha mustamaalata

        Hei täällä EI kysytty, mitä EI kannata katsoa. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta..
        Jokainen ajatteleva kykenee itse päättämään, mitä katsoo.


      • kuinElämäkuolleista.
        turha mustamaalata kirjoitti:

        Hei täällä EI kysytty, mitä EI kannata katsoa. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta..
        Jokainen ajatteleva kykenee itse päättämään, mitä katsoo.

        Hengellistä tietä kuljetaan niillä eväillä, mistä Jeesus, Elämän Herra, Ikiaikojen Jumala tykkää. Ne eväät löytyvät Sanasta...ja niitä eväitä kykenee nielemään kunhan on Ensin syntynyt Jumalan lapseksi...Johanneksen evankeliuni 3:3.


      • näinpä näin
        kuinElämäkuolleista. kirjoitti:

        Hengellistä tietä kuljetaan niillä eväillä, mistä Jeesus, Elämän Herra, Ikiaikojen Jumala tykkää. Ne eväät löytyvät Sanasta...ja niitä eväitä kykenee nielemään kunhan on Ensin syntynyt Jumalan lapseksi...Johanneksen evankeliuni 3:3.

        Näin se menee..


      • Mielipiteeni

      • kii5
        turha mustamaalata kirjoitti:

        Hei täällä EI kysytty, mitä EI kannata katsoa. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta..
        Jokainen ajatteleva kykenee itse päättämään, mitä katsoo.

        Hankalaa on joskus asetelma tykkääminen vs. harhaoppi.

        Valitettavasti osa tv7:n annista on niin pahasti harhaista että niiden oppien omaksuminen vaarantaa koko pelastuksen, erityisesti juurikin nuo yllämainitut ohjelmat viimeisessä tekstinkappaleessa. Eikö harhaopista saisi varoittaa? Saahan niitä sitten katsoa jos tykkää, mutta kunhan tietää ettei kannata. Ja senkin miksi ei kannata.

        Vastaus kysymykseen: One way mission.


    • TotuuttaRakkaudessa!

      Kiitos tästä ihanan selvään sanotusta TOTUUDEN SÄILÄSTÄ! Lampaiden on saatava Raikasta vettä ja vehreää ruohoa...Totuus kirpaisee vatsassa mutta hetken päästä se muuttuu HUNAJAAKIN MAKEAMMAKSI!

      • Rakkautta !

        Ekö Aulikki ja Veijokin opeta?
        Onko Sana hallussa kaikelta osin??


      • etsivä löytää

        Tänään uudenvuodenaattona suosittelen:

        Klo 17 Hyvät,pahat ja pyhät (Paavo Järvinen)

        Klo 19 Joyce Meyer: Läheisyys Jumalan kanssa

        Klo 21:45 TV7 10-vuotisjuhla (uusinta 2013)

        Joku täällä kritisoi Sid Rothin Yliluonnollista-ohjelmaa. Itse tykkään siitä, ohjelmassa kerrotaan samoista ihmeistä, joita Jeesus teki 2000 v. sitten, mutta joita tapahtuu nykyäänkin ja vielä enemmän kuin Jeesuksen aikana.

        Siunattua Uutta Vuotta 2014


      • ValvotaanLoppuunasti
        etsivä löytää kirjoitti:

        Tänään uudenvuodenaattona suosittelen:

        Klo 17 Hyvät,pahat ja pyhät (Paavo Järvinen)

        Klo 19 Joyce Meyer: Läheisyys Jumalan kanssa

        Klo 21:45 TV7 10-vuotisjuhla (uusinta 2013)

        Joku täällä kritisoi Sid Rothin Yliluonnollista-ohjelmaa. Itse tykkään siitä, ohjelmassa kerrotaan samoista ihmeistä, joita Jeesus teki 2000 v. sitten, mutta joita tapahtuu nykyäänkin ja vielä enemmän kuin Jeesuksen aikana.

        Siunattua Uutta Vuotta 2014

        Siunattua tuoretta vuotta, Rakksudessa ja Totuudessa 2015 jne. kunnes Herramme saapuu..


    • Suuri tilasto
      • Vuodet vähenee

        Minne olisi matkani määrä?


    • Töihin laiskat
      • VASTUUKYSYMYS

        Hyvä oppitunti rahasta....aivan ilmava. Me siis emme olekkaan niitä jotka julistamme Jumalan Sanaa rahasta. Vaan, alku lähteekin 'rahatta ja hinnatta'; silti evankeliumin julistaja on saava evankeliumista ELATUKSENSA. Seurakuntien olisi löydettävä potentiaaliset, Jumalan kutsumat pelastuksen sanoman viejät ja autettava heitä kutsussaan eteenpäin.Piste.


    • Kuunnellut

      En ymmärtänyt linkistä, että siinä olisi ollut kysymys rahasta. Oli hyvää puhetta evankelioimisesta.
      Linkin laittaja. Oletkohan laittanut väärän linkin? Tarkista.

    • Töihin laiskat
      • Bereasta pamahtaa

        Kiitos linkistä!
        Vaikka yleisesti ottaen pidänkin ko. sivuston opetuksia melko hyvinä, tämä kyseinen on minusta hieman kyseenalainen ja kysymyksiä herättävä.

        Ensiksikin, kun opetuksessa sanotaan ettei rahaa saisi antaa yksityishenkilöille vaan seurakunnalle, niin mitä tällä 'seurakunnalla' tarkoitetaan? Onko juuri tämä Jumalan seurakunta, joka sivustoa ylläpitää, nyt se ainoa oikea seurakunta jolle rahat pitäisi tuoda?

        Mielestäni seurakunta eli Kristuksen ruumis koostuu jokaisesta uudestisyntyneestä uskovasta, ja on aivan oikein, vieläpä tarpeellista, avustaa yksittäisiäkin uskovia sen mukaan kuin Herran Henki itse kussakin vaikuttaa. ( Jos nyt jollakin on tämän maailman hyvyyttä ja hän näkee veljensä olevan puutteessa, mutta sulkee häneltä sydämensä, kuinka Jumalan rakkaus saattaa pysyä hänessä? 1.Joh 3:17)

        Raamattu opettaa mielestäni, että taloudellisen avun antaminen puutteenalaiselle uskovalle on jokaisen asiasta tietoisen vastuulla, eikä tätä vastuuta voi ulkoistaa millekkään yhdistykselle tai viralle.

        Lisäksi opetuksessa viitataan Suomen sosiaaliturvajärjestelmään ja annetaan ymmärtää ettei yllä mainittu Raamatun paikka olisikaan voimassa jos yhteiskunta asiaa jo hoitaa. Kuitenkin todellisuudessa on paljon uskovia ( sekä uskosta osattomia) jotka elävät puutteessa sosiaaliturvajärjestelmästä huolimatta.

        Vielä on eräs tärkeä ryhmä, nimittäin Herraa koko elämällään palvelevat veljet ja sisaret jotka eivät kuulu mihinkään yhdistykseen mutta kuuluvat kuitenkiin todelliseen Jeesuksen seurakuntaan. Monet näistä käyvät satunnaisesti töissä mutta suurimman osan ajastaan käyttävät tavalla tai toisella palvellen Herraansa, eivätkä käytä hyväkseen yhteiskunnan etuuksia, esim. työttömyystukea. Mielestäni on täysin Raamatullista tukea tällaisia henkilöitä jos kokee siihen kehoitusta.

        Olen samaa mieltä opetuksen kanssa siitä, että on paljon epämääräisiä kiertävia "saarnaajia" jotka puhuvat lähinnä uskoville ja joskus todellakin "kiskoen heistä hyötyä". Kuitenkin näidenkin kiertävien saarnaajien joukossa on myös kokosydämisiä Herran palvelijoita, jotka ovat totisesti tukemme ja kannatuksemme ansainneet, varsinkin jos ovat evankeliumin palveluksessa, sillä "Jos me olemme kylväneet teille hengellistä hyvää, onko paljon, jos me niitämme teiltä aineellista?... Samoin myös Herra on säätänyt, että evankeliumin julistajain tulee saada evankeliumista elatuksensa." 1 Kor 9.

        Seurakunta ei ole yhdistys, yhdistys ei ole seurakunta. Seurakunnalla on yksi pää, Kristus. Häntä meidän tulee totella ja Hänen opetustaan seurata eikä hylätä niitäkään ruumiin osia jotka eivär jonkin toisen ruumiinosan mielestä kuulu ruumiiseen.


    • Pawsonia

      Katson lähinnä David Pawsonin Raamatun opetusohjelmia.

      • Mars Hill

        Mars Hill Church - on kanssa hyvä opetus ohjelma.


      • NäinMinäNäen

        Minäkin alussa pidin Driscollin opetuksesta mutta kun hän sanoi yhdessä ohjelmassa ettei lopun ajan profetioita pidä tutkia siihen loppu ukon kattelu. Laitetaan totuuden rinnalle valhetta.


    • Jeesus pelastaa

      Miksi täätä poistetaan toisten mielipiteitä?
      Niitä jotka pysyvät Sanan pohjalla.
      Miksi TV-7 ei pitäydy Jumalan Sanassa, vaan kaikenlaiset eksytykset saavat tilaa.

      Usko tulee kuulemisesta Jumalan Sanan kautta.
      Jeesuksen veren sovitus on voimassa tänäkin päivänä.
      Synti ja parannuksenteko joka on voimassa tänääänkin, tulisi tuoda selkeästi esiin tälle maailmalle,siitä lähdettäisiin alkuun että Jumala voisi toimia armossaan ja rakkaudessaan ihmisen elämässä.
      Jeesus etsii tänäkin päivänä syntistä ihmistä.

      • AMEN.AMEN.AMEN.

        SHABAT SHALOM, AMEN.


    • david pawson

      En kommentoi. Suosikkiani ei ole seiskan arkistossa sen verran voin kertoa. Onneksi on youtubessa suomennettuna. TOISINAAN suomennokset ovat käännösvirheellisesti käännetty, mutta idean ymmärtää.

      Katselen etupäässä vain hienostuneita herrasmiehiä ja heidän hienostunutta puhettan. Naisista nautittavin kuunneltava on ollut Sointu Thakur, harvoin jossain nähnyt häntä. Hän ei puhu stressaantuneella äänellä: rahat tänne jos ohjelma miellytti.

      • Herzog tv:ssa huomenna

        Tänään tuli illalla Yliluonnollista-ohjelma. Haastateltavana oli David Herzog. Uusinta huomenna lauantaina klo 11:15.


      • Not interested
        Herzog tv:ssa huomenna kirjoitti:

        Tänään tuli illalla Yliluonnollista-ohjelma. Haastateltavana oli David Herzog. Uusinta huomenna lauantaina klo 11:15.

        en suosittele


      • Herzog tv:ssa huomenna
        Not interested kirjoitti:

        en suosittele

        Perustelut miksi et suosittele? Ei riitä että sanot sen olevan eksytystä!


      • Herzog TV7:lla tänään
        Herzog tv:ssa huomenna kirjoitti:

        Tänään tuli illalla Yliluonnollista-ohjelma. Haastateltavana oli David Herzog. Uusinta huomenna lauantaina klo 11:15.

        Tänään la 17.1. oli Päivän Sana Johannes 14:12:"Totisesti,totisesti, minä sanon teille:joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja vielä suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä, sillä minä menen Isän tykö."
        Ehkä tässä toteutuu tämän päivän ihmeet, joita tapahtuu mm. David Herzogin kokouksissa ja myös muualla. Esim. eilen tuli heti DH:n haastattelun jälkeen Isännän pöydässä-ohjelma, jossa Jeesus paransi haastattelussa olleen miehen hänen ollessaan sairaalassa kuolemaisillaan.
        Molemmat ohjelmat löytyvät TV7 ohjelma -arkistosta. Siunausta kaikille!


      • kii5

      • tietääkö joku
        Herzog tv:ssa huomenna kirjoitti:

        Tänään tuli illalla Yliluonnollista-ohjelma. Haastateltavana oli David Herzog. Uusinta huomenna lauantaina klo 11:15.

        Missä se Suomen herätys on mistä hän puhui ohjelmassa?


      • Katso niin tiedät
        tietääkö joku kirjoitti:

        Missä se Suomen herätys on mistä hän puhui ohjelmassa?

        Katso itse ohjelma -arkistosta, kuka puhui ja mitä puhui, sieltä Se selviää parhaiten.


      • tietääkö joku
        Katso niin tiedät kirjoitti:

        Katso itse ohjelma -arkistosta, kuka puhui ja mitä puhui, sieltä Se selviää parhaiten.

        Katsoin tämän ohjelman silloinkun tuli eka kertaa ja sanoi siinä, että ei ole missään nähnyt sellaista herätystä kuin Suomessa on.
        Missä täällä se herätys on????
        Uudelleen en ohjelmaa missään nimessäkatso koska se repii sieluani sellaista eksytystä se on....


      • HERÄTKÄÄ!
        tietääkö joku kirjoitti:

        Missä se Suomen herätys on mistä hän puhui ohjelmassa?

        Ei missään. Katsokaa tältä palstalta hänen kirjeensä kannatrajilleen, niin näette kuinka hän valehtelee. Suomen siion on Jumalan kurituksen alla..täällä ollaan Totuudesta luopuneita ja muu kansa eksyy! Johanneksen 2.kirje jakeesta 7:'sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan...' Loppuun asti luku. Jos nyt ihmetellään, mistä moinen villitseminen..Ei 'voiteluita' haeta pois jo nukkuneiden, Herran armoitettujen, pyhien haudoilla hyppelehtimisillä! Tämä Raamattu kieltää ehdottomasti, tällainen menee vainajahengiltä 'kahmimisen' piikkiin. Kuvotusta ja pimeyttä ja hengellistä haureutta!!!(3.moos.20:6). Rahallisesti menestyneet, julistajat Herzog ja myös Benny Hinn, ovat 'imuroineet' jotakin Ruth Heflinin ja Kathryn Kullmanin leposijoilta!


      • Jumalan pellolla
        HERÄTKÄÄ! kirjoitti:

        Ei missään. Katsokaa tältä palstalta hänen kirjeensä kannatrajilleen, niin näette kuinka hän valehtelee. Suomen siion on Jumalan kurituksen alla..täällä ollaan Totuudesta luopuneita ja muu kansa eksyy! Johanneksen 2.kirje jakeesta 7:'sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan...' Loppuun asti luku. Jos nyt ihmetellään, mistä moinen villitseminen..Ei 'voiteluita' haeta pois jo nukkuneiden, Herran armoitettujen, pyhien haudoilla hyppelehtimisillä! Tämä Raamattu kieltää ehdottomasti, tällainen menee vainajahengiltä 'kahmimisen' piikkiin. Kuvotusta ja pimeyttä ja hengellistä haureutta!!!(3.moos.20:6). Rahallisesti menestyneet, julistajat Herzog ja myös Benny Hinn, ovat 'imuroineet' jotakin Ruth Heflinin ja Kathryn Kullmanin leposijoilta!

        Se on ainakin varmaa, että ei se herätys ainakaan täällä suomi24 sivuilla ole, harvat kirjoittajat ovat uskossa, enimmäkseen hyökätään Herran miehiä ja naisia vastaan.
        Minä olen saanut herätyksen, kun Pyhä Henki kosketti.Herätys leviää yksittäisten ihmisten kautta, ei se ole mikään populaari-ilmiö. Paljon on kypsää viljaa leikattavana, mutta työmiehiä vähän.


      • TARTUNTARISKI!
        Jumalan pellolla kirjoitti:

        Se on ainakin varmaa, että ei se herätys ainakaan täällä suomi24 sivuilla ole, harvat kirjoittajat ovat uskossa, enimmäkseen hyökätään Herran miehiä ja naisia vastaan.
        Minä olen saanut herätyksen, kun Pyhä Henki kosketti.Herätys leviää yksittäisten ihmisten kautta, ei se ole mikään populaari-ilmiö. Paljon on kypsää viljaa leikattavana, mutta työmiehiä vähän.

        Juurikin näinkin. Usko tulee kuulemisesta, ja kuuleminen Kristuksen Sanan kautta. Kaikkien käsien alle ei kannatakaan mennä 'siunattavaksi'..jotkut kädet ovat antautuneet (tieten tai tietämättään) siirtämään vierasta voimaa!


      • JEESUKSEN nimessä..
        Herzog TV7:lla tänään kirjoitti:

        Tänään la 17.1. oli Päivän Sana Johannes 14:12:"Totisesti,totisesti, minä sanon teille:joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja vielä suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä, sillä minä menen Isän tykö."
        Ehkä tässä toteutuu tämän päivän ihmeet, joita tapahtuu mm. David Herzogin kokouksissa ja myös muualla. Esim. eilen tuli heti DH:n haastattelun jälkeen Isännän pöydässä-ohjelma, jossa Jeesus paransi haastattelussa olleen miehen hänen ollessaan sairaalassa kuolemaisillaan.
        Molemmat ohjelmat löytyvät TV7 ohjelma -arkistosta. Siunausta kaikille!

        Mainitulla parantumisella ei ollut mitään tekemistä Herzogin kanssa!ym. textistä voi saada väärän käsityksen (lukija). Satuimme katsomaan 'isännän pöydässä' ohjelman juuri silloin, mieshenkilö suomalainen, todisti elämästään ja Jeesuksen löytämisestään plus valtavasta, IHMEparantumisestaan Hyksin sairaalassaolonsa aikana. Tätä lääkäritkään eivät voineet muuksi todistaa. Henkilön takana oli ollut uskovan äidin ynnämuiden ESIRUKOUS, johon Herra Jeesus vastasi...Ohjelma oli kaikin tavoin siunattu, tehty v.2011 (luki ohjelman lopussa(. Herz haastattelua emme kokeneet tarpeelliseksi katsoa, koska valitettavasti hän kuuluu eksyttäjiin 'uuden oppinsa' kanssa. Raamatun opetuksen mukaan hänenkaltaisiaan 'ei saisi edes sanoa tervetulleeksi...'


      • Yliluonnollista
        Herzog tv:ssa huomenna kirjoitti:

        Perustelut miksi et suosittele? Ei riitä että sanot sen olevan eksytystä!

        Itselläni toimii henkien erottelun armolahja. En osaa selittää. Henki vain ilmoittaa minun hengelleni esim. väärät profeetat.


      • Alamaise Sanalle!
        Yliluonnollista kirjoitti:

        Itselläni toimii henkien erottelun armolahja. En osaa selittää. Henki vain ilmoittaa minun hengelleni esim. väärät profeetat.

        Kiitä Herraa siitä! Selittelyihin ei pystykkään, kunjos kyse hengellisyydestä. Jokainen Jeesuksen oma (uudestisyntynyt uskova) tarvitsee juuri tuota armolahjaa, selvitäkseen vihollisen kavalista juonista...perille Taivaan Kirkkauteen! Muistetaan Sanan neuvo: 'olkaa Jumalalle alamaiset; ja vastustakaa petkelettä, NIIN SE TEISTÄ PAKENEE'...


      • ItkuherätystäKaivataan
        Katso niin tiedät kirjoitti:

        Katso itse ohjelma -arkistosta, kuka puhui ja mitä puhui, sieltä Se selviää parhaiten.

        Jos Suomeen yleensäkin tulee herätys ei tule ihmeiden ja merkkien kautta vaan se tulee itkemällä syntejä kuten se tuli Vanhassa Testamentissa kuningas Joosuan aikana.


    • Etsi avoimin silmin

      Olen katsonut Cafe Raamattua arkistoista. Hyviä ohjelmia henkilöhaastatteluineen on paljon. Kalle Venäläisen Kaksi todistajaa kertoivat sunnuntain historiasta. Sekin oli mielenkiintoinen ja Seitsemäs päivä vielä toi lisäajatuksia asiaan.
      Danilo Valla on kertonut mielenkiintoisesti Raamatusta, miten ihmeellinen kirja se on, joten näitä suosittelen.

    • Anonyymi

      Israel uutiset / Israel studio. Ainoa luotettavaa tietoa Israelista, kaikkien katseltavaksi.
      Hämmästyttää rohkea lähestyminen poliittisiin, jopa stratekisiin kysymyksiin. Ainoa ja puhutteleva ikkuna Israelin arkipäiväiseen valmiudessa oloon. Lähi -Idässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe